Worktrainer b.v

Worktrainer b.v

Worktrainer verkoopt actief meubilair voor thuis en op kantoor. Van Deskbikes tot zit-sta bureaus, in beweging komen doe je met het meubilair van Worktrainer!

Work Active, Work Happy!
9,5

• E.

Goed geregeld!

• Marleen van Gilst - Koevoets
    Geverifieerde klant van Worktrainer b.v

Makkelijk in elkaar te zetten. Prima contact en service.

• Hoe beoordeel je Worktrainer b.v?

• Hans
    Geverifieerde klant van Worktrainer b.v

Uitgebreide keuze, centraal gelegen showroom, vriendelijk en behulpzaam personeel, prima advies en begeleiding, goede prijs/kwaliteit verhouding en ze komen hun afspraken na.

• Henri van Ommen
    Geverifieerde klant van Worktrainer b.v

Prijs had Worktrainer duidelijker in mogen zijn maar service en snelheid qua levering is top.

• Bas
    Geverifieerde klant van Worktrainer b.v

Gemixte gevoelens, de service in de showroom is goud, top uitleg en meedenken met wat kan. Het installeren is daarentegen echt ongelofelijk laag niveau. Er komen twee mannen die alles behalve technisch zijn, overal tegen aan stoten (en daarmee bijv. de raambekleding beschadigen of de vloer) en het schots en scheef in elkaar zetten. Daarbij kwam het bureaublad met diepe krassen aan. De lade zit totaal niet in het midden en scheef (gaat vrijwel niet open en dicht) daardoor. Ik kan worktrainer aanraden voor de service, maar het installeren en ophalen van bestellingen kan ik aanraden zelf te doen.

• Betty di Lolo
    Geverifieerde klant van Worktrainer b.v

Goede service, eerlijke informatie, fijne medewerkers!

• Peter
    Geverifieerde klant van Worktrainer b.v

Snelle levering, goede prijs en uitstekende service!

• Hoedenzaak Jos van Dijck
    Review voor Worktrainer b.v

dikke tien, goed, snel, behulpzaam, netjes, aardig

• Rob
    Review voor Worktrainer b.v

Ik wil jullie bedanken voor jullie goede service.
    Door omstandigheden was ik niet staat een levering van jullie op te bouwen. Na 5 maanden was ik zo ver. Bleek op dat moment dat er een verkeerd onderdeel in de verpakking zat. Ondanks het feit dat ik zelf zo laat gereageerd heb, stuurde jullie binnen 24 uur het juiste ondeldeel als nog op.
    Nogmaals, hartelijke dank hiervoor!
    Super service

• Astrid
    Review voor Worktrainer b.v

We hadden een bureaublad besteld via bol.comdeze zou voor 21 december geleverd worden. Na de kerst contact gezocht vriendelijk geholpen via chat en mail. Er was iets misgegaan de volgende dag alsnog in huis.

• Gijsbert van den Brink
    Geverifieerde klant van Worktrainer b.v

Er klopt niets van de toegezegde levertijd. Medewerker zegt bijv. dat het bestelde bureau door de fabriek in Duitsland is verzonden maar later blijkt dat hier niets van waar is.

• C.M. Verkerke
    Geverifieerde klant van Worktrainer b.v

Redelijk snelle proeflevering, maar alle begrip tojdens deze kerstperiode

• Furkan Uslu
    Geverifieerde klant van Worktrainer b.v

Netjes werk en goede service

• Hilde
    Geverifieerde klant van Worktrainer b.v

Enige commentaar is dat ik zelf moest bellen om te weten hoe laat de mensen op de dag van bezorging en in elkaar zetten zouden komen. Verder verliep alles prima.

• david
    Review voor Worktrainer b.v

Experts die weten waar ze het over hebben. Top service!

• Bart van Es
    Geverifieerde klant van Worktrainer b.v

Fijne mensen, goede service. Zowel online als tijdens het bezoek in de winkel! Worktrainer biedt bovendien mooie producten aan, ik ben erg tevreden met mijn aankoop.

• Patrick v. D.
    Geverifieerde klant van Worktrainer b.v

Ik was op zoek naar een zit-sta bureau, en had vooraf al een idee welke ik wilde. Omdat ik in de buurt woon, ben ik bij de worktrainer showroom even gaan kijken of het bureau echt was wat ik wilde. Ze namen echt de tijd zodat ik alles kon bekijken, voelen, en uitproberen. Met zelfs een kijkje op hun kantoor boven om te zien hoe ze hun bureaus, monitorarmen, deskbike, etc in de praktijk gebruiken.
    Na volledig overtuigd te zijn, werd ik netjes gehint op de korting die ze via de nieuwsbrief gaven, en omdat ik in de showroom was kreeg ik er nog een gratis officeball bij. Week later kon ik m'n bureau ophalen (was mijn eigen voorkeur, thuissturen kon net zo goed). Op mijn aanvraag kreeg ik wieltjes bij m'n bureau, en thuis had ik hem in no-time inelkaar gezet.

Enige minpuntjes waren:
    - Er zat geen montage handleiding bij het bureau, ookal spreekt het redelijk voorzichzelf. Op de product pagina op de worktrainer website stond gelukkig een tweedelige handleiding voor de laatste details
    - De wieltjes bleken achteraf een maatje te klein, na een belletje wilde ze de juiste direct toesturen, maar omdat ik in de buurt woon heb ik ze die middag nog opgehaald.
    - De schroefjes om het bureaublad vast te zetten misten ook nog, die kon ik samen met de wielen ophalen.

Al in al, was de levering dus niet helemaal correct/compleet, maar alles netjes en spoedig opgelost. Ze zouden zichzelf wel werk kunnen schelen als ze iets meer tijd/controle zouden besteden aan het inpakken/verzamelen van de levering. Maar misschien was dit deze keer puur omdat ik bijna direct na de melding dat m'n bureau was geleverd, bij ze voor de deur stond :D

• Henk
    Geverifieerde klant van Worktrainer b.v

Fijn contact, snelle reactie, levering comform afspraak, mooi bureau!

• Kathleen Claeyé
    Geverifieerde klant van Worktrainer b.v

Verkeerde levering correct afgehandeld door de fabrikant. Daarbij ook nog een leuke tegemoetkoming gekregen van Worktrainer. Vergissingen kunnen gebeuren, hoe men het heeft opgelost zijn we tevreden over

• Meghant Sharma
    Geverifieerde klant van Worktrainer b.v

Really pleased to see first the way things were packed and shipped everything was so secure.
    The quality of the items was also good.
    One area of improvement would be to send the different screws in different packs making it easier to understand what’s what and the documentation could be slightly better specifically for the part to assemble the motor lift.
    Overall happy with the entire experience thanks