XORIZON
Xorizon is een elektronicamerk met kwaliteitsproducten. Bij ons kunt u terecht voor de beste drones, maar ook voor andere RC voertuigen en gaming accesoires.
8,7
Filter 35 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 22 met beschrijving

• Wim Kruithof

Leuke drone

• John Swemmers
    Geverifieerde klant van XORIZON

Snelle levering en mooie degelijke drone die doet wat hij hoort te doen

• Hoe beoordeel je XORIZON?

• John Pelkman
    Geverifieerde klant van XORIZON

Goede keuzes mogelijk door duidelijke beschrijvingen. De prijs en kwaliteit zien er ook goed uit. Vlotte en onbeschadigde levering.

• Jos Bekhuis
    Geverifieerde klant van XORIZON

Snel en goed, goede informatie en degelijk en goede kwaliteit, op eerste oog. Wehebben de drone net 2 weken .

• Keoma schoonderwoert
    Geverifieerde klant van XORIZON

mijn drone is al uit verpakking geweest.. dit is eentje met defect.een motor draait niet mee.vind allemaal gedoe ,nu moet ik hem terug sturen. hoef ook geen andere meer te hebben als dit de qualiteits controlle vertegenwoordigd van Xorizon.jammer had leuk geweest als ik de bruiloft had kunnen fotograferen en vastleggen met de beloofde 4k beelden die beloofd waren..daar is nu geen kans meer voor ,had ik maar naar een winkel gegaan ipv te laten verleiden door de cookie advertenties na het opzoeken van betaalbare drones, om iets onbetaalbaars te laten verwezenlijken 😳 soms is het geen enkel probleem zulke "laxe" foutjes te moeten doorstaan als tijdsdruk geen rol speelt... in mijn geval wel dus mijn advies voor de webshop naar de potentiële nieuwe klanten...bestel een product dubbel om kans te vergroten in uw plannen te slagen.

• Daniel Renjaan
    Geverifieerde klant van XORIZON

snelle levering, product ok. iets kleiner dan gedacht. Maar zelf niet gekeken naar afmetingen

• T. Huybregts

Eerlijke vermelden wat betreft de batterij capaciteitna 12 min al leeg :-(

• Ron Peters
    Geverifieerde klant van XORIZON

mooie prijs voor de drone

• HPF Hartog den
    Review voor XORIZON