Woed
Hier komt dan zo’n tekstje waar we het uitgebreid ‘over ons’ moeten gaan hebben. Maar dan denk je al snel bij jezelf; is dat nou nodig? Jij wilt gewoon producten kopen die van hout zijn gemaakt. Gemaakt van natuurlijke materialen. 100%, met veel liefde en plezier, handgemaakt. Speciaal voor jou.
Kurk petten, Houten horloges, Houten zonnebrillen
Filter 90 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 55 met beschrijving

Taal

• Stijn Thybaert
    Geverifieerde klant van Woed

Good pricing great service and speedy delivery

• David van Boxtel
    Geverifieerde klant van Woed

Levering was op tijd en goed geleverd. Producten zijn tof

• Hoe beoordeel je Woed?

• Wesley de Roode
    Geverifieerde klant van Woed

Fast delivery and also nicely packaged. But more importantly, very unique and beautiful caps!

• Stefan Wimmer
    Geverifieerde klant van Woed

Good Service and i loved the package

• Guido Gelissen
    Geverifieerde klant van Woed

Mooie caps, snel levering. Prachtig product!

• Job van Geffen
    Geverifieerde klant van Woed

Quick. Tight packaging. Fun stuff. Awesome hats.

• raf rycken

super cool products

• Ludivine Solé

Good product

• Dominique
    Review voor Woed

Wat gaaf gedaan. Mooie verpakking en wat een mooi product hebben jullie gemaakt. Overzichtelijke webshop, dat is wat iedere consument wilt zien. En deze nieuwe cap is leuk voor mijn kurkcollectie. In 1 woord. Chapeau !!!! Mijn eerst volgende heb ik alweer uitgezocht 😉

• Georg Czaya
    Review voor Woed

Die caps sind cool designt aber der lieferservice von dpd ist eine Frechheit
    Der Karton mit den caps wurde einfach auf dem Weg zur Tür liegen gelassen,anstatt es nur drei Meter weiter bis zu Tür zu bringen
    Gut dass es nicht geregnet hat sonst hätte ich die Sendung wieder zurück geschickt!sehr schade das solches Unternehmen sehr vieles kaputt machen kann