X-treme Smile Groothandel Tanden Bleken

X-treme Smile Groothandel Tanden Bleken

De enige groothandel en opleider voor tanden bleken in Nederland die zelf uit de tandheelkunde komt. Ideale partner voor schoonheidssalon, nagelstyliste, mondhygiëniste of tandarts praktijk.
Opleiding tanden bleken, Bleekkits & Bleekgels, Disposables
9,9

• Leila
    Review voor X-treme Smile Groothandel Tanden Bleken

Ik heb vanaf begin een goeie kennismaking /advies geprek gehad met karin . Ik kreeg een duidelijk uitleg wat de opleiding in houd en welke pakket ik kan kiezen. Tijdens de les hebben wij veel geleerd over tandenbleken en ook over aandoeningen tanden . Casus die je tijdens jouw behandeling kan tegen komen. In de les was een goeie gezellig sfeer. Zelf heb adhd masr in deze opleiding kon alles goed volgen .Wij hebben gelachen en veel geleerd. Ik raad deze opleiding zeker aan wanneer jij gelijk zelfstandig wilt beginnen. Je voelt jouw na zo een dag opleiding echt ready to go. Ook kreeg we bestelling tips. En je kan altijd nog vragen stellen mocht je iets niet weten via whats app of bellen. Dankje wel karin en jitske voor deze mooie ervaring het was zeker 2.5 uur rijden waard🤩👌🏻

• Eliza
    Review voor X-treme Smile Groothandel Tanden Bleken

Voor de tweede keer een geweldige ervaring gehad met betrekking tot de online cursussen van X-treme Smile. Hele vriendelijke en meedenkende mensen die echt willen dat je begrijpt wat je doet. Ik zal hier altijd terug blijven komen!

• Hoe beoordeel je X-treme Smile Groothandel Tanden Bleken?

• Jan van Huijgevoort
    Review voor X-treme Smile Groothandel Tanden Bleken

Gisteren wat besteld , en vandaag in een hele leuke verpakking bezorgd
    Vriendelijke aardige dame die dit voor mij heeft geregeld TOPPIE 👍🏾👍🏾👍🏾

• Hillian
    Review voor X-treme Smile Groothandel Tanden Bleken

Uitstekende service! Ik heb hulp gekregen uit een onverwachte hoek. Deze had ik even niet zien aankomen, maar ik ben er buitengewoon blij mee.
    Los van de uitstekende producten en goede nazorg 5 sterren zijn Dik verdiend!

• Arno van den Munckhof
    Review voor X-treme Smile Groothandel Tanden Bleken

Van ontvangst tot nazorg, alles is dik in orde! Nieuwsgierig of de 5-setrren ook terecht zijn heb ik geprobeerd een minpuntje te ontdekken maar niet gevonden. Andere bedrijven kunnen hier een voorbeeld aan nemen. Jitske en Karin weten wat klanttevredenheid inhoud! Chapeau en houden zo ;-)

• Jill
    Review voor X-treme Smile Groothandel Tanden Bleken

Gister mijn training tot tandcosmeticus gevolgd. Super fijne en duidelijk uitleg gehad van Karin! Het was in een klein groepje van 2 cursisten en 2 modellen.
    Karin zorgde ervoor dat de aandacht goed verdeeld werd en je uiteindelijk zeldverzekerd aan her werk kon gaan.
    Fijne producten en zeer mooie apparatuur. Voor mij een hele goede en zinvolle investering!

Jitske was ook op locatie en er was een fijne en collegiale sfeer. Een welkoms gevoel bij xtreme smile! Ook mijn bestelling was gelijk geregeld en ik kon met een tevreden gevoel naar huis gaan.

• Cindy

Leuke leerzame cursusdag gehad
    Goed geregeld!

• mirjam
    Review voor X-treme Smile Groothandel Tanden Bleken

prima service, goed kwaliteit. Werk al een jaar met de tandenbleek producten waarmee we uitstekende resultaten behalen. Ook de opleidingen zijn prima. Sinds kort ook de cursus voor wimpers en wenkbrauwen gedaan en ook deze producten zijn prima voor een mooi resultaat. klantvriendelijk!!

• Charma
    Review voor X-treme Smile Groothandel Tanden Bleken

Ik heb vorige week de opleiding gevolgd en ik kan vol zelfvertrouwen beginnen. Ontzettend bedankt voor de fijne lesdag. Het was erg leerzaam en goed uitgelegd. Een aanrader voor iedereen.

• Laurence Nys
    Review voor X-treme Smile Groothandel Tanden Bleken

Zeer professionele training, alle vragen werden goed en zeer duidelijk beantwoord. Ook werden we zeer vriendelijk onthaald.