Winkeldealxl / SuperdealXL

Winkeldealxl / SuperdealXL

Dagdeals in Persoonlijke verzorgingsartikelen, elektronica, huishoudelijke artikelen waaronder textiel, beddengoed, linnengoed en overige huishoudelijke producten.

Lidmaatschap per 08-12-2023 stopgezet

• Dylan
    Review voor Winkeldealxl / SuperdealXL

Goede prijzen en service.

Antwoord van Winkeldealxl / SuperdealXL

Bedankt voor je beoordeling!

• Mitchell van Kesteren
    Geverifieerde klant van Winkeldealxl / SuperdealXL

Snelle levering, binnen 48 uur ontvangen. Heel onverwachts ik dacht namelijk dat het langer zou duren! Top service.

Antwoord van Winkeldealxl / SuperdealXL

Bedankt voor je positieve beoordeling. Wij dachten ook dat het langer zou duren, we zijn toch afhankelijk van onze bezorgpartners. We zijn blij te lezen dat je tevreden bent.

• Willem
    Review voor Winkeldealxl / SuperdealXL

Wij waren op zoek naar een nieuwe meubels omdat we onverwachts een woning aangeboden kregen. Na veel zoeken, zijn we hier geslaagd. We hebben een set samengesteld van meerdere artikelen en kregen een eindkorting. Omdat het onverwachts is zijn we ook blij met de mogelijkheid om achteraf te kunnen betalen.

Antwoord van Winkeldealxl / SuperdealXL

We zijn blij met het in ons gestelde vertrouwen en hopen dat je enorm blij bent met de aankoop. Veel woonplezier toegewenst.

• Anneke Vermolen
    Review voor Winkeldealxl / SuperdealXL

Wij zagen een product wat we graag wilde hebben en konden zo gemakkelijk via email een prijsvoorstel doen. Ze doen hun naam wel eer aan. We kregen dezelfde dag nog via email een persoonlijke kortingscode opgestuurd. Voor herhaling vatbaar

Antwoord van Winkeldealxl / SuperdealXL

Graag gedaan uiteraard en we zijn blij dat we u mogen verwelkomen als klant.