9,9

• M. Görmez
    Review voor Writtenbydilek

Ons huwelijksaanzoek werd een speciale herinnering dankzij het fantastische werk van WrittenbyDilek. Vanaf het allereerste contact tot het moment van de verrassing, verliep alles vlekkeloos en professioneel. Het team luisterde naar onze wensen en wist ze perfect te vertalen naar een adembenemende setting die onze verwachtingen overtrof. Elk detail werd zorgvuldig overwogen en prachtig uitgevoerd, waardoor de atmosfeer magisch werd. We zijn enorm dankbaar voor hun toewijding en creativiteit, waardoor ons aanzoek een moment werd om voor altijd te koesteren. Als je op zoek bent naar een decoratiebedrijf dat je dromen waar kan maken, zoek dan niet verder dan

• Adelisa
    Review voor Writtenbydilek

Communicatie zeer duidelijk. Houdt zich aan de afspraken. Reageert heel snel en helpt je om je dag onvergetelijke te maken! Dankjewel lieve Dilek voor alles!

• Hoe beoordeel je Writtenbydilek?

• Mehtap Yalcinkaya
    Review voor Writtenbydilek

Communicatie is duidelijk, Dilek is vriendelijk, de backdrop, borden, service en decoratie is mooi gedaan en alles zoals we hadden gewenst. Ook veel complimenten gehad tijdens ons feest. Dankjewel! Zeker een aanrader.

• Ezgi
    Review voor Writtenbydilek

Dankzij Dilek prachtige details op mijn verlovingsfeest mogen bewonderen. Dilek neemt uitgebreid de tijd om naar je wensen te luisteren en probeert overal rekening mee te houden. Zij heeft oog voor detail en heeft een ontzettend mooie smaak wat betreft styling op feestjes.

• Feyza
    Review voor Writtenbydilek

Uitstekende service! Ik waardeer de betrokkenheid van Dilek. Het was prettig om persoonlijk telefonisch contact te hebben om de decoratie voor mijn verlovingsdag te bespreken, wat het heel vertrouwelijk maakte. Ook is het fijn dat Dilek meedenkt als je twijfelt over wat het beste past bij de decoratie. Ze heeft oog voor detail.

• Sema
    Review voor Writtenbydilek

Writtenbydilek heeft de decoratie verzorgd voor mijn henna en bruiloft. Van uitnodigingen , tafelkaarten , bruidstafel, welkomsbord tot aan de backdrop en alle details. Het was prachtig! Ik ben meer dan tevreden met het resultaat.
    Dilek heeft de tijd genomen om naar mijn ideeën en wensen te luisteren. Normaal gesproken wil ik controle over alles hebben , maar Dilek neemt haar werk zo serieus en doet haar werk zo goed dat ik het allemaal met volle vertrouwen los kon laten.
    Zij is net als mij ook van de details en daarom verliep de samenwerking/communicatie ook heel goed.
    Ze heeft creatieve ideeen en een goede smaak
    Ik kan Dilek aanbevelen voor iedereen die op zoek is naar kwalitatief decoratie!
    Dit is de tweede keer dat ik voor Dilek heb gekozen, eerder ook met mijn verloving. Ik heb gemerkt dat klanttevredenheid voorop staat bij Dilek. Ik ben verliefd op haar stijl. Ze heeft mijn dag onvergetelijk gemaakt met haar mooie decoratie.

• Melda
    Review voor Writtenbydilek

Super goede communicatie en alles volgens wens! Alles was perfect 😊

• Rianne
    Review voor Writtenbydilek

WrittenbyDilek heeft de decoratie verzorgd voor mijn verloving. Van een prachtige backdrop, tot aan de mooie subtiele details van de tafeldecoratie echt aan alles is gedacht.
    Verder is de communicatie met Dilek ook heel goed, ze reageert snel, denkt goed mee en is heel flexibel.
    Ik zou WrittenbyDilek zeker aan iedereen aanbevelen, haar decoratie zorgt echt voor een ‘wauw-effect’.

• Sumeyye Albustanli
    Review voor Writtenbydilek

The best!! Alles elke detail was prachtig, te mooi om waar te zijn. Precies hoe ik het wilde en in het echt ziet het 100x mooier uit ben zoo tevreden over Dilek, met alles communicatie/ eindresultaat perfect geen woorden ervoor🤍🤍

• Rhana Demir
    Geverifieerde klant van Writtenbydilek

Op tijd geleverd, precies zoals op de foto, goede service, updates over verzendstatus, zeer vriendelijk

• Mehmetali Gormez
    Review voor Writtenbydilek

Bij WrittenbyDilek heb ik onlangs kaartjes laten maken voor mijn verloving, en ik ben meer dan tevreden met het resultaat. Alles verliep precies zoals ik had gewenst, en het team bij WrittenbyDilek nam echt de tijd om naar mijn ideeën en wensen te luisteren. Ze was ook erg behulpzaam en kwamen zelf met creatieve ideeën om de kaartjes nog persoonlijker te maken. De service was vriendelijk en professioneel. Ik kan WrittenbyDilek ten zeerste aanbevelen voor iedereen die op zoek is naar kwalitatief hoogwaardige kaartjes met een persoonlijk tintje! 👍

• Maissa
    Review voor Writtenbydilek

Ik ben super tevreden met de bestelling. De service is echt top, ze dacht goed met mij mee en het eindresultaat is prachtig.

• Güler
    Review voor Writtenbydilek

Een zeer goede snelle service vrijdagavond besteld maandag was het op de post. Ik vroeg met spoed voor een prachtige koffieplateau. Het was zo mooi geschreven en ontworpen door Dilek Abla.

Voor alle details kijk naar de website en benader zeker Dilek abla. Zij laat je de weg vinden en geen stress. Ik was zo zenuwachtig en Dilek abla was zo geruststellend. Super tevreden.

• Délaylha
    Review voor Writtenbydilek

The best! Dilek dacht met ons mee en had het beste met ons voor. Super vriendelijk en zij heeft onze dag compleet gemaakt. De producten waren van super kwaliteit en de bloemen waren vers. Heel erg bedankt♥️

• Sueda
    Review voor Writtenbydilek

Zo blij dat ik voor WrittenbyDilek heb gekozen. Ze is heel vriendelijk en meedenkend. Heeft zeker oog voor detail. Ze geeft je een vertrouwd gevoel, je weet dat het eindresultaat perfect zal zijn. Ze doet haar werk super goed! Zo dankbaar!!✨🤎

• Merve
    Review voor Writtenbydilek

The best! Wat ben ik blij dat ik gebruik heb mogen maken van de diensten van Dilek. Boven alles, een ontzettend fijne sparringpartner. Dilek heeft geluisterd naar al mijn wensen en daar iets van gemaakt met een writtenbydilek draai. Dilek is net als mij van de detail, dus dat zorgde ervoor dat de samenwerking soepel en natuurlijk verliep. Ze luisterde altijd heel erg aandachtig en dacht mee met de kleinste dingen tot in detail. Uiteindelijk is er een decoratie tot stand gekomen dat mij symboliseerde. Kortom, heeft Dilek een enorme bijdrage geleverd aan het onvergetelijk maken van één van mijn belangrijkste dagen in mijn leven.
    Dilek.. jij gaat heel ver komen, het wordt je van harte gegund. Wees trots op jezelf!
    Heel veel liefs, Merve

• Amber
    Review voor Writtenbydilek

Een aantal dagen voor mijn bruiloft benaderde ik Dilek voor een spoedgeval. Plots bleek de decoratie van mijn bruiloft namelijk niet te kunnen. Dilek schakelde snel, was flexibel en dacht direct mee wat ze zou kunnen betekenen voor ons. Heel fijn dat er nog mogelijk was om in zo’n korttijdsbestek!
    Het zag er prachtig uit. Bedankt Dilek!

• Beyza
    Review voor Writtenbydilek

Dilek heeft met alles meegedacht en het eindresultaat van mijn bestellingen waren precies zoals ik het wilde!

• Ozlemnur Ozgen
    Review voor Writtenbydilek

2 weken voor mijn bruiloft benaderde ik Dilek. Ze dacht met me mee in zo’n kort tijdsbestek. Ze heeft precies alles gedaan/gedecoreerd hoe ik het precies had beschreven. Ze doet haar werk goed en geeft je een vertrouwd gevoel. Je weet dat het goed komt bij haar. Mocht ik in de toekomst een evenement weer organiseren kies ik zeker weer voor haar! Bedankt nogmaals voor alles Dilek.

• Ayşegül Doğançay
    Review voor Writtenbydilek

Super super fijn geholpen door jou! Je denkt mee, je bent geduldig en heel erg lief❤️ je hebt gezorgd voor een prachtige backdrop voor mijn verloving. Iedereen vond het heel mooi, heel erg bedankt!! Top servicee!