WithLove4You
Voor een leuk kraamcadeau met naam kom je vanzelf bij WithLove4You terecht. Elk cadeau wordt met liefde gemaakt, zodat het ook met liefde gegeven kan worden aan de (ouders van de) baby.

• Raymond Goedemé
    Geverifieerde klant van WithLove4You

Het puntje op de 'i' van Oliver zat los in de noppenfolie en persoonlijk vind ik ook dat de tekst van zijn naam moeilijk leesbaar geschreven is, in tegenstelling tot die van het ander meegeleverde kapstokje... Waarom geen houten pluggetje gebruiken in plaats van een metalen vijsje

Antwoord van WithLove4You

Raymond, allereerst bedankt voor je feedback. Er is altijd ruimte voor verbetering en ik waardeer het enorm dat je de moeite hebt genomen mij te laten weten waar iets niet naar wens is (verlopen).

Wat vervelend om te horen dat het “puntje” van de i losgeraakt is tijdens het verzenden. Blijkbaar had het er verder opgedraaid moeten worden en nog beter ingepakt. Heb je hem wel weer erop gekregen? Voor wat betreft de leesbaarheid van de naam Oliver, dat is denk ik echt persoonlijk. Want ik vind het juist goed leesbaar. Er staat onmiskenbaar Oliver. Maar daar valt natuurlijk over te twisten. 😉
    Je feedback over het gebruikmaken van een metalen vijsje in plaats van een houten plugje heb ik doorgegeven aan de kapstokmaker.

Ik hoop dat je ondanks dit toch veel plezier zult beleven aan (het geven van) de kapstokjes.

Annemarie Bourguignon

• Amy Milikan
    Geverifieerde klant van WithLove4You

Fijne service en snel geregeld!

Antwoord van WithLove4You

Bedankt voor je mooie beoordeling, was een fijne samenwerking!

• Hoe beoordeel je WithLove4You?

• Ineke Bretz
    Geverifieerde klant van WithLove4You

Duidelijke website, levering binnen afgesproken tijd, prima service!

Antwoord van WithLove4You

Fijn dat je zo tevreden bent, Ineke! Bedankt voor je mooie woorden.

• M. van den Bogaert
    Geverifieerde klant van WithLove4You

Leuke cadeautjes, heel persoonlijk!

Dankjewel!

• Fh Veen
    Geverifieerde klant van WithLove4You

Zeer snel geleverd en persoonlijke service top!

Antwoord van WithLove4You

Bedankt voor de mooie beoordeling. Fijn dat we even konden overleggen en op die manier het cadeau helemaal naar je zin te maken.

• M. Van den Bogaert
    Geverifieerde klant van WithLove4You

Snelle afhandeling en erg leuke en originele cadeautjes!

• Wendy Van de Pol
    Geverifieerde klant van WithLove4You

Heel mooi, vriendelijk, denkt mee en snel klaar

Antwoord van WithLove4You

Beste Wendy, ik vond het super leuk om jullie te kunnen verrassen met een afbeelding in nagenoeg dezelfde kleuren als op het geboortekaartje. Bedankt voor de prettige samenwerking!

• Miriam Jongeling
    Geverifieerde klant van WithLove4You

Hele persoonlijke, snelle en goede reacties. Alles is mogelijk.

Antwoord van WithLove4You

Beste Miriam, ik vond het erg leuk om samen tot een ontwerp te komen die helemaal naar je zin was!

• Stefan Meijl
    Geverifieerde klant van WithLove4You

Zeer nette en goede comunicatie echt super

Antwoord van WithLove4You

Beste Stefan, ik vond het super leuk om samen tot het ontwerp te komen die helemaal naar je zin was!

• Lisette van den Bogaert

Super leuke kraamgeschenken

Antwoord van WithLove4You

Altijd feest om kraampakketjes voor je te mogen maken!