WishFlowers
WishFlowers is dé landelijke webshop voor uitvaartbloemen. Bestel hier uw bloemen en onze regionale uitvaartbloemist bezorgt ze op het gewenste tijdstip en de juiste locatie.

WishFlowers biedt een ruim assortiment rouwbloemen waarbij u makkelijk op stijl, vorm en kleur kunt filteren. U kunt elk rouwbloemstuk rondom in 180 graden bekijken zodat u goed kunt zien wat u koopt. WishFlowers levert gratis door heel Nederland.
bloemen flowers uitvaart
9,5
Filter 23 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 17 met beschrijving

• Mevr. Els Vlugt

Prachtig bloemstuk.

• Mevr. A Wilkens-Mol
    Geverifieerde klant van WishFlowers

Snelle service, prachtig bloemstuk.

Antwoord van WishFlowers

Bedankt en fijn om te horen. Sterkte met het verlies.

• Hoe beoordeel je WishFlowers?

• Mevr. Marieke Kromhout
    Geverifieerde klant van WishFlowers

Een prachtig boeket waar we zeer tevreden over waren. Er werd op de dag van de crematie een mooi fris boeket afgeleverd.

Antwoord van WishFlowers

Bedankt voor uw positieve reactie. En sterkte met het verlies.

• Mevr. Mirella Essenberg
    Geverifieerde klant van WishFlowers

Een prachtig boeket gemaakt met extra wens erin verwerkt van de bramen , voor de nabestaande was dit een zeer bijzonder gegeven en ben dan ook heel dankbaar voor de goede service van Jan van de bloemen atelier Paladijn die het boeket heeft gemaakt .

Antwoord van WishFlowers

Bedankt voor uw goede beoordeling. En sterkte gewenst met het verlies.

• Mevr. Aartje Teeuwen
    Geverifieerde klant van WishFlowers

Het was een rouwboeket. Ik woonde de begrafenis bij en heb het kunnen zien. Het was een mooi boeket.

Antwoord van WishFlowers

Dank voor uw compliment. En sterkte toegewenst!

• Mevr. Caroline Blaauwe
    Geverifieerde klant van WishFlowers

Goed op de hoogte gehouden van de bestelling en voortgang. Boeket was uiteindelijk helemaal volgens wens. Zag er mooi vers en verzorgd uit.

Antwoord van WishFlowers

Bedankt en fijn om te horen.

• Dhr. Peter Hendriks
    Geverifieerde klant van WishFlowers

Heel eenvoudig om een keuze te maken uit de grote collectie. Ook de opmaak van de bloemstukken door de bloemist was fantastisch. Dit heeft zeker bijgedragen aan een mooi afscheid en een begin van de rouwverwerking.

Antwoord van WishFlowers

Bedankt voor uw reactie en fijn om te horen. Sterkte met de rouwverwerking.

• Mevr. Eveline van der Laag
    Geverifieerde klant van WishFlowers

Prachtig bloemstuk dat perfect voldeed aan onze verwachtingen.

Antwoord van WishFlowers

Bedankt voor uw compliment.

• Mevr. Patricia Klaassen
    Geverifieerde klant van WishFlowers

Via mail een vraag gesteld over de bloemen, heel snel antwoord! Vervolgens het rouwwerk besteld en ik werd vervolgens goed geïnformeerd per mail over welke bloemist de bloemen ging leveren, ik kreeg een mail wanneer de bloemen geleverd zouden worden, en een mail toen de bloemen waren afgeleverd. Het rouwwerk was ronduit prachtig en kwam goed overeen met de foto op de website

• Mevr. Marlies Murk den Uyl

Een mooi bloemstuk

• Mevr. Tara Tikai
    Geverifieerde klant van WishFlowers

Super goed geholpen, telefonisch goed bereikbaar. Enige nadeel, bij mij, was dat ik de bestelling niet kon inzien. Wel dat ik een bestelling had geplaatst e.d. ,maar niet het boeket zelf. Ook kon ik geen veranderingen aanbrengen, zoals toevoegen van een naam. Telefonisch ben ik heel goed geholpen. Wensen, zoals, bloemen keus en levering van tijdstip en een extra naam op de lint, zijn goed afgehandeld.

Antwoord van WishFlowers

Dank u, fijn om te horen.

• Mevr. Barbara De kok
    Geverifieerde klant van WishFlowers

Het was prachtig boeket. Dankjewel Iris!

Antwoord van WishFlowers

Bedankt voor het compliment!

• Mevr. Audrey Vossen
    Geverifieerde klant van WishFlowers

We hebben matig aangeklikt, waarom... Om de reden dat we via de plaatselijke bloemist op jullie site kwamen. Ze verwijzen naar jullie voor rouwstukken. De blauwe (De Zonnestraal in Meerssen) ligt op 500 meter van het rouwcentrum waar we de bloemen wilden laten bezorgen. Echter onze verbazing was groot, dat ons stuk, dat wel mooi was, door een bloemist meer dan 30 km verderop gelegen, bezorgd is.

Hoe kan dat ?

Ben benieuwd naar de reactie.

Antwoord van WishFlowers

Beste mevrouw Vossen, bedankt voor uw reactie. Wishflowers is een landelijke webshop voor uitvaartbloemen. Op basis van postcode van de overledene worden alle bestellingen eerlijk verdeeld onder de aangesloten bloemisten. Dit kan bijvoorbeeld de reden zijn dat een andere bloemist het uitgevoerd heeft. Ook kan het zijn dat de plaatselijke bloemist de gewenste bloemen bijvoorbeeld niet op voorraad had en een collega het heeft uitgevoerd. Het belangrijkste is dat de bestelde bloemen op tijd en correct zijn geleverd. Dus bedankt voor uw compliment dat het stuk mooi was. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

• Dhr. Jan Heesbeen

Correcte levering. Zeer mooi stuk

Bedankt voor uw reactie.

• Mevr. L.Lens
    Geverifieerde klant van WishFlowers

Super mooi kist stuk. We hadden de druppel S besteld, maar deze was verre van small. Echt prachtig!

Antwoord van WishFlowers

Bedankt voor uw reactie en compliment.

• Mevr. Antoinette Neuteboom
    Geverifieerde klant van WishFlowers

Super mooi stuk! Niet exact als het plaatje maar mooier!

Antwoord van WishFlowers

Bedankt voor uw reactie en fijn om te horen.

• Mevr. Mariëlle van der Giessen
    Geverifieerde klant van WishFlowers

Prima service. Er werd nog even gebeld om de tekst van het rouwlint te checken. Prachtig boeket!

Antwoord van WishFlowers

Bedankt voor uw reactie, fijn om te horen. En nog sterkte gewenst.