Wrapped Up
Webshop verkoop kadoboxen

• Tuyet
    Review voor Wrapped Up

Voor onze collega heb ik de Relax Box Beterschap besteld; er zitten hier leuke en originele verwenproducten in. Zij was hier heel blij mee! De levering was supersnel en je wordt goed op de hoogte gehouden van het bestel- en verzendproces. Verder een duidelijke, fijne en persoonlijke website met mooie foto’s!

Antwoord van Wrapped Up

Dank je wel Tuyet voor je uitgebreide review ♥!

• Karin
    Review voor Wrapped Up

Je hebt de keuze uit veel verschillende boxen, die je vervolgens helemaal naar wens aan kan passen! Het fijne is ook dat er geen extra verzendkosten meer bij komen bij het afrekenen. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van de box. De ontvanger was er erg blij mee! Zou er zeker nog eens een box bestellen.

Antwoord van Wrapped Up

Hi Karin,

Dank je wel voor je review! Word ik blij van.

Groetjes Stephanie - Wrapped Up

• Hoe beoordeel je Wrapped Up?

• Iris
    Review voor Wrapped Up

Leuke unieke boxen voor elke gelegenheid!

• Mirjam
    Review voor Wrapped Up

Ik wist niet dat er zoveel leuke spullen door de brievenbus pasten. Gelukkig had (deze hulp)Sint dit jaar hulp van @WrappedUp anders waren al deze leuke spullen nooit optijd bij de gelukkigen aangekomen.

• Valery martens
    Review voor Wrapped Up

Persoonlijke en snelle service. Ik was opzoek naar een beterschapsbox en via dm had ik hiernaar gevraagd. Kreeg vrijwel direct antwoord en ook nog een alternatief ! Bezorging was snel. De ontvanger was super blij en verrast. Zeker een aanrader!

• Niels
    Review voor Wrapped Up

Snelle service, strakke prijzen en uitstekende kwaliteit. De ontvangers waren zeer blij met hun cadeau. :)

• Yvonne
    Review voor Wrapped Up

Super snelle levering van geweldige producten. Ik heb al 2 hele mooie babyboxen besteld om cadeau te geven. Is echt een aanrader!

• Rene
    Review voor Wrapped Up

Ik heb de borrelboxen besteld voor het management team van mijn werk. Iedereen, inclusief ikzelf vond ze top! Goede producten en uitstekende service. Ik raad wrapped up zeker aan.

• Claudia
    Review voor Wrapped Up

Echt super leuke kadoboxen! Zowel de ‘standaard’ boxen als wanneer je zelf iets wilt samenstellen. Alles kan en gewoon een super service!

• Annemieke
    Review voor Wrapped Up

Wat was mijn broer blij verrast met de High Wine Box die ik hem stuurde voor zijn 65e verjaardag. Vandaag ga ik weer iemand blij maken met een High Wine Box van Wrapped Up. Ik weet zeker dat zij er ook van gaat genieten, want wie wil nu niet zo'n mooie box ontvangen. Hartelijk dank Wrapped Up voor de voortreffelijke service.