X-treme Smile Groothandel Tanden Bleken

X-treme Smile Groothandel Tanden Bleken

De enige groothandel en opleider voor tanden bleken in Nederland die zelf uit de tandheelkunde komt. Ideale partner voor schoonheidssalon, nagelstyliste, mondhygiëniste of tandarts praktijk.
Opleiding tanden bleken, Bleekkits & Bleekgels, Disposables
9,9

• Diana Zwanenburg
    Review voor X-treme Smile Groothandel Tanden Bleken

Was superfijne cursusdag Leerzaam en alles super goed uitgelegd
    Top

• Mirjam
    Review voor X-treme Smile Groothandel Tanden Bleken

Ik heb zelf een tandheelkundige achtergrond en dat is ook de reden dat ik gekozen heb voor X-treme Smile. Tijdens de opleiding heb ik ondanks mijn eigen achtergrond op het gebied van bleken echt nog dingen kunnen leren. Je merkt duidelijk dat ze hier dag en nacht mee bezig zijn. Een absolute aanrader. Professionals in hun vak!

• Hoe beoordeel je X-treme Smile Groothandel Tanden Bleken?

• Annette
    Review voor X-treme Smile Groothandel Tanden Bleken

Ik heb een hele leuke maar ook hele leerzame dag gehad! Enorm vakbekwaam en duidelijke uitleg.. leuke spontane vriendelijke meiden en produkten zien er allemaal tip top uit! BEDANKT!!

• Manon Wintein

Super service & snelle levering!❤️

• Michele
    Review voor X-treme Smile Groothandel Tanden Bleken

Top kwaliteit en een geweldig service!!!

• Monique
    Review voor X-treme Smile Groothandel Tanden Bleken

Geweldige en leerzame dag gehad, fijne vakkundige mensen..., bedankt Karen Vendel voor deze leuke, gezellige en vooral leerzame dag! Echt een aanrader!!!

• Iris verstraete bruens
    Review voor X-treme Smile Groothandel Tanden Bleken

Kundige opleiding! Met mensen die verstand hebben van het vak.

• Jennifer Vos
    Review voor X-treme Smile Groothandel Tanden Bleken

Een hele goede/leerzame cursus gevolgt bij X-treme smile! Echt een aanrader

• Tandarts
    Review voor X-treme Smile Groothandel Tanden Bleken

Wij hebben een spoelbak besteld voor een tandartspraktijk. Er waren klachten over dit meubel. We hebben telefonisch contact genomen. Dan werd ons gevraagd om per whatsapp foto's en dergelijke te sturen. 4 reminders later hebben we nog steeds geen reactie en blijven we met het probleem zitten.

• jeannette Schipper
    Review voor X-treme Smile Groothandel Tanden Bleken

Super leuke cursus! Alles wordt duidelijk uitgelegd. Alle tijd wordt er voor je genomen.