Wolkedewietje BV

Wolkedewietje BV

Wolkedewietje BV is een webshop voor mensen die houden van hun interieur en het veranderen van hun meubels.
Met een nieuwe look, kan een meubel weer jaren mee. Duurzaam & trendy!
We focussen ons op leren restyle producten zoals leren handgrepen, leren lussen en plankdragers.

De leren handgrepen zijn eerst voor onze eigen restyle projecten gemaakt, maar omdat er zoveel vraag naar was, zijn we deze op bestelling gaan maken. Met de hand!
Daarnaast breiden we de webshop uit met producten die bij deze stijl & visie passen
Wolkedewietje BV is onderdeel van Sparrow Beheer BV.
1.657 klantbeoordelingen

Taal

• Kim Hoogsteen
    Geverifieerde klant van Wolkedewietje BV

Ik besloot op het laatste moment om te wisselen van kleur, dit was helaas niet meer op tijd gelukt, maar alsnog fantastisch opgelost. Kan niet anders zeggen dan FANTASTISCH!

• Daphne IJlst
    Geverifieerde klant van Wolkedewietje BV

Super leuke shop met veel keuze voor leuke, originele handgrepen voor je kasten. Het bestellen is makkelijk, het is niet lastig om te bepalen welke maat je nodig hebt. En ook nog snelle bezorging, alles netjes verpakt, top!

• Hoe beoordeel je Wolkedewietje BV?

• Linda van Pareen-Vereijken
    Geverifieerde klant van Wolkedewietje BV

Veel keus. Heldere communicatie na het doen van de bestelling. De producten waren goed verpakt en werden op de verwachte dag geleverd.

• Ilse van Dalen
    Geverifieerde klant van Wolkedewietje BV

Snel, goede prijs voor goede spullen

• Naomi
    Geverifieerde klant van Wolkedewietje BV

Makkelijk contact via whatsapp. Zeer snelle levering na het plaatsen van de bestelling en erg tevreden met de ontvangen handgrepen.

• Hans Overmeer

Prima kwaliteit

• Annemarie Graauwmans
    Geverifieerde klant van Wolkedewietje BV

Prima, vlot geleverd. Duurde niet langer dan aangegeven staat.

• Corina Gijsen
    Geverifieerde klant van Wolkedewietje BV

Super klantvriendelijke Gelijk een reacties Super snelle levering En natuurlijk super kwaliteit

• Han Groen

Goede service