Wug Functional Gums

Wug Functional Gums

Importeur van WUG Functional Gums. Voedingssupplementen gespecialiseerd in de toedieningsvorm via de kauwgom. Waarom kauwgom ? Omdat men door het kauwen van de kauwgom de ingrediƫnten die aan de kauwgom zijn toegediend vrijwel direct worden opgenomen via de slijmvliezen in de mond. Met als gevolg dat de werking in zeer korte tijd merkbaar zal zijn. ( +/- 6 min. )
WUG Functional Gums heeft een uitgebreid assortiment aan voedingssupplementen voor professionele atleten en sporters maar ook voor o.a dieet en relax. Alle producten bevatten plantaardige ingrediƫnten. Bevatten geen Gluten, Lactose of toegevoegde suikers
De zekerheden van https://wugum.nl/shop/nl/

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018