Witgoed elektra sneek

Witgoed elektra sneek

Wij zijn een bedrijf in jong gebruikt/nieuw witgoed. Tevens repareren wij huishoudelijk aparatuur. U kunt bij ons terecht voor diverse witgoed artikelen zoals: wasmachines, wasdrogers, vaatwassers,koelkasten, vriezers, fornuizen, kookplaten en dergelijke apparatuur.
Wij zijn altijd scherp geprijst en geven een prima garantie. Desgewenst kunnen wij de producten bij u bezorgen, installeren en de oude apparatuur mee terugnemen. Wanneer u een defect apparaat voor reparatie bij ons aanbied, berekenen wij geen onderzoekskosten. U krijgt altijd vooraf een prijsopgave van de reparatie, na onderzoek. U betaald alleen voor een geslaagde reparatie.

• Peter Seinen
    Geverifieerde klant van Witgoed elektra sneek

Doet niet moeilijk

• van Barneveld
    Review voor Witgoed elektra sneek

na 2 x problemen met een miele wasmachine uiteindelijk naar volle tevredenheid opgelost.

• Hoe beoordeel je Witgoed elektra sneek?

• I. Stigter
    Geverifieerde klant van Witgoed elektra sneek

Goede service, snelle levering.

Hi I.Stigter,

• Anke Degen
    Review voor Witgoed elektra sneek

Wát een prettig bedrijf. Zeer goede service, kennis van zaken, meedenkend, aanrader!

Hi Anke Degen,

• Dirk Jan
    Review voor Witgoed elektra sneek

De service van Ronnie en team is gewoon super

Hi Dirk Jan,

• H. Verheij
    Review voor Witgoed elektra sneek

Al verschillende apparaten hier mogen kopen. Service kan niet beter! Ontzettend vriendelijk, geduldig en professioneel. Apparaten werken prima!

Hi H. Verheij,

• Thijs
    Review voor Witgoed elektra sneek

Alleen maar lof voor witgoed electra, klantvriendelijk goede service. Mooie machine's voor een mooie prijs, wij zijn voorzien van vriezer,droger en een wasmachine alles werkt perfect

Hi Thijs,

• Eefke
    Review voor Witgoed elektra sneek

Super vriendelijk, eerlijk en betrouwbaar. Ook bij aftersales goed bereikbaar en komen afspraken na. Ik had een probleem met de watertoevoer en ze kwamen het gelijk oplossen!

Hi Eefke,

• W.Jongejan
    Review voor Witgoed elektra sneek

Keurige vriezer gekocht voor weinig geld, dezelfde dag thuisbezorgd. Uiterst vriendelijke mensen en een top service. Topadres voor de kleine beurs

• Visser
    Review voor Witgoed elektra sneek

Prettig contact, zeer goede service en ook de nazorg en garantie is uitstekend geregeld. Als wij nog een witgoed apparaat nodig hebben, kopen wij deze zeker bij Witgoed Elektra Sneek.