Woodburner
Onze houtkachels zorgen voor sfeer in huis en daarnaast voor energiebesparing.
8,7
Filter 29 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 27 met beschrijving

• Johan
    Review voor Woodburner

Er wordt niet geleverd wat besteld is. Telefoon wordt niet opgenomen. Emails wordt niet op gereageerd. In 1 woord: slecht! Niks bestellen hier!!!!

• lgj van Adrichem
    Geverifieerde klant van Woodburner

Prima en vriendelijk geholpen, snelle levering

• Hoe beoordeel je Woodburner?

• Rob Coppoolse
    Geverifieerde klant van Woodburner

Product was stuk en de communicatie slecht en traag Omruilen, stond onverwacht voor de deur, moest helpen met uit en inladen

• Rick Basten
    Geverifieerde klant van Woodburner

Snelle levering en afhalen was ook makkelijk

• Carla Staring

goede service

• Monique Nijhof

Primair service

• Vincent
    Review voor Woodburner

Hoe kan dit bedrijf zoveel postieve ervaringen hebben? Ik wacht al dik een maand op mijn geld na retour zending. Op mail en telefoon wordt niet gereageerd. Nog even en dan gaan we het geld maar ophalen.

• Wanja Smit
    Geverifieerde klant van Woodburner

Goede service en snelle levertijd

Antwoord van Woodburner

Bedankt voor je positieve review. Mocht er nog vragen zijn dan kun je ons gerust benaderen.

• jan donker

1. bereikbaarheid
    2. communicatie over bestelling
    3. verzending
    4. afspraken nakomen

ik ben al ruim 3 weken bezig met mijn bestelling. De belofte is voor 12 uur besteld, zelfde dag verzonden. Na 10 dagen gebeld, bleek het product niet mer op voorraad. Een afspraak gemaakt (nadat ik 15 keer gebeld en 3 keer gemaild heb) om een vervangend product te ontvangen. Na 6 dagen niks vernomen te hebben nogmaals 3 dagen bezig geweest om iemand te pakken te krijgen. De afspraak gemaakt dat het uiterlijk binnen twee dagen geleverd zou zijn. Niet geheel verrassend, maar wederom niks! 10 telefonische pogingen verder. Iemand aan de lijn met wederom excuses en allerlei redenen hoe het komt... al met al nog geen steek verder. WAARDELOOS

Beste heer Donker,
    Uw order van 14 januari hebben wij kunnen uitleveren behalve de kachel welke door de leverancier niet geleverd is. Dit kan gebeuren en treft ons en zowel natuurlijk u als klant. Dit is vanzelfsprekend zeker niet onze bedoeling. Na intern overleg hebben wij u aangeboden de gehele order te retourneren en de koop te ontbinden. Daarnaast hebben wij u aangeboden een alternatieve kachel te nemen. Dit hebben wij op 1 februari in onze administratie verwerkt. De kachel zou inmiddels geleverd moeten zijn.
    Mochten er nu nog open punten zijn dan vernemen wij dit graag van u.

Vanzelfsprekend bieden wij onze algemene excuses aan en indien gewenst bellen wij u nog even om deze slechte ervaring goed af te ronden.

• A. Smit
    Review voor Woodburner

Goed product ontvangen, (kachelpijp voor onze buitenhaard). Ik twijfelde of ik bij deze winkel moest kopen, gezien een aantal slechte recensies. Per mail hierover contact gezocht en gerustgesteld. Toen het product besteld en binnen 3 werkdagen ontvangen via DPD. Ik heb een goeie ervaring met dit bedrijf.

Vriendelijk bedankt