Woodburner
Onze houtkachels zorgen voor sfeer in huis en daarnaast voor energiebesparing.
8,7
3.278 klantbeoordelingen
Filter 2511 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1346 met beschrijving

• Wout Dijksma
    Geverifieerde klant van Woodburner

Niet de kwaliteit en uitstraling die ik verwacht had. Was hoogglans ipv mat

• Martijn
    Geverifieerde klant van Woodburner

Duidelijke webshop, goede prijzen, en snel geleverd. Ook fijn dat afhalen mogelijk is!

• Hoe beoordeel je Woodburner?

• Harm Hofstede
    Geverifieerde klant van Woodburner

snelle levering, mooie prijs, heel prima houtkachel

• Anja Scheerens

Goede service
    Heel tevreden

• Cees Baaijen
    Geverifieerde klant van Woodburner

Goede service. Geen enkel probleem ontmoet.
    Maar ik geef wel de voorkeur aan directe betaling, niet via Billink. Je moet echt heel alert zijn om de betaling op tijd te voldoen.

• Dick Oepkes
    Geverifieerde klant van Woodburner

Alles wat ik nodig had op voorraad en vlot geleverd, ook bij afhalen topservice

• Fred Vossen
    Geverifieerde klant van Woodburner

De rozet was krom in de verpakking zo goed mogelijk recht moeten buigen, maar aangezien ik geen tijd meer had voor een nieuwe te bestellen moest meteen geplaats worden. Snel geleverd maar zeer slecht verpakt

• Henk Maerten
    Geverifieerde klant van Woodburner

Prima service. Snelle levering!

• Ronald IJntema

Goede en snelle levering

• LB
    Geverifieerde klant van Woodburner

Heb de bestelling ontvangen, de schouwplaat is verbogen en zitten diepe krassen in.. heb dezelfde dag een mail gestuurd maar nog steeds niets van gehoord!! En nu nog durven vragen of ik een review wil schrijven? Hier is ie!!

• Hugo

Snelle levering.

• Oplichting
    Review voor Woodburner

Een hechtings ring besteld bij dit bedrijf deze was al duurder dan op andere web sites . Doch hebben wij deze besteld omdat het snel moest gaan en ze garanderen dat de bestelling de dag er na verzonden zou worden . Na 9 dagen wachten sprak ik het bedrijf aan via e mail en vernoemde dit. Dit was volgens hen grootheidswaanzin, dit kreeg ik letterlijk terug als antwoord . Volgens hen was het pakket echter al verzonden volgens de track end tracé via gls dus niet . Na een hele discussie en rond bellen kreeg ik het antwoord als u de bestelling wilt annuleren doet u dit maar . Dit heb ik gedaan (wat ik wel heel raar vind dat dit nog gaat als het pakket al zou mee gegeven zijn aan de coerier) sinds dien antwoorden ze op geen enkele e mail meer en nog steeds geen geld terug gezien . Geen correct bedrijf dus en gaat al meer naar oplichting toe !!

• leslie naessens
    Geverifieerde klant van Woodburner

Snel verzonden en product zoals omschreven

• André
    Review voor Woodburner

Slechts een klein deel van mijn bestelling geleverd. Bedrijf is na 10 pogingen niet bereikbaar. Telefoon en email wordt niet beantwoord.

• Nando van Beek
    Geverifieerde klant van Woodburner

Mooie houtkachel gekocht, erg blij mee. Klantenservice is wel zeer slecht telefonisch bereikbaar.

• Gert Jan Reitsma
    Geverifieerde klant van Woodburner

Een mooi product dat keurig op tijd bezorgd is. Ik ben heel tevreden.

• Jos Roks

• Anneke Lubbers

vlotte en vriendelijke service

• Ben Smeyers
    Geverifieerde klant van Woodburner

Mooi product dat volledig voldoet aan de verwachting.