Woodburner
Onze houtkachels zorgen voor sfeer in huis en daarnaast voor energiebesparing.
9,1

• jan donker

1. bereikbaarheid
    2. communicatie over bestelling
    3. verzending
    4. afspraken nakomen

ik ben al ruim 3 weken bezig met mijn bestelling. De belofte is voor 12 uur besteld, zelfde dag verzonden. Na 10 dagen gebeld, bleek het product niet mer op voorraad. Een afspraak gemaakt (nadat ik 15 keer gebeld en 3 keer gemaild heb) om een vervangend product te ontvangen. Na 6 dagen niks vernomen te hebben nogmaals 3 dagen bezig geweest om iemand te pakken te krijgen. De afspraak gemaakt dat het uiterlijk binnen twee dagen geleverd zou zijn. Niet geheel verrassend, maar wederom niks! 10 telefonische pogingen verder. Iemand aan de lijn met wederom excuses en allerlei redenen hoe het komt... al met al nog geen steek verder. WAARDELOOS

Beste heer Donker,
    Uw order van 14 januari hebben wij kunnen uitleveren behalve de kachel welke door de leverancier niet geleverd is. Dit kan gebeuren en treft ons en zowel natuurlijk u als klant. Dit is vanzelfsprekend zeker niet onze bedoeling. Na intern overleg hebben wij u aangeboden de gehele order te retourneren en de koop te ontbinden. Daarnaast hebben wij u aangeboden een alternatieve kachel te nemen. Dit hebben wij op 1 februari in onze administratie verwerkt. De kachel zou inmiddels geleverd moeten zijn.
    Mochten er nu nog open punten zijn dan vernemen wij dit graag van u.

Vanzelfsprekend bieden wij onze algemene excuses aan en indien gewenst bellen wij u nog even om deze slechte ervaring goed af te ronden.

• A. Smit
    Review voor Woodburner

Goed product ontvangen, (kachelpijp voor onze buitenhaard). Ik twijfelde of ik bij deze winkel moest kopen, gezien een aantal slechte recensies. Per mail hierover contact gezocht en gerustgesteld. Toen het product besteld en binnen 3 werkdagen ontvangen via DPD. Ik heb een goeie ervaring met dit bedrijf.

Vriendelijk bedankt

• Hoe beoordeel je Woodburner?

• eva
    Review voor Woodburner

de telefoon opnemen. Ik probeer de winkel al dagen te bereiken, omdat ik graag een bestelling wil plaatsen, echter heb nog een paar vragen. Het is werkelijk onmogelijk om ze te bereiken.

Beste klant,
    Excuses maar wij zijn door een storm van orders, telefoontjes en emails enorm druk. Mocht u nog vragen hebben dan verneem ik dit graag van u.

• Sabine
    Review voor Woodburner

Een zeer, zeeer, zeeeer slechte winkel. Levert eerst kapotte kachel, daarna duurt het weken voordat je wat hoort(ze zijn sowieso slecht bereikbaar). Vervolgens leveren ze een andere kachel, wederom kapot. We kwamen tot een overeenkomst dat we dan een deel van het bedrag retour zouden krijgen. Maar vervolgens hoor je niets meer. Al 2 keer gemaild maar geen reactie tot nu toe.

Beste Sabine,
    We hebben het inderdaad enorm druk door extreme groei van orders, telefoontjes en emails. Excuses en mocht er nu nog iets niet geregeld zijn dan graag een email en we zullen hierop actie ondernemen.

• Brandy
    Review voor Woodburner

Mijn product kwam eerst al beschadigd binnen.
    Delen waren verbogen en het rooster was in 2en geknapt.
    Ik heb ze proberen te bellen maar er werd gewoon niet opgenomen.
    Toen er een dag later wel werd opgenomen werd ik kortaf te woord gestaan dat ik maar een mail moest sturen.
    Na email contact werd er redelijk vlot een nieuw rooster verzonden en we kregen een paar procent korting ivm het ongemak en voor alle verbogen kacheldelen.
    Maar na een maand gebruik knapte een van de deurtjes volledig af een ook het andere deurtje ziet eruit alsof het niet lang meer mee gaat.
    Ik heb woodburner erover gemaild en kreeg eerst redelijk vlot antwoord maar zodra er iets concreets afgesproken moet worden is het radiostilte van hun kant.
    Zit nu nog te wachten op hun voorstel.
    Qua contact is hun klantenservice dus echt bedroevend.

Edit: voorstel gekregen en eindelijk is het opgelost.
    Blijf bij mijn standpunt dat de kwaliteit en service bedroevend is.

• Branko Booij

1. Dezelfde of uiterlijk de volgende dag versturen zoals op de site staat
    2. De telefoon oppakken en/of de mail een beetje vlot beantwoorden
    3. Nederlandse beschrijving en instructie bij het product voegen

Bedankt,

• Ruben
    Review voor Woodburner

Een bestelling gedaan van een kachel met alle bij behorende artikelen om de kachel te installeren. Alles geleverd behalve 1 heel belangrijk ding. De dubbelwandige kachelpijp. Hier inmiddels 3x over gemailt. Zeker meer dan 30x gebeld op werkdagen onder werktijden. Niet te bereiken... Ook op mijn mails wordt niet geantwoord. Nou heb ik er alle begrip voor als er om wat voor reden dan ook vertraging is. Maar bel me dan of beantwoord de mail gewoon zodat het opgelost kan worden.

Ik zit nu met een kachel waar ik niks mee kan.. Zonder te weten of ik het laatste onderdeel nog ga ontvangen en wanneer..

Ik hoor heel graag wanneer ik hem kan verwachten en hoe we dit gaan oplossen zodat ik binnenkort van mijn kachel kan gaan genieten.

De reden dat ik deze review schrijf is echt omdat ik hoop dat ik jullie zo wel kan bereiken. Omdat dit via telefoon en mail niet lukt. Ik ben zeker bereid om de review te verwijderen als dit is opgelost.

Zolang hij er staat is dit probleem dus nog niet opgelost.

Beste Ruben,

• Robert
    Review voor Woodburner

Snelle levering, zeer goed verpakt, 1 artikel was niet geleverd, na mailtje de volgende dag alsnog opgestuurd, zeer coulant opgelost.

• P.H.Snackers
    Review voor Woodburner

Mijn ervaring van dit bedrijf,, Vorig jaar een werkplaats kachel besteld,en werd snel geleverd.
    28/12 2020 Bij GigaGaas muizengaas besteld , en werd 31/12 2020 geleverd.
    (Zelfde bedrijf-adres.)
    Ik zal nog vaker bij dit bedrijf kopen.

• jos claes

mijn volieredraad na 9dagen nog niet ontvangen