XORIZON
Xorizon is een elektronicamerk met kwaliteitsproducten. Bij ons kunt u terecht voor de beste drones, maar ook voor andere RC voertuigen en gaming accesoires.
8,5
Filter 66 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 36 met beschrijving

• Arjan Hovenkamp
    Geverifieerde klant van XORIZON

Mijn zoon is blij met zijn drone, goed te besturen. Snel en netjes geleverd

• Olivier Caron
    Geverifieerde klant van XORIZON

Ultra snelle levering, mooie kwaliteit. De perfectie zelve

• Hoe beoordeel je XORIZON?

• Joop
    Review voor XORIZON

Het contact mailadres werkt niet

• Hans Vellinger
    Geverifieerde klant van XORIZON

Goede snelle service met voldoende informatie over beschikbaarheid van onderdelen. Nadeel is fat ik in Spanje woon en de bezorging via een familielid moet organiseren.

• Cees Haaring
    Geverifieerde klant van XORIZON

Mooie starters drone die fijn vliegt en doet wat
    er beloofd wordt, mits de handleiding / calibratiie aanwijzingen nauwkeurig uitgevoerd worden. Goede handleiding wordt meegeleverd.

• Frans van den Hemel

Snel geleverd

• buzzer
    Geverifieerde klant van XORIZON

Goede kwaliteit prijs verhouding & snelle levering.

• Bernard Moons
    Geverifieerde klant van XORIZON

Snelle levering van product dat werkt zoals beschreven.

• Michael
    Geverifieerde klant van XORIZON

Helaas heb ik hier nauwelijks plezier van gehad. M'n drone heb ik laten opstijgen en helaas is de GPS verbinding verbroken. Vervolgens is deze weggeloven. Ik raad de xorizon xz96 niet aan. Hij had terug moeten vliegen maar dit gebeurde niet, weg drone en geld.

• John Pelkman
    Geverifieerde klant van XORIZON

Eenvoudig en snel te bestellen. Nette prijs en snelle levering.

• Joop
    Geverifieerde klant van XORIZON

Kwaliteit goede prijs en snelle levering, als je een vraag stelt krijg men netjes antwoord. Top

• Michel Bruins
    Geverifieerde klant van XORIZON

Mooie drone voor een hele leuke prijs!!!

• Ido Van lieshout
    Geverifieerde klant van XORIZON

Goede en snelle service en levering van het product

• Eddy Janssen

Snelle service

• Wim Kruithof

Leuke drone

• John Swemmers
    Geverifieerde klant van XORIZON

Snelle levering en mooie degelijke drone die doet wat hij hoort te doen

• John Pelkman
    Geverifieerde klant van XORIZON

Goede keuzes mogelijk door duidelijke beschrijvingen. De prijs en kwaliteit zien er ook goed uit. Vlotte en onbeschadigde levering.

• Jos Bekhuis
    Geverifieerde klant van XORIZON

Snel en goed, goede informatie en degelijk en goede kwaliteit, op eerste oog. Wehebben de drone net 2 weken .

• Keoma schoonderwoert
    Geverifieerde klant van XORIZON

mijn drone is al uit verpakking geweest.. dit is eentje met defect.een motor draait niet mee.vind allemaal gedoe ,nu moet ik hem terug sturen. hoef ook geen andere meer te hebben als dit de qualiteits controlle vertegenwoordigd van Xorizon.jammer had leuk geweest als ik de bruiloft had kunnen fotograferen en vastleggen met de beloofde 4k beelden die beloofd waren..daar is nu geen kans meer voor ,had ik maar naar een winkel gegaan ipv te laten verleiden door de cookie advertenties na het opzoeken van betaalbare drones, om iets onbetaalbaars te laten verwezenlijken 😳 soms is het geen enkel probleem zulke "laxe" foutjes te moeten doorstaan als tijdsdruk geen rol speelt... in mijn geval wel dus mijn advies voor de webshop naar de potentiële nieuwe klanten...bestel een product dubbel om kans te vergroten in uw plannen te slagen.

• Daniel Renjaan
    Geverifieerde klant van XORIZON

snelle levering, product ok. iets kleiner dan gedacht. Maar zelf niet gekeken naar afmetingen