Wug Functional Gums

Wug Functional Gums

Importeur van WUG Functional Gums. Voedingssupplementen gespecialiseerd in de toedieningsvorm via de kauwgom. Waarom kauwgom ? Omdat men door het kauwen van de kauwgom de ingrediënten die aan de kauwgom zijn toegediend vrijwel direct worden opgenomen via de slijmvliezen in de mond. Met als gevolg dat de werking in zeer korte tijd merkbaar zal zijn. ( +/- 6 min. )
WUG Functional Gums heeft een uitgebreid assortiment aan voedingssupplementen voor professionele atleten en sporters maar ook voor o.a dieet en relax. Alle producten bevatten plantaardige ingrediënten. Bevatten geen Gluten, Lactose of toegevoegde suikers

Lidmaatschap per 13-11-2022 stopgezet

8,9

• Annika
    Review voor Wug Functional Gums

Laatst 2 pakjes besteld bij Bol.com. Een dag te laat binnen gekomen maar dat was niet heel erg. Wel erg is de smaak en structuur. Je moet het zo'n 10 minuten in je mond houden om het goed te laten werken maar dat opzich als een moeilijk zat. Goorste kauwgom die ik ooit gekocht hebt en voelt alsof ik kleverige plastic in mn mond heb. Heb ze gekocht om te gebruiken tijdens mijn eindexamens maar ik kots liever niet over mijn examen heen.

• Jacqueline van der Velden
    Review voor Wug Functional Gums

Ik geef een aantal sportlessen in de week en soms heb ik weleens een dip of voel me moe. Laats heb ik een military kauwgom van "Wugum geprobeerd en ik kreeg gelijk een energy boost. Er zitten nu standaard military kauwgoms van "Wugum" in mijn sporttas. Een aanbeveling voor als je een sport prestatie moet leveren!

• Erwin
    Review voor Wug Functional Gums

Snelle levering van de producten. Bij vragen krijg je snel een reactie terug.

• Leo

Top geregeld.

• Erik

Prima service, snelle levering

• Laurien Verboom

Laurentien
    Vandaag drukke dag op kantoor, even een energy kauwgom genomen en weer door.
    Werkt zeer functioneel op de momenten dat je het nodig hebt.
    Groetjes

• Sonja buiting

Zeer tevreden, goede service

• Frank Buiting

• Jan Willem
    Review voor Wug Functional Gums

Super! Vandaag bestelt en dag later in de brievenbus!
    Reageren zeer snel op vragen en krijgt een prima uitleg.