XboxStore4U

• Jasper

Fijne service. Snelle levering

• Erwin

Goed prijs snelle levering 👍🏼

• Hoe beoordeel je XboxStore4U?

• Alex
    Geverifieerde klant van XboxStore4U

Snelle levering, nauwkeurige omschrijving.

• Edwin

Toppers ^^

• Tom
    Geverifieerde klant van XboxStore4U

Goede prijzen en snelle service

• Gijsje
    Geverifieerde klant van XboxStore4U

Netjes op tijd geleverd En zag er perfect uit

• EG

Duidelijk en goede prijs

• Tom
    Geverifieerde klant van XboxStore4U

Vriendelijk en snelle service. Goede prijzen en goed advies.

• Rob

Snel, goede prijs!

• Vivian
    Geverifieerde klant van XboxStore4U

Bestelling was snel binnen en zag er prima uit. Ik heb 3 spellen gekocht. In een daarvan zaten de bijbehorende originele boekjes. Hou er dus rekening mee dat deze soms kunnen ontbreken. Had in eerste instantie gereageerd via marktplaats en had echt snel antwoord.

Antwoord van XboxStore4U

Ten eerste wil ik u bedanken voor het achterlaten van een review.

Ik moet hier alleen wel even een kleine toelichting op geven, ik heb even gekeken welke games u besteld heeft.

In de tijd van de Xbox Original en Xbox 360 werden alle games uitgeven met een mooi fysiek naslagwerk in de vorm van een boekje, tegenwoordig bespaard de gameindustrie, de uitgevers van de game, door GEEN boekje meer uit te geven maar een in-game handleiding toe te voegen aan het spel. Dit is ook het geval bij de door u bestelde games, deze worden nieuw zelfs zonder fysiek boekje geleverd, wat helaas (als je het mij vraagt) tegenwoordig steeds vaker het geval is. Het is altijd fijn, zeker voor wat jongere gamers als ze even in het boekje kunnen kijken... slechte ontwikkeling van de gameindustrie dat ben ik volkomen met u eens!

Als de games uitgegeven worden met fysiek boekje (de wat oudere titels) zit het boekje er in 99% van de gevallen gewoon netjes bij.

Ik hoop u hierbij wat opheldering te hebben gegeven waarom bij uw bestelling geen boekjes meer aanwezig zijn.

Maar voor nu, heel veel gameplezier!!!