Witgoed elektra sneek

Witgoed elektra sneek

Wij zijn een bedrijf in jong gebruikt/nieuw witgoed. Tevens repareren wij huishoudelijk aparatuur. U kunt bij ons terecht voor diverse witgoed artikelen zoals: wasmachines, wasdrogers, vaatwassers,koelkasten, vriezers, fornuizen, kookplaten en dergelijke apparatuur.
Wij zijn altijd scherp geprijst en geven een prima garantie. Desgewenst kunnen wij de producten bij u bezorgen, installeren en de oude apparatuur mee terugnemen. Wanneer u een defect apparaat voor reparatie bij ons aanbied, berekenen wij geen onderzoekskosten. U krijgt altijd vooraf een prijsopgave van de reparatie, na onderzoek. U betaald alleen voor een geslaagde reparatie.
9,9

• Harmen B. Stremler
    Geverifieerde klant van Witgoed elektra sneek

vriendelijke verkoper en aankoop correct afgehandeld

• Lekker Bierke
    Review voor Witgoed elektra sneek

Een top bedrijf met mensen die afspraken zeker nakomen, en een zeer goede service geven! Mochten er situaties zich voordoen? ook dan wordt dit snel opgelost! Een topbedrijf nogmaals!

• Hoe beoordeel je Witgoed elektra sneek?

• Bas
    Review voor Witgoed elektra sneek

Staan altijd klaar voor advies en hulp! Hebben een mooie droger die het al jaren uithoudt!

• Robin
    Review voor Witgoed elektra sneek

Echt een super service! Hele aardige eigenaar en mooie nette producten! Zeker een aanrader.

• Martin en Sisca de Boer
    Review voor Witgoed elektra sneek

We hadden een nieuwe condensdroger nodig, deze hebben we gevonden bij Witgoed Elektra Sneek. Een zaak met vriendelijk en vakkundig personeel. Na enige tijd hadden we een probleem met een scharnier wat helaas afbrak, maar ook dit was zeer snel opgelost en het scharnier is bij ons thuis kosteloos vervangen.

• Ineke
    Review voor Witgoed elektra sneek

Goede service en snelle levering alles zeer goed geregeld zeer tevreden als er weer iets is komen we zeker terug

• Roos en Johan
    Review voor Witgoed elektra sneek

Geweldige service. Vriendelijke mensen en redelijke prijzen.

• Astrid Hoving
    Geverifieerde klant van Witgoed elektra sneek

Keurig afgeleverd en op de juiste plek neergezet.
    Tevens uitleg mbt de werking vd machine.

• Rick
    Review voor Witgoed elektra sneek

Hele snelle levering aardige mensen
    Goede service iedereen aan te raden om bij witgoed sneek appratuur te halen

• Thyra
    Review voor Witgoed elektra sneek

Een wasmachine gekocht hier, en echt super blij mee. Ook werd hij tijdens de levering door ze geïnstalleerd. Super goede service dus! De order voor de droger komt eraan. 😊

• Anja
    Review voor Witgoed elektra sneek

Geweldige service vriendelijk maar vooral eerlijk en ze denken met je mee..

• Akky
    Review voor Witgoed elektra sneek

Vriendelijk, goede service. Goede prijs. Echt een aanrader dit bedrijf.

• Jan Mulder
    Review voor Witgoed elektra sneek

Wij hebben goede ervaringen met Witgoed Elektra in Sneek. En kochten bij hen onlangs voor de derde keer een wasmachine met bijpassende droger.
    De droger bleek helaas niet goed te werken waarop Ronnie de machine bij ons thuis kwam nakijken. Bleek een storing in de elektronica te zijn.
    Er was op dit moment geen zelfde droger op voorraad.
    Wij konden daarop zonder problemen een andere set wasmachine en droger uitzoeken.
    Machines werken super goed en wij zijn heel tevreden over de geweldige service.

• Syl
    Review voor Witgoed elektra sneek

Super vriendelijk mensen, goed advies, zeer behulpzaam, goed product!
    Snelle levering en veel keuze! De wasdroger doet het uitstekend!

• Cheyenne
    Review voor Witgoed elektra sneek

Vriendelijke man, die goede service verleend! Wasmachine gekocht die niet goed was, contact gehad en direct een afspraak kunnen inplannen om hem om te ruilen. Ronny heeft de nieuwe wasmachine dubbel gecontroleerd en gereinigd. Nu zeer tevreden over de wasmachine. Kundig bedrijf en zeer klantvriendelijk en ook nog eens garantie voor min. 3 maand op de machine. Zeker een aanrader !

• Bauke Faber
    Review voor Witgoed elektra sneek

Vriendelijk, goed advies, supersnel geleverd, top!!!

• Postma

Snelle en goede service

• Adema
    Review voor Witgoed elektra sneek

Prima geholpen aan een andere AEG wasmachine welke de volgende dag al is afgeleverd en aangesloten.

• Heleen van Erkelens
    Review voor Witgoed elektra sneek

Eerlijke verkoper die verstand heeft van zaken!
    Er was bij onze (hele nette) inbouwvaatwasser nog een kleine aanpassing nodig, maar na een belletje kwam Ronnie meteen langs om te kijken wat het probleem was en binnen een uur was het opgelost. Hij wilde er zeker van zijn dat het allemaal in orde was voor hij weer bij ons wegging.
    Een hele goede eerste ervaring met dit bedrijf dus we komen in de toekomst zeker weer terug als het nodig is!

• Ronald van der Oord

Eerlijke verkoper. Goede service