Woningstickers
verkoop van stickers voor in de woning
7,2

• Tanja Thomas

Top product!

• S B
    Geverifieerde klant van Woningstickers

Mijn stickers tot op heden nog niet ontvangen

Antwoord van Woningstickers

goedemiddag,
    we hebben uw stickers de dag na uw bestelling verzonden, 16 sept. deze zouden al aan moeten zijn gekomen maar omdat het naar belgie is kan het langer duren, het is brievenbuspost. als het woensdagavond nog niet bij u afgeleverd is stuur mij even een mail aub. mvg Gonda, Woningstickers.

• Hoe beoordeel je Woningstickers?

• Jessica Acke
    Geverifieerde klant van Woningstickers

Kwaliteit niet zo goed! Voor dat geld mocht het wat beter zijn, teleurgesteld!

• Christine Van Dam
    Geverifieerde klant van Woningstickers

Snelle levering en heel mooie sticker

• Maaike Have ten
    Geverifieerde klant van Woningstickers

Snelle levering en mooie sticker

• Y. van Dooren
    Geverifieerde klant van Woningstickers

Hele fijne klantenservice, bestelling was super snel in huis!

• Sandra R
    Geverifieerde klant van Woningstickers

Mooie wereldkaart sticker met transparante achtergrond. Sticker ziet er mooi kleurrijk uit en blijft goed plakken op een glasvliesbehang muur. Tevens netjes verpakt en snelle levering!

• Hellen Wijnands
    Geverifieerde klant van Woningstickers

Na een week niet thuis te zijn geweest lag het pakketje gewoon op de galerij voor de deur. Slechte zaak

• robin Alarcon Lopez

Leuke producten

• Anouck en Ron Mutsaers
    Geverifieerde klant van Woningstickers

De verzorging van de bestelling was erg slordig. Lukraak uitgeknipt en in een envelop geduwd, zonder rakel, die ik wel heb en betaald heb!

• Anne

Reactiesnelheid.
    Helaas een sticker gekregen die niet voldoende plakt. Ondanks het opvolgen van alle instructie laat de sticker telkens weer los.
    Ik heb helaas geen reactie gekregen op mijn klacht, dus kan ik het bedrijf ook niet beter dan dit beoordelen.

• A. Roeleveld
    Geverifieerde klant van Woningstickers

Bestelling (stickers) worden nat, beschadigd en kapot binnengekregen. Verpakking kan echt beter om schade voorkomen. Direct contact gezocht met de klantenservice helaas tot nu toe geen reactie gehad. Ik hoop een nieuwe set snel te ontvangen en dat het opgelost wordt.

Mvg

• KCC Willems
    Geverifieerde klant van Woningstickers

Goede snelle service. De stickers zijn makkelijk op de muur te plakken, zelfs alleen. Grote pluspunt vond ik de communicatie. Vriendelijke reaktie op de verstuurde mails.

• Marianne Van Oort
    Geverifieerde klant van Woningstickers

Goed! Alles netjes geleverd.