Xolution
Managed WordPress hosting op één van de snelste en veiligste platforms van Nederland.
9,9

• Robbert Dankers
    Review voor Xolution

In de wondere wereld van internet en email hosting kom je zo nu en dan voor verrassingen te staan. Hoe fijn is het dan dat alle mogelijke opties worden gezocht die leiden tot de oplossing die de volledige werking van zowel onze websites als onderliggende email adressen garandeert. Dank voor jullie snelle en professionele ondersteuning!

Robbert Dankers
    CEEO bij Els van Steijn

• Ben Schut
    Review voor Xolution

Xolution is betrouwbaar: onze website is al 5 jaar 100% van de tijd in de lucht, de ondersteuning is snel, vriendelijk en adequaat. Een aanrader dus.

• Hoe beoordeel je Xolution?

• Luc
    Review voor Xolution

Ik heb bij Xolution altijd het gevoel dat ze er zijn voor je. Vragen worden snel en goed beantwoord, ze hebben altijd goed advies en leveren snel en top werk. Qua snelheid van de site doen ze ook zeker wat ze beloven. Vooral ook het meedenken met optimaliseren vind ik bijzonder prettig. Fijn ook dat het een Nederlandse partij is.

• Martin
    Review voor Xolution

Zeer goede en snelle service, voordelig hosting- en servicepakket en last but not least: mijn website draait veel sneller dan voorheen!

• Susan Krieger
    Review voor Xolution

Geweldige service, snel en to-the-point

• Joachim
    Review voor Xolution

Ideale hostingprovider, niet idioot groot dus persoonlijk contact met vriendelijke medewerkers die nauwelijks voorkomende hulpvragen snel beantwoorden en verhelpen.
    (Afgelopen 10 jaar zat ik maar 2 keer met een vraag/probleempje)
    Echte aanrader!

• Marcel
    Review voor Xolution

Wij hebben onze website en e-mail al jaren bij Xolution onder gebracht. Dat bevalt uitstekend. De hosting is gedegen; de website is altijd snel en beschikbaar; en als je een vraag hebt, dan komt het team van Xolution heel snel met een antwoord of advies, en dat alles voor een prima prijs. Zonder meer een aanrader!

• Britt
    Review voor Xolution

Ik maak al jaren gebruik van de diensten van Xolution. De support is snel en vakkundig en de prijs/kwaliteit is goed. Ik beveel Xolution dan ook zeker aan.

• Ton
    Review voor Xolution

Ik ben al jaren klant bij Xolution. Er is bijna nooit contact omdat alles zeer gesmeerd verloopt, tegen een prima prijs. Recent wel twee keer een vraag gesteld. Blij verrast over de uitstekende bereikbaarheid, de persoonlijke service en de geboden oplossingen. Ik beveel Xolution van harte aan.

• Marjolein
    Review voor Xolution

Prima dienstverlening, goede service. Denken met je mee aan een oplossing.

• Joris
    Review voor Xolution

Goede kwaliteit, adequate service, goede prijzen!

• Evert
    Review voor Xolution

Xolution staat voor mij op het gebied van webhosting en service voor snelheid, vlot, adequate, persoonlijk, behulpzaam, bereikbaar en meedenkend! Kwaliteit en betrouwbaarheid van een partner in Webhosting! Precies zoals je het wil: ‘afwezig’ wanneer alles loopt zoals het hoort en ‘aanwezig’ met een PLUS wanneer nodig!
    Zeker aan te bevelen!

• Hans
    Review voor Xolution

Prima kwaliteit, snelle opvolging bij vragen of problemen en nette prijs

• Kerstin
    Review voor Xolution

Nu al een aantal jaren klant, zeer tevreden over de snelle reacties en hulp bij vragen en problemen. Zeer aan te bevelen!

• Liliane

Gedurende 10 jaar een geweldige ondersteuning geweest, iedereen aan te bevelen,
    Goede service en snelle handeling je hoeft nooit te wachten op aanpassingen een aanrader

• Annelies V.
    Review voor Xolution

Persoonlijke en snelle service van een team dat actief meedenkt naar oplossingen voor onze organisatie en zich flexibel opstelt. Heel erg tevreden en absoluut aan te raden!

• Richard
    Review voor Xolution

Wat een geweldig bedrijf. Heel prettig in de omgang, supportvragen per mail en chat worden snel en vakkundig van een antwoord voorzien. WordPress draait als een zonnetje op SSD. Fijn om te weten dat mijn website in goede handen is. Aanrader!

• FH Vogelenzang (Froukje)
    Review voor Xolution

vind het jammer dat je niet per maand kan betalen bij deze partij en dat ze geen bezoekadres blijken te hebben! ik ging naar het adres toe wat op de site stond maar had denk ik beter even kunnen bellen want het blijkt dat ik niet langs kon gaan bij ze :(

• Peter
    Review voor Xolution

Na verschillende webhosts geprobeerd te hebben, ben ik uitgekomen bij Xolution. Zeker de afgelopen weken laadt mijn website zo enorm snel en dat voor een (nog steeds) betaalbare prijs! :-)

• Martine Zeijlstra
    Review voor Xolution

We hebben een paar webpagina's bij hen lopen en ze helpen erg goed. Bij andere webhosting moet je een heleboel codes invullen om pagina's te kunnen lanceren (lastig als je er geen ervaring mee hebt), daar hoef je bij Xolution geen zorgen over te hebben. En ze helpen snel bij eventuele problemen