Woombie
Officiƫle website van Woombie Nederland.

• Susanne
    Review voor Woombie

Zeer tevreden met de slaapzakken van Woombie! Onze zoon slaapt er bijna vanaf de geboorte al in 's nachts en slaapt de hele nacht rustig door. Zojuist de convertible aangeschaft om op termijn het inbakeren stapsgewijs te gaan afbouwen.
    Super fijne en erg vriendelijke service!

• Mandy
    Review voor Woombie

Had de original besteld voor 33 euro. Voor dat geld had ik wel een steviger en dikker materiaal verwacht! Op de website lijkt het een dikkere stof maar dat is op foto's lastig te zien. Terugsturen mag niet meer als deze gedragen is. We hebben nu toch ook een dikkere besteld. Als we het hadden geweten hadden we de dunnere niet gekocht want 33 euro is een hoop geld voor die dunne stof! Dit mag beter op de website aangegeven worden. Nu toch een beetje teleurgesteld.

• Hoe beoordeel je Woombie?

• thomas
    Review voor Woombie

Super tevreden! Hele snelle levering! Me meisje slaapt der heerlijk in.geen schrik reacties meer en krassen in der gezicht. Heb elke ochtend een heel vrolijk kind met een grote glimlach. Echt een aanrader!

• Martine
    Review voor Woombie

Onze zoon slaapt veel rustiger en langer door de Woombie inbakerzak. Ik kan deze inbakerzak iedereen aanraden!

• Marleen
    Review voor Woombie

goede producten en snelle service

• sanne
    Review voor Woombie

Snelle levering wat inderdaad prettig is als je iets snel in huis wilt hebben. Onze dochter slaapt er heerlijk in. Prettig materiaal, ideaal om inbakeren af te bouwen en ook nog eens leuke kleuren. Echt een aanrader bij onrustige kindjes.

• suus
    Review voor Woombie

Al 3x (newborn, big baby & mega baby) gebruikt gemaakt van deze webshop. Snelle levering, goede service en zeer klantvriendelijk. En onze dochter slaapt heerlijk dat is het belangrijkste.

• Rob en Lia
    Review voor Woombie

Onze kleinzoon slaapt hier heerlijk in

• Saskia
    Review voor Woombie

Er word goed meegedacht over de juiste woombie, vandaag besteld en morgen in huis!
    Maar nog belangrijker, ons meisje die eerst het grootste deel van de dag huilde van onrust, slaapt nu heerlijk!! Ons meisje is de tijden dat ze nu wakker is weer vrolijk, doordat ze lekker slaapt!!! Zij en wij komen tot rust dankzij de woombie!!

• anne sloots
    Review voor Woombie

Briljant product! Levertijd perfect, besteld en dag later in huis. Kan het iedereen aanraden om dit product te bestellen.