Writemoments

Writemoments

Stijlvolle invulboeken voor elk moment om je mooie herinneringen voor altijd te koesteren!
9,7
  • Lisa
    Review voor Writemoments

Heel leuke producten en snelle verzending. Aanrader!

• Shirley Ulrich
    Geverifieerde klant van Writemoments

Snel antwoord op de mailtje dus snel in huis!! Super fijn en echt heel leuk om fotos in te plakken en te schrijven

• Hoe beoordeel je Writemoments?

• Lenneke
    Review voor Writemoments

Heel mooi boekje besteld voor het eerste jaar van mijn dochter. Met haar naam op de kaft. Er staan hele leuke invulstukjes in en vrije ruimte. Het werd snel verzonden en was heel leuk ingepakt!

• Kim
    Review voor Writemoments

Via de We Are Pregnant beurs kennis gemaakt met Write Moments. Vervolgens het boek ‘jouw eerste jaar’ besteld. Snelle levering en erg mooi ingepakt. Leuke tips erbij inclusief theezakje om er een momentje voor jezelf van te maken.

• Karlijn
    Review voor Writemoments

Op de ‘We are pregnant’ beurs in Utrecht een prachtig invulboek gekocht voor tijdens mijn zwangerschap, die ik elke week bijhoud. Goede kwaliteit en mooi design! Het invulboek ‘mijn eerste jaar’ staat op mijn verlanglijstje, een mooie herinnering voor later.

• Renate
    Review voor Writemoments

School foto boeken en nu het vriendenboekje besteld, snelle goede service, mooi verpakt, kadootje om te geven en of te krijgen!

• Rowie
    Review voor Writemoments

Snelle levering, hele mooie boeken 🥰 de gouden pen is ook echt heel fijn!

• Roos
    Review voor Writemoments

Geweldige producten, heel mooi ingepakt! Snelle en fijne service. Leuke acties!