Woorden voor de heb

Woorden voor de heb

Woorden voor de heb verkoopt vragenkaartjes voor allerlei gelegenheden. Laat ze invullen en jij hebt de meest mooie, grappige of hartverwarmende 'woorden voor de heb'.
  • Stephan Otter
    Review voor Woorden voor de heb

Geweldig en unieke attentie om te geven bij een verjaardag, geboorte , jubileum , trouwerij of andere gelegenheid. Daarbij ook een zeer positieve en klantvriendelijke ervaring !

• Kim
    Review voor Woorden voor de heb

Super goede service en mooi verpakt .Ik heb de kaartjes voor juf besteld als klassen cadeau.Heel de klas vond het leuk om te doen en de juf vond het super leuk om te horen hoe alle kinderen dachten .

• Hoe beoordeel je Woorden voor de heb?

• Sandra
    Review voor Woorden voor de heb

Super tevreden! Er werd goed meegedacht over de speciale gelegenheid (25 jarig jubileum). Kaartjes waren erg mooi en gepersonaliseerd opgemaakt. Snelle service. De ontvangers waren enthousiast en verrast. Echt een aanrader!

• Stan
    Review voor Woorden voor de heb

Keurig op tijd en verzorgd afgeleverd.
    Aanrader om cadeau te doen!

• Annemieke
    Review voor Woorden voor de heb

Wat fijn om een jarige vriend ‘woorden voor de heb’ te geven. Hij praat er nog steeds over! Goede service en mooie kaartjes voor allerlei gelegenheden, ik ga zeker nog eens wat bestellen.

• Youri
    Review voor Woorden voor de heb

Hele goede service! Mijn bestelling werd snel geleverd. Ik heb de vragen kaartjes 'voor de jarige job' besteld. Super leuk!