X-treme Smile Groothandel Tanden Bleken

X-treme Smile Groothandel Tanden Bleken

Groothandel en opleider voor tanden bleken en tooth gems in Nederland die zelf uit de tandheelkunde komt. Ideale partner voor schoonheidssalon, nagelstylist, mondhygiëniste of tandartspraktijk.
tandkristallen tanden bleken tooth gems
9,5
Filter 150 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 103 met beschrijving

• Joan Brouwer
    Geverifieerde klant van X-treme Smile Groothandel Tanden Bleken

Snelle levering en alles wat je besteld hebt krijg je.

• Chantal
    Geverifieerde klant van X-treme Smile Groothandel Tanden Bleken

Snelle levering alleen helaas slecht te bereiken via telefoon

Antwoord van X-treme Smile Groothandel Tanden Bleken

Hoi Chantal, fijn dat alles vlot geleverd is. Kun je misschien aangeven op welke momenten je belt? We zijn namelijk geopend op maandagen tot en met donderdagen tussen 10 en 17.00 uur en op vrijdag tussen 10 en 13.00 uur. We hebben wel een nieuw vast nummer gekregen en waren daarom om ons vaste nummer tijdelijk even onbereikbaar. Op de andere momenten moeten we gewoon bereikbaar zijn. Wanneer dat niet het geval geweest is, dan hoor ik dat graag, want dan gaat er hier iets mis en dat willen we dan zeker verbeteren en uitvinden hoe dat kan (we zijn hier namelijk iedere dag en dat mag gewoon niet gebeuren.)

• Hoe beoordeel je X-treme Smile Groothandel Tanden Bleken?

• Sum
    Geverifieerde klant van X-treme Smile Groothandel Tanden Bleken

Snelle levering en leuk verpakt

Antwoord van X-treme Smile Groothandel Tanden Bleken

Super fijn om te horen, bedankt voor de review 🌸

• Anja De Groote
    Geverifieerde klant van X-treme Smile Groothandel Tanden Bleken

Mijn producten nog altijd niet gehad na 2 weken! Al 2x klant moeten annuleren daardoor!

• E Smile
    Geverifieerde klant van X-treme Smile Groothandel Tanden Bleken

Vanaf start is XTREME SMILE mijn leverancier. De kwaliteit en service is heel goed. Het contact is uitstekend en gezellig, dat is belangrijk. 10+ sterren van E Smile

• Hailey Wessels
    Geverifieerde klant van X-treme Smile Groothandel Tanden Bleken

altijd snelle service, bij vragen snel antwoord, kortom perfect!

• Livana Dahl
    Geverifieerde klant van X-treme Smile Groothandel Tanden Bleken

Mijn bestelling was super vlot bezorgd en keurig ingepakt zoals gewoonlijk. Bij problemen kan ik hen altijd snel bereiken, en de dames denken altijd mee aan een goede oplossing! Bedankt voor jullie service! Ik zal snel weer mijn volgende bestelling plaatsen.

• Veronika & Abdelkader
    Review voor X-treme Smile Groothandel Tanden Bleken

Very nice school, we really enjoyed our training with Jitske , ( in English ) she is very sweet and gives a good tips how to be a profesional in teeth whithening.
    It was really worth to travel to you all the way from Rotterdam. with love

Antwoord van X-treme Smile Groothandel Tanden Bleken

Thank you so much for your kind review. It was my pleasure to train the both of you and if you have any questions, feel free any time to get back to us and we will try to help you with it.

• Merel
    Review voor X-treme Smile Groothandel Tanden Bleken

sommige artikelen zijn leuk, maar de kwaliteit van sommige producten is niet altijd goed en er geldt geen retourbeleid. ze gebruiken veel verpakkingen die niet ecologisch zijn

Antwoord van X-treme Smile Groothandel Tanden Bleken

Hallo Merel, u heeft alleen echter niets bij ons besteld. Uw gegevens komen niet in ons bestand voor. Graag horen wij uw bestelnummer, dan kijken we graag na om welke producten het gaat. Uiteraard is het niet alleen uw wereld en bekommeren we ons zeker om het welzijn van onze gezamenlijke wereld (ook wij hebben kinderen) en daarom versturen we alles zo veel mogelijk in gebruikte dozen (zoals onze vaste klanten weten ☺️).

• TN

Super service.
    Goede producten

Antwoord van X-treme Smile Groothandel Tanden Bleken

Super bedankt voor de review ☺️

• Roksana Lakoma

👌👌👌👌

• Marlies Roelofs-Koers
    Geverifieerde klant van X-treme Smile Groothandel Tanden Bleken

Altijd snelle verzending en bij contact goede service!

• shandina
    Geverifieerde klant van X-treme Smile Groothandel Tanden Bleken

Snelle levering en leuk extraatje erbij gekregen!

• Daniella Teunen
    Geverifieerde klant van X-treme Smile Groothandel Tanden Bleken

Goede service, kan bij ze terecht met vragen. Ik neem vooral tandkristallen af, zijn super mooi allemaal! Spullen komen altijd zoals aangegeven👍🏼

• Maud Van beek
    Geverifieerde klant van X-treme Smile Groothandel Tanden Bleken

Super geweldige levering! Had edelers een training gedaan.. Resultaten vielen tegen. Contact gezocht en perfect geholpen.! Zelfs op de vrije zaterdag reactie ontvangen. Zet nu dankzij jullie prachtige toothgems!! Aanrader!!!!

• megan de waal

Niks binnen gekregen!!!

• Siel Lara Vanhove
    Geverifieerde klant van X-treme Smile Groothandel Tanden Bleken

Heb mn pakketje nog steeds niet en krijg al een vraag tot beoordeling?

• Evelien Dellen

Fijne communicatie, snel verstuurd

• N
    Geverifieerde klant van X-treme Smile Groothandel Tanden Bleken

Goed geleverd en alles is intact

• Elise Vink

Correcte levering