YLLEY
Bekijk alle reviews en keurmerken van YLLEY en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.

• S. Trommel Boersma

De verpakkking voor 5 velletjes nagelstickers
    vind ik absurd. Doe het in een enveloppe.
    Beter voor het milieu ook.

• Kimberley
    Review voor YLLEY

Klantvriendelijk! Ik ben beginner en had een aantal vragen over de producten. Kreeg super snel antwoord via de mail met uitleg waar ik ook wat aan heb.

• Hoe beoordeel je YLLEY?

• Danique, Salon Nique Chique
    Review voor YLLEY

Echte kwaliteitsproducten die Salon waardig zijn!! Zeker een aanrader voor salon en consument. Snelle service en altijd vriendelijk als je vragen hebt. Kortom top bedrijf 💖💖

• P Roomenburg

Goede en snelle service 👍

• Brenda
    Review voor YLLEY

De kleuren van Ylley zijn hoog gepigmenteerd dus ze dekken vaak in één laag. Ik vind ze fijn lakken en ze zijn kleurvast!

• Debbie
    Review voor YLLEY

Ik ben helemaal fan! De kleuren gellak zijn zo mooi en lekker veel keus , de dekking is geweldig en het zit als een huis.
    De nail art spullen zijn ook echt gaaf, ook super makkelijk te verwerken in acryl of gel. Nu de folies geprobeerd en ook doe doen wat je verwacht! Ronduit Top !! De producten, de service , de prijs is super en ook nog super snel geleverd in België.

• Arnold de Witte

Werkte goed!

• Carmelita
    Review voor YLLEY

Bestelling geplaatst kortingscode vergeten in te voeren, achteraf werd alsnog de korting gegeven was heel erg verrast. Nogmaals super bedankt.
    Top service! ♥️

• Lara
    Review voor YLLEY

Ik ben net begonnen met gellak en vond hier de beste prijs kwaliteit verhouding. Het lakt makkelijk en blijft super goed zitten!

• Sonja thomas
    Review voor YLLEY

De verschillende keuzes in kleuren is groot maar erg overzichtelijk. Ik ben erg blij met de snelle levering zodat ik mijn gekozen kleurtjes snel kan gebruiken en mijn nagels kan gaan lakken. Een zeer tevreden klant. Succes🍀

• J Falkmann
    Review voor YLLEY

Snelle en goeie service! Leuk cadeautje gehaald voor mijn vriendin.

• Lois
    Review voor YLLEY

Ik had een vraag over de werkwijze van de gellak en ben super vriendelijk geholpen! Erg blij met mijn nieuwe kleurtjes!

• Sandy
    Review voor YLLEY

Starterspakket besteld en echt helemaal compleet om zo te beginnen...zo blij mee!

• Tirza
    Review voor YLLEY

Uitstekende snelle service! Vernieuwend, precies wat ik zocht.

• Anita
    Review voor YLLEY

Oh wat n snelle levering, prachtige kleurtjes, je kunt gewoon niet kiezen!!goede prijs ook👍🏼👍🏼

• Anita Kwast
    Review voor YLLEY

Mooie kleuren en veel kleuren

• Monique
    Review voor YLLEY

Prima service. Mooie kleuren en snelle levering. Top.

• Marjolein Huisstede
    Review voor YLLEY

Snelle levering! De volgende dag was mijn pakketje al binnen!

• Michel

Super snel geleverd.

• Randy
    Review voor YLLEY

Ze hebben alles wat ik nodig heb.