Wisse Tweewielers

Wisse Tweewielers

Uw webwinkel voor nieuwe en 2e hands fietsen, bakfietsen en E-bikes.
Ook vind u bij ons een ruim aanbod in onderdelen en accessoires.
Uniek bij Wisse Tweewielers: het JoCo dubbel achterzitje en de JoCo Maxi-Cosi steun!

• Bart Simons
    Review voor Wisse Tweewielers

heeft kennis van zaken en neemt uitgebreid de tijd voor advies en uitleg over de extra mogelijkheden en accessoires.

• van den Brink
    Review voor Wisse Tweewielers

Wij zijn goed geholpen met de aankoop van een elektrische bakfiets en een elektrische stadsfiets.

• Hoe beoordeel je Wisse Tweewielers?

• Julia Hazeleger
    Review voor Wisse Tweewielers

Wissetweewielers heeft een bakfiets omgebouwd naar een elektrische bakfiets. De accu super weggewerkt, en snelle service! Wij zijn helemaal tevreden.

• Van Reenen

Super tevreden,
    Verschillende fietsen in onderhoud en altijd alles weer snel in orde
    goede communicatie, en denkt goed mee wat de beste, betaalbare oplossing is

• Herman&Elise
    Review voor Wisse Tweewielers

We waren op zoek naar een nieuwe bakfiets en konden bij Wisse tweewielers gelijk terecht voor een proefritje. Goede uitleg, uitstekende service (ondanks de drukte toch nog onze fiets voor de zomer klaar!) inmiddels gebruiken we de Troy bakfiets alweer een half jaar. De servicebeurt was snel geregeld, fijn dat we een leenfiets konden krijgen. Toen we een paar dagen daarna een ongelukje kregen was de bakfiets ook weer snel gerepareerd. Voor vragen zijn ze ook goed bereikbaar. Kortom mooie producten, goede communicatie en uitstekende service!

• van Geresteijn

Netjes en snel geholpen!

• Jill
    Review voor Wisse Tweewielers

Ik had een duozitje van Wisse Tweewielers. Toen ik een nieuwe fiets kreeg bleek dit zitje daar helaas niet op te passen. Samen met Johan Wisse hebben we uiteindelijk een prima oplossing gevonden. Goede service!

• Fam. van den Berg
    Review voor Wisse Tweewielers

Onze oude bakfiets begaf het plotseling en omdat we daarin niet meer wilde investeren gingen we op zoek naar een nieuwe bakfiets. Via via kwamen we bij Wisse Tweewielers. Dinsdag hebben we proef gereden, vrijdagmorgen stond de bestelde bakfiets klaar. Wat een service!

• S Geerards
    Review voor Wisse Tweewielers

Wij waren op zoek nat een goede huif voor onze Vogue Carry e-bakfiets. Er waten 2 soorten dus hebben toen even gebeld voor meer informatie. Daar ben ik zeer vriendelijk te woord gestaan door Dhr Wisse zelf, en duidelijk en professioneel uitleg gekregen. Meteen besteld, en een dag later in huis! Prachtige kwalitatief goede huis waar we met onze kindjes nog jaren plezier van gaan hebben! Hier dus een meer dan tevreden klant!

• Ralf
    Review voor Wisse Tweewielers

We hebben telefonisch een nieuwe fiets gekocht en deze konden we dezelfde dag conform afspraak ophalen. Perfecte en snelle service!