WithLove4You
Voor een leuk kraamcadeau met naam kom je vanzelf bij WithLove4You terecht. Elk cadeau wordt met liefde gemaakt, zodat het ook met liefde gegeven kan worden aan de (ouders van de) baby.

• Raymond Goedemé
    Geverifieerde klant van WithLove4You

Het puntje op de 'i' van Oliver zat los in de noppenfolie en persoonlijk vind ik ook dat de tekst van zijn naam moeilijk leesbaar geschreven is, in tegenstelling tot die van het ander meegeleverde kapstokje... Waarom geen houten pluggetje gebruiken in plaats van een metalen vijsje

Antwoord van WithLove4You

Raymond, allereerst bedankt voor je feedback. Er is altijd ruimte voor verbetering en ik waardeer het enorm dat je de moeite hebt genomen mij te laten weten waar iets niet naar wens is (verlopen).

Wat vervelend om te horen dat het “puntje” van de i losgeraakt is tijdens het verzenden. Blijkbaar had het er verder opgedraaid moeten worden en nog beter ingepakt. Heb je hem wel weer erop gekregen? Voor wat betreft de leesbaarheid van de naam Oliver, dat is denk ik echt persoonlijk. Want ik vind het juist goed leesbaar. Er staat onmiskenbaar Oliver. Maar daar valt natuurlijk over te twisten. 😉
    Je feedback over het gebruikmaken van een metalen vijsje in plaats van een houten plugje heb ik doorgegeven aan de kapstokmaker.

Ik hoop dat je ondanks dit toch veel plezier zult beleven aan (het geven van) de kapstokjes.

Annemarie Bourguignon

• Amy Milikan
    Geverifieerde klant van WithLove4You

Fijne service en snel geregeld!

Antwoord van WithLove4You

Bedankt voor je mooie beoordeling, was een fijne samenwerking!

• Hoe beoordeel je WithLove4You?

• Ineke Bretz
    Geverifieerde klant van WithLove4You

Duidelijke website, levering binnen afgesproken tijd, prima service!

Antwoord van WithLove4You

Fijn dat je zo tevreden bent, Ineke! Bedankt voor je mooie woorden.

• M. van den Bogaert
    Geverifieerde klant van WithLove4You

Leuke cadeautjes, heel persoonlijk!

Dankjewel!

• Fh Veen
    Geverifieerde klant van WithLove4You

Zeer snel geleverd en persoonlijke service top!

Antwoord van WithLove4You

Bedankt voor de mooie beoordeling. Fijn dat we even konden overleggen en op die manier het cadeau helemaal naar je zin te maken.

• M. Van den Bogaert
    Geverifieerde klant van WithLove4You

Snelle afhandeling en erg leuke en originele cadeautjes!

• Wendy Van de Pol
    Geverifieerde klant van WithLove4You

Heel mooi, vriendelijk, denkt mee en snel klaar

Antwoord van WithLove4You

Beste Wendy, ik vond het super leuk om jullie te kunnen verrassen met een afbeelding in nagenoeg dezelfde kleuren als op het geboortekaartje. Bedankt voor de prettige samenwerking!

• Miriam Jongeling
    Geverifieerde klant van WithLove4You

Hele persoonlijke, snelle en goede reacties. Alles is mogelijk.

Antwoord van WithLove4You

Beste Miriam, ik vond het erg leuk om samen tot een ontwerp te komen die helemaal naar je zin was!

• Stefan Meijl
    Geverifieerde klant van WithLove4You

Zeer nette en goede comunicatie echt super

Antwoord van WithLove4You

Beste Stefan, ik vond het super leuk om samen tot het ontwerp te komen die helemaal naar je zin was!

• Lisette van den Bogaert

Super leuke kraamgeschenken

Antwoord van WithLove4You

Altijd feest om kraampakketjes voor je te mogen maken!

• Maurice van den Bogaert
    Geverifieerde klant van WithLove4You

Hele leuke cadeautjes, persoonlijk en toch betaalbaar. Met aandacht gemaakt.

Antwoord van WithLove4You

Super dat je zo tevreden bent. Ik maak altijd met plezier je pakketjes klaar!

• Johan Hagedoorn
    Geverifieerde klant van WithLove4You

Snelle levering, goed te bereiken (zowel via mail als telefonisch). Ondanks dat er een product niet snel leverbaar was, was het vergelijkbare product wel leverbaar.

Antwoord van WithLove4You

Ik heb graag met je meegedacht. Fijn dat het alternatief ook in de smaak valt!

• Henriëtte Kerkman

Goede producten

Antwoord van WithLove4You

Hoi Henriëtte, ik ben heel blij met jou als klant. Fijn dat je zo blij bent met mijn producten! Tot de volgende keer. Groetjes, Annemarie

• Judith Huls
    Geverifieerde klant van WithLove4You

Goede en snelle service. Denkt ook mee!

Antwoord van WithLove4You

Blij dat ik de bestelling namens jullie direct naar de ontvanger heb kunnen sturen mét een leuke felicitatiekaart erbij. Graag tot een volgende keer!

• Ank Naerebout
    Geverifieerde klant van WithLove4You

Cadeautje zag er heel mooi uit. Echt "with love 4 you" gemaakt. Snelle levering en persoonlijke service.
    Ik kan deze webwinkel bij iedereen aanraden.

Antwoord van WithLove4You

Ank, wat een prachtige woorden, dankjewel!

• Ineke Bretz
    Geverifieerde klant van WithLove4You

Prima contact en prettige afandeling van betelling. Zag er moi uit

Antwoord van WithLove4You

Fijn dat je zo tevreden bent. En ik vind het super leuk dat je me naderhand vertelde dat de jonge ouders zo blij waren met de naamkapstokjes!

• Sandra Evers

Was weer super.

Antwoord van WithLove4You

Sandra, ik ben blij dat je zo tevreden bent. Ik heb graag weer een leuk kraampakketje voor je samengesteld!

• Mitchel Altena

Heel tevreden!

Antwoord van WithLove4You

Mitchel, bedankt voor je mooie beoordeling. Dat waardeer ik enorm! Mocht je weer eens iets nodig hebben, weet je me te vinden. Ik help je graag aan een gepersonaliseerd (kraam-)cadeau!

• Ashley Abdoelhamid
    Geverifieerde klant van WithLove4You

Voor de tweede keer het koffertje besteld. Heel tevreden en snel klaar!

Antwoord van WithLove4You

Ashley, wat fijn dat je weer zo tevreden bent. Graag tot een volgende keer!

• Sandra Evers

Super tevreden

Antwoord van WithLove4You

Hoi Sandra, ik vond het leuk dat ik samen met jou tot een leuk ontwerp ben gekomen die naar je volle tevredenheid is. Bedankt voor je vertrouwen in WithLove4You en ik zie je graag terug!