WithLove4You
Voor een leuk kraamcadeau met naam kom je vanzelf bij WithLove4You terecht. Elk cadeau wordt met liefde gemaakt, zodat het ook met liefde gegeven kan worden aan de (ouders van de) baby.
9,9

• Maurice van den Bogaert
    Geverifieerde klant van WithLove4You

Hele leuke cadeautjes, persoonlijk en toch betaalbaar. Met aandacht gemaakt.

Antwoord van WithLove4You

Super dat je zo tevreden bent. Ik maak altijd met plezier je pakketjes klaar!

• Johan Hagedoorn
    Geverifieerde klant van WithLove4You

Snelle levering, goed te bereiken (zowel via mail als telefonisch). Ondanks dat er een product niet snel leverbaar was, was het vergelijkbare product wel leverbaar.

Antwoord van WithLove4You

Ik heb graag met je meegedacht. Fijn dat het alternatief ook in de smaak valt!

• Hoe beoordeel je WithLove4You?

• Henriëtte Kerkman

Goede producten

Antwoord van WithLove4You

Hoi Henriëtte, ik ben heel blij met jou als klant. Fijn dat je zo blij bent met mijn producten! Tot de volgende keer. Groetjes, Annemarie

• Judith Huls
    Geverifieerde klant van WithLove4You

Goede en snelle service. Denkt ook mee!

Antwoord van WithLove4You

Blij dat ik de bestelling namens jullie direct naar de ontvanger heb kunnen sturen mét een leuke felicitatiekaart erbij. Graag tot een volgende keer!

• Ank Naerebout
    Geverifieerde klant van WithLove4You

Cadeautje zag er heel mooi uit. Echt "with love 4 you" gemaakt. Snelle levering en persoonlijke service. Ik kan deze webwinkel bij iedereen aanraden.

Antwoord van WithLove4You

Ank, wat een prachtige woorden, dankjewel!

• Ineke Bretz
    Geverifieerde klant van WithLove4You

Prima contact en prettige afandeling van betelling. Zag er moi uit

Antwoord van WithLove4You

Fijn dat je zo tevreden bent. En ik vind het super leuk dat je me naderhand vertelde dat de jonge ouders zo blij waren met de naamkapstokjes!

• Sandra Evers

Was weer super.

Antwoord van WithLove4You

Sandra, ik ben blij dat je zo tevreden bent. Ik heb graag weer een leuk kraampakketje voor je samengesteld!

• Mitchel Altena

Heel tevreden!

Antwoord van WithLove4You

Mitchel, bedankt voor je mooie beoordeling. Dat waardeer ik enorm! Mocht je weer eens iets nodig hebben, weet je me te vinden. Ik help je graag aan een gepersonaliseerd (kraam-)cadeau!

• Ashley Abdoelhamid
    Geverifieerde klant van WithLove4You

Voor de tweede keer het koffertje besteld. Heel tevreden en snel klaar!

Antwoord van WithLove4You

Ashley, wat fijn dat je weer zo tevreden bent. Graag tot een volgende keer!

• Sandra Evers

Super tevreden

Antwoord van WithLove4You

Hoi Sandra, ik vond het leuk dat ik samen met jou tot een leuk ontwerp ben gekomen die naar je volle tevredenheid is. Bedankt voor je vertrouwen in WithLove4You en ik zie je graag terug!