Woombie
Officiële website van Woombie Nederland.
9,1
Filter 16 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 14 met beschrijving

• Soeraya Siemons
    Geverifieerde klant van Woombie

Snelle service. Mooi product.

• Maxime Spiering
    Geverifieerde klant van Woombie

Fijne slaapzak met meerdere mogelijkheden in mooie stof

• Hoe beoordeel je Woombie?

• Ines

Inbakeren zonder opsluiten. Handig in gebruik. Snelle service

• Lisette grootoonk
    Review voor Woombie

Snelle service en mooie producten!

• Susanne
    Review voor Woombie

Zeer tevreden met de slaapzakken van Woombie! Onze zoon slaapt er bijna vanaf de geboorte al in 's nachts en slaapt de hele nacht rustig door. Zojuist de convertible aangeschaft om op termijn het inbakeren stapsgewijs te gaan afbouwen.
    Super fijne en erg vriendelijke service!

• Mandy
    Review voor Woombie

Had de original besteld voor 33 euro. Voor dat geld had ik wel een steviger en dikker materiaal verwacht! Op de website lijkt het een dikkere stof maar dat is op foto's lastig te zien. Terugsturen mag niet meer als deze gedragen is. We hebben nu toch ook een dikkere besteld. Als we het hadden geweten hadden we de dunnere niet gekocht want 33 euro is een hoop geld voor die dunne stof! Dit mag beter op de website aangegeven worden. Nu toch een beetje teleurgesteld.

• thomas
    Review voor Woombie

Super tevreden! Hele snelle levering! Me meisje slaapt der heerlijk in.geen schrik reacties meer en krassen in der gezicht. Heb elke ochtend een heel vrolijk kind met een grote glimlach. Echt een aanrader!

• Martine
    Review voor Woombie

Onze zoon slaapt veel rustiger en langer door de Woombie inbakerzak. Ik kan deze inbakerzak iedereen aanraden!

• Marleen
    Review voor Woombie

goede producten en snelle service

• sanne
    Review voor Woombie

Snelle levering wat inderdaad prettig is als je iets snel in huis wilt hebben. Onze dochter slaapt er heerlijk in. Prettig materiaal, ideaal om inbakeren af te bouwen en ook nog eens leuke kleuren. Echt een aanrader bij onrustige kindjes.