Worqdesk
Bekijk alle reviews en keurmerken van Worqdesk en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
9,2

• Aymane Yachaoui
    Geverifieerde klant van Worqdesk

Goede kwaliteit, netjes te woord gestaan door de klantenservice en snelle en nette levering. Zeker een aanrader!

• Arie Hanssen
    Geverifieerde klant van Worqdesk

Super service! Voor onze nieuwe project gaan wij zeker hier bestellen. Dank voor de goede service!

• Hoe beoordeel je Worqdesk?

• Thomas Segeren
    Geverifieerde klant van Worqdesk

Lian heeft onze kantoorinrichting naar een hoger niveau getild! Zijn veelvuldige tekenprojecten hebben onze initiële plannen aanzienlijk verbeterd. De werkplekken zijn nu ideaal voor mij en mijn collega's. Zeker een aanrader voor wie op zoek is naar professioneel advies en een geweldige inrichting!

• Ruud J.
    Review voor Worqdesk

Advies ontvangen voor mijn thuiswerkplek. Na tevredenheid ook aangeschaft voor mijn collega's. Die zijn enorm blij!

• Nina Voorthuizen
    Geverifieerde klant van Worqdesk

Snelle levering en supergoed geadviseerd!

• Romy Stegeman
    Geverifieerde klant van Worqdesk

Waardering van 4/5 sterren voor de zit-sta tafel. Handige afwisseling tussen zitten en staan, en de goede communicatie tijdens aankoop hielp bij mijn twijfels. Enkele kleine ontwerpaanpassingen zouden het kunnen verbeteren zoals meer kleuren maar over het algemeen tevreden en aanbevolen.

• Danny Keizers
    Geverifieerde klant van Worqdesk

Mijn ervaring met de zit-sta tafel is overwegend positief, en ik geef het een waardering van 4/5 sterren. Het afwisselen tussen zitten en staan voegt waarde toe aan mijn werkomgeving. Hoewel het ontwerp solide is, zijn er enkele kleine aspecten die verbeterd kunnen worden. Over het geheel genomen ben ik tevreden met mijn aankoop.

• Remco de Vries
    Geverifieerde klant van Worqdesk

Voor ons kantoor hebben wij nieuwe staan en zit dubbele bureaus en accessoires gekocht. Kwaliteit en de accessoires super!

Punt van aandacht is om de online winkel overzichtelijker te maken. Voor nu ben ik goed geholpen door een medewerker van Worqdesk.

• Diederik Overmars
    Geverifieerde klant van Worqdesk

Vragen werden goed en duidelijk uitgelegd, aanrader.

• Mousuf
    Geverifieerde klant van Worqdesk

Goede service en een topaankoop!

• Joost Kooijman
    Geverifieerde klant van Worqdesk

Dank voor de snelle levering en zeer tevreden over het product! Mooi afgewerkte bureau met eikenhout blad en fijn dat er een automatische bediening knop is.

• T. de With
    Review voor Worqdesk

Ik ben ontzettend blij met de service die ik heb ontvangen bij het inrichten van mijn bedrijfspand. De kantoormeubelen zijn niet alleen comfortabel, maar ook van goede kwaliteit. Vooral de Apod Zoom heeft me positief verrast! Ik zou dit zeker aanraden aan andere ondernemers die op zoek zijn naar een professionele en stijlvolle inrichting. Bedankt voor de geweldige service!

• Frenkie
    Review voor Worqdesk

Bureau besteld en snel ontvangen!