Woodburner
Onze houtkachels zorgen voor sfeer in huis en daarnaast voor energiebesparing.
8,9

• Rob nuij

Niet aanraden slecht bereikbaar levering materiaal slecht wb00823

Beste klant,
    Misschien wil u ons vertellen wat er mis is aan het product verloopstuk van 120 mm naar 150 mm. Wij proberen dan het probleem met u op te lossen of zorgen voor een vervangend product. Bent u niet tevreden en wil u een terugbetaling van uw aanschaf dan kan dit in overleg ook geregeld worden.

• Henriko
    Review voor Woodburner

Na de foto op de website te hebben gezien heb ik een verloopstuk van 130mm naar 150mm besteld. Op de foto staat een mooi geleidelijke verloop, maar levering was een harder verloop zoals het kleinste verloop laat zien. Advies: lever wat je laat zien op de foto.

Antwoord van Woodburner

Bedankt voor uw reactie. We zullen uw advies opvolgen en de foto bekijken en aanpassen met een andere foto.

• Hoe beoordeel je Woodburner?

• Paul Inion

Snelle en correcte levering , goede prijs . Waar voor u geld

• Sandra van Koppen
    Review voor Woodburner

Ze adverteren op marktplaats met een foutieve verzendkosten prijs namelijk verzendkosten voor 4,95 maar dat is in werkelijkheid 12,95 als je de bestelling plaatst. En dit wordt ook niet achteraf in mindering gebracht. Ze hebben het te druk zeggen ze om de juiste prijs op marktplaats te zetten. Maar door deze op 4,95 te laten staan op Marktplaats vallen ze wel op tussen andere aanbieders die adverteren met hogere verzendkosten.

Beste Sandra,
    Het is zeker niet de bedoeling om onjuiste verzendkosten weer te geven. We hebben inderdaad geen tijd vrij kunnen maken om de verzendkosten aan te passen op marktplaats. We zijn op dit moment bezig om dit te herstellen. Het verschil zoals door jou aangegeven is erg groot en het is zeker niet de bedoeling om met valse voorwendsels in een beter daglicht te komen staan.
    Geef ons nog wat tijd en we zullen de verzendkosten goed weergeven.

Bedankt voor je feedback

• Rien
    Review voor Woodburner

Goede service. Afhalen kan op afspraak. Flexibel bedrijf en goede producten.

• Pim M.
    Review voor Woodburner

Goede prijzen en absoluut één van de goedkopere spelers in de markt. Al met al een aanrader.