Xapron
Xapron ontwerpt en produceert sinds 2015 een nieuwe lijn soepele leren schorten. Er zijn verschillende soepele leersoorten en kleuren zoals Kansas, Florida en Utah. De schorten zijn heel goed te gebruiken in de professionele horecakeuken of in de keuken thuis, met de BBQ of tijdens het klussen. Ieder leren schort is handgemaakt. We gebruiken zeer soepel vallend leer. Daardoor zijn onze schorten comfortabel en licht.
9,7
Filter 375 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 255 met beschrijving

Taal

• Jessica Woodroffe
    Geverifieerde klant van Xapron

Fantastic product and the customer service was great, I highly recommend.

• Akkie Ringburg
    Geverifieerde klant van Xapron

Wat een fantastische service. Zelfs in het weekend werden vragen beantwoord. Op zondag besteld en dinsdag gepersonaliseerd en wel al in huis. Het zit heerlijk. Een aanrader.

• Hoe beoordeel je Xapron?

• Joost
    Geverifieerde klant van Xapron

Door Xapron op een prettige manier en goed geinformeerd. Snelle levering en mooi product: Top!

• Angelina Davydova
    Geverifieerde klant van Xapron

Super products! I am really happy with my purchase. I bought placemats and the quality is superb, as well as coasters and gloves. Thank you!

• Roel
    Geverifieerde klant van Xapron

Duidelijke website,bestelde product kwam goed verpakt en werd snel bezorgd.
    ik ben blij en tevreden over mijn leren product.
    Goede kwaliteit en duurzaam.
    Mijn ervaring is positief.

• Sven Van Caimere
    Geverifieerde klant van Xapron

Mooi product. Kwaliteitsvolle schort.

• Diana Kappner

Snelle service, prima kwaliteitsproduct

Hoi Diana.
    Bedankt voor de mooie review, daar zijn we blij mee.
    Veel plezier met placemats.

• M Konings
    Geverifieerde klant van Xapron

Mooie producten en goede service!

Hoi M.
    Bedankt voor de mooie review en we hopen dat je veel plezier zullen hebben met de schorten.

• NL
    Geverifieerde klant van Xapron

Snelle levering, netjes ingepakt, artikelen van
    kwaliteit

Hoi.
    Dank voor je mooie review. daar zijn we blij mee.
    Veel plezier met je gekochte product.

• Sander Laroy
    Geverifieerde klant van Xapron

super snelle levering zeker een aanrader!

Antwoord van Xapron

Sander, bedankt voor je review, daar zijn we blij mee. Veel plezier met je product.

• Marcel Naaijkens

Geweldig mooi materiaal.
    Mooie producten.

Antwoord van Xapron

Bedankt voor de leuke review, daar zijn we blij mee en veel succes met je bestelling.
    Groet, Peter (bedenker Xapron)

• Daniëlle
    Geverifieerde klant van Xapron

Fijne werkwijze met vooraf een proefdruk in PDF. Snelle en vriendelijke communicatie en natuurlijk een mooi BBQ schort met naam ontvangen.

Hoi Daniëlle.
    Groet, Peter (bedenker Xapron)

• Yves Valcke
    Geverifieerde klant van Xapron

Het is de tweede "Napron" dat ik heb gekocht bij jullie. Prachtig product. Prijs/kwaliteit in orde. Ja, Xapron is zeker een aanrader. Perfect geschenk. Je service, zo supersnel, met de namen gegraveerd, gewoon fantastisch. Ja, daarom 5 sterren. Gefeliciteerd!

Antwoord van Xapron

Hey Yves, Bedankt voor je mooie review en 5 sterren! Schrijf je ook in voor onze nieuwsbrief via de website, dan mis je geen enkele aanbieding en leuke weetjes! :-) Én je mag ons natuurlijk ook altijd taggen op de socials uiteraard #xapron.nl

• RD
    Geverifieerde klant van Xapron

Goede kwaliteit en mooi design.

Antwoord van Xapron

Hoi! Bedankt voor je mooie review en 5 sterren! Schrijf je ook in voor onze nieuwsbrief via de website, dan mis je geen enkele aanbieding en leuke weetjes! :-) Én je mag ons natuurlijk ook altijd taggen op de socials uiteraard #xapron.nl

• Mart
    Geverifieerde klant van Xapron

Fijne snelle service en goede kwaliteit!

Antwoord van Xapron

Hoi Mart, Bedankt voor je mooie review en 5 sterren! Schrijf je ook in voor onze nieuwsbrief via de website, dan mis je geen enkele aanbieding en leuke weetjes! :-) Én je mag ons natuurlijk ook altijd taggen op de socials uiteraard #xapron.nl

• Marcel Naaijkens
    Geverifieerde klant van Xapron

Zeer snelle levering. Perfecte kwaliteit.

Antwoord van Xapron

Hoi Marcel, Bedankt voor je mooie review en 5 sterren! Schrijf je ook in voor onze nieuwsbrief via de website, dan mis je geen enkele aanbieding en leuke weetjes! :-) Én je mag ons natuurlijk ook altijd taggen op de socials uiteraard #xapron.nl

• Jan Staal
    Geverifieerde klant van Xapron

Vandaag mijn schort met een gegraveerd eigen logo ontvangen. Lekker snel! De schort en mijn logo zien er geweldig uit en ik zal de schort met heel veel plezier gaan dragen.

Antwoord van Xapron

Hey Jan, Bedankt voor je mooie review en 5 sterren! Schrijf je ook in voor onze nieuwsbrief via de website, dan mis je geen enkele aanbieding en leuke weetjes! :-) Én je mag ons natuurlijk ook altijd taggen op de socials uiteraard #xapron.nl

• Peter Poot
    Review voor Xapron

Ongekend goed service, geweldige communicatie en producten zijn van hoge kwaliteit en zoals geadverteerd! Top winkelbedrijf en mijn go to voor schorten, planken en vuurvaste wanten!

Antwoord van Xapron

Hi Peter! Bedankt voor je mooie review en 5 sterren! Schrijf je ook in voor onze nieuwsbrief via de website, dan mis je geen enkele aanbieding en leuke weetjes! :-) Én je mag ons altijd taggen op de socials uiteraard! #xapron.nl

• Jeroen Vernimmen
    Geverifieerde klant van Xapron

Juiste prijs en goede kwaliteilt. Mooi dat jullie nog een akkoord vragen voorde productie!

Antwoord van Xapron

Hoi Jeroen, Bedankt voor je mooie review en 5 sterren! Schrijf je ook in voor onze nieuwsbrief via de website, dan mis je geen enkele aanbieding en leuke weetjes! :-)

• Ludy van Noort

Hele mooi kwaliteit

Antwoord van Xapron

Hi Ludy, Bedankt voor je mooie review en 5 sterren! Schrijf je ook in voor onze nieuwsbrief via de website, dan mis je geen enkele aanbieding en leuke weetjes! :-)