Wisse Tweewielers

Wisse Tweewielers

Uw webwinkel voor nieuwe en 2e hands fietsen, bakfietsen en E-bikes.
Ook vind u bij ons een ruim aanbod in onderdelen en accessoires.
Uniek bij Wisse Tweewielers: het JoCo dubbel achterzitje en de JoCo Maxi-Cosi steun!

• EL Floor
    Review voor Wisse Tweewielers

We kregen goede en duidelijke uitleg over de verschillende soorten bakfietsen en er werd alle tijd genomen om een proefrit te maken. Er werd goed meegedacht, goed advies gegeven, hele vriendelijke mensen en een goede service!

• A. Hazeleger
    Review voor Wisse Tweewielers

Heel fijn en goed geholpen, geven goed advies en goede service

• Hoe beoordeel je Wisse Tweewielers?

• C. Noort
    Review voor Wisse Tweewielers

De JoCo maxicosi houder is heel makkelijk te bevestigen en te gebruiken! Snelle levering met leuk klein presentje erbij.

• J pouw

Vriendelijke mensen , ,

• Bo
    Review voor Wisse Tweewielers

Snelle levering & hele mooie spullen.

• Bart Simons
    Review voor Wisse Tweewielers

heeft kennis van zaken en neemt uitgebreid de tijd voor advies en uitleg over de extra mogelijkheden en accessoires.

• van den Brink
    Review voor Wisse Tweewielers

Wij zijn goed geholpen met de aankoop van een elektrische bakfiets en een elektrische stadsfiets.

• Julia Hazeleger
    Review voor Wisse Tweewielers

Wissetweewielers heeft een bakfiets omgebouwd naar een elektrische bakfiets. De accu super weggewerkt, en snelle service! Wij zijn helemaal tevreden.

• Van Reenen

Super tevreden,
    Verschillende fietsen in onderhoud en altijd alles weer snel in orde
    goede communicatie, en denkt goed mee wat de beste, betaalbare oplossing is

• Herman&Elise
    Review voor Wisse Tweewielers

We waren op zoek naar een nieuwe bakfiets en konden bij Wisse tweewielers gelijk terecht voor een proefritje. Goede uitleg, uitstekende service (ondanks de drukte toch nog onze fiets voor de zomer klaar!) inmiddels gebruiken we de Troy bakfiets alweer een half jaar. De servicebeurt was snel geregeld, fijn dat we een leenfiets konden krijgen. Toen we een paar dagen daarna een ongelukje kregen was de bakfiets ook weer snel gerepareerd. Voor vragen zijn ze ook goed bereikbaar. Kortom mooie producten, goede communicatie en uitstekende service!