XCLUSSO
XCLUSSO is dé online shop met een uitgebreid assortiment unieke en premium muurkunst. De kunstwerken die je voorbij ziet komen zijn gemaakt door topartiesten van over de hele wereld. Met elke aankoop wordt de artiest beloond voor zijn of haar harde werk. Het gezamenlijke doel is om premium wall art betaalbaar te maken voor iedereen!

9,6
Filter 418 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 295 met beschrijving

• Machteld van Heijst-Chevalier
    Review voor XCLUSSO

Hele goede afhandeling van teveel gedane bestelling en werd via de app goed opgelost.

• Femke
    Review voor XCLUSSO

Omdat ik niks had ontvangen na een bestelling gedaan te hebben contact gezocht. Hoewel dit niet gelijk lukte toch teruggebeld door Xclusso. Er was iets fout gegaan door wisseling van webshop. Hierop excuus aangeboden en alsnog gaat de bestelling geleverd worden. Goed en snel opgelost!

• Hoe beoordeel je XCLUSSO?

• Patrick Dullaart
    Review voor XCLUSSO

Super snel en echt heel mooi! Prijs meer dan waard!

Antwoord van XCLUSSO

Goed om te horen. Veel plezier ervan!

• Mathilda
    Review voor XCLUSSO

Super blij!! En snel in huis

Antwoord van XCLUSSO

Fijn. Veel plezier ervan :)

• stephanie Martens
    Review voor XCLUSSO

Geweldig mooi schilderij, van goeie kwaliteit en snelle levering

Antwoord van XCLUSSO

Dank voor de mooie review!

• Veerle Van Caneghem
    Review voor XCLUSSO

Heel mooi en heldere kleuren. Vlotte levering.

Daar doen we 't voor :)

• Annette Dusoswa
    Review voor XCLUSSO

Wat een prachtige plaat is het geworden, iedere keer als ik in de keuken sta word ik er vrolijk van!

Antwoord van XCLUSSO

Aaah dat is super! Geniet ervan.

• Edwin
    Review voor XCLUSSO

Mooi glasschilderij. Snelle levering en goed verpakt.

Antwoord van XCLUSSO

Fijn, veel plezier ervan!

• Niki
    Review voor XCLUSSO

Mijn levering kwam met het ophang frame ondersteboven bevestigd. Echter, kreeg ik een week later alsnog een nieuw exemplaar toegestuurd. Deze staat erg mooi en voor deze prijs heb ik een indrukwekkende eyecatcher aan de muur. Ik ben erg tevreden.

Antwoord van XCLUSSO

🙃 daar is inderdaad iets mis gegaan bij de productie. Fijn dat we dit naar tevredenheid hebben opgelost. Ik heb de foto gezien. Een indrukwekkende eyecatcher is het! Geniet ervan!

• Berdien
    Review voor XCLUSSO

Het frame op doek is echt niet het bedrag waard. Terug gestuurd maar kosten zijn voor eigen rekening (hadden we achteraf kunnen weten) echter het pakket wordt niet overal geaccepteerd. Wat een “gedoe”

• Kees
    Review voor XCLUSSO

Snel geleverd, goed en beschermend ingepakt. Mooie kwaliteit. Ik zou er hier weer een bestellen.

• Lara
    Review voor XCLUSSO

Service was super, product was redelijk.

• Esther Grootes
    Review voor XCLUSSO

Netjes geholpen, kreeg een mail dat de levering was uit gesteld omdat de eerste afdruk niet goed was .
    Omdat het pakket niet compleet was een mail gestuurd waar al snel een reactie op kwam .
    Deze is ook

• Rob
    Review voor XCLUSSO

Helemaal blij met onze nieuwe aankoop. Is helemaal zoals verwacht!
    Mijn advies, bij de grotere maat WEL kiezen voor het luxere ophangsysteem. Werd snel en netjes geleverd en voor een aanvullende vraag ook goed bereikbaar.

• Linda
    Review voor XCLUSSO

Wij hadden problemen met de levering , foto opgestuurd. Ze hebben het mooi allemaal opgelost. Prachtig. Bedankt.

• Fred Slingerland
    Review voor XCLUSSO

Prachtige afbeelding en keurig op de door onze gewenste afmeting 120 x 180 cm speciaal door XCLUSSO op maat gemaakt. Heel erg blij met het resultaat.

• Fiona
    Review voor XCLUSSO

Superblij met onze mooie delfsblauwe kreeft aan de muur. Toen ik een vraag had ben ik direct en op een hele klantvriendelijke manier geholpen en werd het direct opgelost.

• Jonas Van der velden
    Review voor XCLUSSO

Het bestellen van product ging makkelijk. Door zelf geen huisnummer toegevoegd te hebben (vergeten) kreeg ik netjes en snel een mailtje dat huisnummer ontbrak. Product werd netjes en optijd geleverd. Deze meteen aan de muur kunnen hangen na het ophangsysteem geplakt te hebben.

• Adrienne Schulte
    Review voor XCLUSSO

Super mooi wat we gekregen hebben en snelle levering

• Wesley
    Review voor XCLUSSO

Ons schilderij is geleverd bij uitpakken kleine beschadeging eraan.contact gehad en echt super opgelost. Service een 10 eerder al eens een glasschilderij besteld en die zag er ook top uit.