WithLove4You
Voor een leuk kraamcadeau met naam kom je vanzelf bij WithLove4You terecht. Elk cadeau wordt met liefde gemaakt, zodat het ook met liefde gegeven kan worden aan de (ouders van de) baby.
9,9

• Fh Veen
    Geverifieerde klant van WithLove4You

Zeer snel geleverd en persoonlijke service top!

Antwoord van WithLove4You

Bedankt voor de mooie beoordeling. Fijn dat we even konden overleggen en op die manier het cadeau helemaal naar je zin te maken.

• M. Van den Bogaert
    Geverifieerde klant van WithLove4You

Snelle afhandeling en erg leuke en originele cadeautjes!

• Hoe beoordeel je WithLove4You?

• Wendy Van de Pol
    Geverifieerde klant van WithLove4You

Heel mooi, vriendelijk, denkt mee en snel klaar

Antwoord van WithLove4You

Beste Wendy, ik vond het super leuk om jullie te kunnen verrassen met een afbeelding in nagenoeg dezelfde kleuren als op het geboortekaartje. Bedankt voor de prettige samenwerking!

• Miriam Jongeling
    Geverifieerde klant van WithLove4You

Hele persoonlijke, snelle en goede reacties. Alles is mogelijk.

Antwoord van WithLove4You

Beste Miriam, ik vond het erg leuk om samen tot een ontwerp te komen die helemaal naar je zin was!

• Stefan Meijl
    Geverifieerde klant van WithLove4You

Zeer nette en goede comunicatie echt super

Antwoord van WithLove4You

Beste Stefan, ik vond het super leuk om samen tot het ontwerp te komen die helemaal naar je zin was!

• Lisette van den Bogaert

Super leuke kraamgeschenken

Antwoord van WithLove4You

Altijd feest om kraampakketjes voor je te mogen maken!

• Maurice van den Bogaert
    Geverifieerde klant van WithLove4You

Hele leuke cadeautjes, persoonlijk en toch betaalbaar. Met aandacht gemaakt.

Antwoord van WithLove4You

Super dat je zo tevreden bent. Ik maak altijd met plezier je pakketjes klaar!

• Johan Hagedoorn
    Geverifieerde klant van WithLove4You

Snelle levering, goed te bereiken (zowel via mail als telefonisch). Ondanks dat er een product niet snel leverbaar was, was het vergelijkbare product wel leverbaar.

Antwoord van WithLove4You

Ik heb graag met je meegedacht. Fijn dat het alternatief ook in de smaak valt!

• Henriëtte Kerkman

Goede producten

Antwoord van WithLove4You

Hoi Henriëtte, ik ben heel blij met jou als klant. Fijn dat je zo blij bent met mijn producten! Tot de volgende keer. Groetjes, Annemarie

• Judith Huls
    Geverifieerde klant van WithLove4You

Goede en snelle service. Denkt ook mee!

Antwoord van WithLove4You

Blij dat ik de bestelling namens jullie direct naar de ontvanger heb kunnen sturen mét een leuke felicitatiekaart erbij. Graag tot een volgende keer!