Winkeltje van Beer

Winkeltje van Beer

Winkeltje van Beer.
Webshop voor dog mom’s en hun allerliefste vierpoters!
Filter 120 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 101 met beschrijving

• Diane van den Heuvel
    Geverifieerde klant van Winkeltje van Beer

Altijd een feestje om uit te pakken, je wordt altijd weer verrast met iets speciaals.

• Larissa
    Geverifieerde klant van Winkeltje van Beer

Geweldige winkel. Hele vriendelijk, fijn en persoonlijk contact en super goede service. De producten zijn van prachtige kwaliteit. Ik heb zowel de cartoon als papieren goodies zoals de planner, stickers en kaartjes en ik ben enthousiast over alles. De levering was ook goed en snel.

• Hoe beoordeel je Winkeltje van Beer?

• Suus (en Milly)
    Geverifieerde klant van Winkeltje van Beer

Mega leuke vrouw, denkt graag met je mee, reageert snel op je vragen en levert ontzettend leuke, mooie en waardevolle producten. Wij zijn fan!

• Patrica Brands
    Geverifieerde klant van Winkeltje van Beer

Fijn contact met Rens. Ze maakt onwijs mooie dingen, persoonlijk en handgemaakt. Dus je moet er even op wachten. Ik kan nog niets zeggen over het product zelf, we hebben niks ontvangen.

Inmiddels ontvangen. Overtrof m'n verwachtingen, feestje om uit te pakken!

• Soraya Bosch
    Geverifieerde klant van Winkeltje van Beer

Winkeltje van Beer is de moeite waard om zeker een kijkje te nemen. Ze heeft zoveel leuke spulletjes, van penningen, sleutelhangers tot zelfgemaakte kaarten. Je krijgt een leuk cadeautje in de post, maar dit verklap ik niet zul je toch zelf moeten bestellen en ik zeg doen! Vriendelijke dame met super leuke spulletjes!

• Emma Taylor-Miller
    Geverifieerde klant van Winkeltje van Beer

We love the personalised dog tags that were made for our dog. Communication, posting and packaging were also perfect.

• Daphne Janssen
    Geverifieerde klant van Winkeltje van Beer

Super leuke kaartjes en stickers! Wil eigenlijk al meteen meer bestellen.

• Vanessa Hennen
    Geverifieerde klant van Winkeltje van Beer

Superfijn contact met de eigenaresse, goede service en hele leuke producten.
    Alles wordt kwurig netjes verpakt verzonden.
    Ik ben fan.

• Mack
    Geverifieerde klant van Winkeltje van Beer

Geweldige service, super leuke en mooie producten en altijd zo mooi verpakt. Echt een feestje om uit te pakken.

• Danielle Doesberg
    Geverifieerde klant van Winkeltje van Beer

De tekening van Kylie is zo schattig. Ik ben super blij er mee,