Wolfs Verlichting BV

Wolfs Verlichting BV

Wolfs Verlichting, voor al uw verlichtingsartikelen.
9,0

• A.J. Gisa
    Geverifieerde klant van Wolfs Verlichting BV

Snelle levering, erg mooie aanbieding van Eyeleds

• Bart Snyckers
    Geverifieerde klant van Wolfs Verlichting BV

• Hoe beoordeel je Wolfs Verlichting BV?

• Rob Tuinstra

Prima service’

• José
    Review voor Wolfs Verlichting BV

Snelle levering. Hebben verlichting voor nieuwbouwhuis uitgezocht. Alles werd op afroep geleverd,. De hele zending was genummerd zodat wij de juiste doos konden openen voor de betreffende ruimte. Bij de installatie van een buitenlamp is er een onderdeel stuk gegaan. Dit onderdeel opnieuw besteld en dit werd gratis door Wolfs geleverd. Super service!

• paul schoutrop
    Geverifieerde klant van Wolfs Verlichting BV

Goed matriaal voor een betaalbare prijs

• Piet

Prima

• Tevrede man

Snel geleverd m

• Gerto Klaver
    Review voor Wolfs Verlichting BV

Het bestelde artikel was snel geleverd. Na opmerking over hoge verzendkosten kreeg ik zelf € 5,00 terug gestort. Al met al zeer tevreden.

• Kirchroabrand

Uitstekend

• Yvonne
    Review voor Wolfs Verlichting BV

Allereerst heb ik nooit n bevestiging van mijn bestelling gekregen en moest ik zelf per email vragen of het wel gelukt was aangezien ik op mijn bankrekening zag dat het geld wel was afgehpuden. Daarna kreeg ik heel snel n reactie, maar de daarin genoemde afhaaldatum klopte niet en zo stond ik voor niks aan de balie.
    Nu stuurt U me deze vraag, maar ik heb de bestelling nog niet eens in mijn bezit dus n beetje vreemd allemaal

Antwoord van Wolfs Verlichting BV

Dag Yvonne,
    Had je jouw spam map nog gecontroleerd, wellicht zit daar de bevestiging in? Inderdaad jammer dat het transport 1 dag vertraging heeft opgelopen. Zoals telefonisch besproken liggen de artikelen inmiddels voor je klaar aan de afhaalbalie. Wij zullen zorgen voor een lekker kopje koffie als je komt.