World Peace Flame Shop

World Peace Flame Shop

Je vindt hier uiteenlopende producten die kunnen bijdragen aan een positieve, energieke leefstijl. Daarnaast steun je door het kopen van onze producten verschillende goede doelen, want een gedeelte van de opbrengst gaat b.v. naar medische hulpposten, voedsel- en onderwijsprojecten in India. Wil je meer weten over de World Peace Flame bezoek dan www.worldpeaceflame.org.
9,1

• Jules Kite

Ordering World Peace Flame candles & gifts

• Bertie van den Boogaard

snelle levering

• Hoe beoordeel je World Peace Flame Shop?

• Mathilde
    Geverifieerde klant van World Peace Flame Shop

Her was een zo snelle ervaring. Ik bestelde en de dag erop waren de kaarsen mer lontjes aangestoken aan de wpf er al. Waarom ik heb laten aansteken terwijl ik er zelf ook een aangestokene heb? Dat vraag ik mij af:-). ,ara beter te veel dan te weinig world peace flame’s. Moge de vlam zich verder en verder verspreiden.

• Ananda Nederpelt
    Geverifieerde klant van World Peace Flame Shop

de haak van de koperen olie lamp, was er al af - voordat de lamp uit de doos was.
    en ik mis een gebruikers handleiding,
    wat betreft.. Is de lamp aan de haak te verplaatsen,
    aangezien de splitpen er zo makkelijk uitschoot.
    ook was de lamp zeer moeizaam uit de doos te krijgen

• Wilma Fiering
    Review voor World Peace Flame Shop

Ik deed kort na elkaar 2 bestellingen voor world peace flames, tjah.. ik kreeg ineens na de eerste bestelling een ingeving voor een kerstwens voor heel veel mensen.
    De beide bestelingen werden netjes gecombineerd en ter waarde van de "overgebleven" portokosten kreeg ik extra world peace flames.
    Zo super! Zuinig qua milieu/vervoer etc én een extra verspreiding van de warmte van de vlam... want uiteraard geef ik ook deze vlammetjes door na ze aan "mijn" eigen vlam aangestoken te hebben.

Bedankt.....

• Joan Edenburg
    Review voor World Peace Flame Shop

Snelle afhandeling goede verpakking, mooi product.

Alleen geen mogelijkheid om bij PostNL aan te geven dat het niet bij de buren afgegeven moet worden bij evt. Afwezigheid.