YOFELIX
Ervaar de gembermagie met YOFELIX! 🌱 Als toegewijd familiebedrijf, vader en zoon samen, is onze missie simpel: jouw welzijn bevorderen met gember's kracht. 🧡 Geniet van onze heerlijke gemberdrank en shots die niet alleen geweldig smaken maar ook je gezondheid ondersteunen.
biologische verzorging producten gemberdrank gembershots
9,9
Filter 26 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 25 met beschrijving

• Mariette
    Review voor YOFELIX

Gemberdrank goed te drinken als shotje en als thee. Top service wordt thuis bezorgt op afgesproken tijd.

• Louis
    Review voor YOFELIX

Goed spul en daar bovenop nog eens een Top service!

• Hoe beoordeel je YOFELIX?

• Guy
    Review voor YOFELIX

Wat een top product! Vorige week de eerste fles gekocht en heb er net nog een gekocht. Neem elke ochtend een shotje en dat maakt me meteen helemaal wakker! Nog een vaste klant erbij!

Antwoord van YOFELIX

Fijn om te horen! Tot ziens ;)

• Francis
    Review voor YOFELIX

Nu ruim een half jaar een enorme fan van YOFELIX en gebruik het elke ochtend als thee ipv mijn ochtend koffie. Ik merk dat ik er meer energie van krijg en voelt heerlijk prikkelend in je keel. IK KAN NIET MEER ZONDER :-) Service is ook perfect. Bij verzending een fles kapot gegaan en na melding is er direct een nieuwe verstuurd en heb als compensatie nog een flesje extra gekregen echt top service. #fanvoorhetleven

Antwoord van YOFELIX

Bedankt voor je review! Super leuk om te horen! Wij kunnen zelf ook niet zonder ;)

• Karin
    Review voor YOFELIX

Lekker drankje, begonnen net iedere ochtend een kopje thee van het drankje, nu s'avonds ook, omdat goed smaakt .

Bedankt!

• Gaby
    Review voor YOFELIX

Heerlijk drankje en niet te scherp van smaak.

• Anke
    Review voor YOFELIX

Fantastische service door Ralf.
    De gemberdrank is erg lekker en flink pittig. Het was even oefenen om te schenken zonder te morsen. En zelfs dat is gelukt :)
    Zeker een aanrader

Goed bezig !

• Nick
    Review voor YOFELIX

Dit werkt zeer goed tegen een kater!

Klopt!

• Camiel
    Review voor YOFELIX

Yofelix is super lekker, een echte aanrader voor iemand die ‘s ochtends moeilijk wakker wordt!

Mee eens!

• Kirsten
    Review voor YOFELIX

I absolutely adore this drink! I have it all the time - mixed with soda water in the evenings and any other time I feel I need a "pick-me-up". I am not sure I can live without it now!
    The service is also excellent and it is delivered the day after I order without fail.

Nice to hear!

• V Berak
    Review voor YOFELIX

Gezonde en lekkere gember drank. Snelle service!!! Is zeker een aanrader!!!!

• Saskia

Goede kwaliteit gember

• Cas
    Review voor YOFELIX

Goede service en de biologische gemberdrank smaakt heerlijk!

• Maureen
    Review voor YOFELIX

Goede kwaliteit gembershot én biologisch! Prijs kwaliteit is top en snelle levering. We hadden het flesjes laten personaliseren en dat viel goed in de smaak.

• Peter
    Review voor YOFELIX

Geef mij dagelijks veel meer energie

• Irfan

• Lydia
    Review voor YOFELIX

Voeg dagelijks een kleine hoeveelheid toe aan mijn waterfles. Goed voor o.a. mijn weerstaand. Snelle levering, ben er heel blij mee.

Fijn om te horen!

• Stan Wouters
    Review voor YOFELIX

Heerlijke gemberdrank! Na bestellen erg snel binnen, aanrader.

Dankjewel!

• Ben
    Review voor YOFELIX

Gezond en lekker. Wij gebruiken de gembersap in ons dagelijkse ontgiftingsdrankje. Dat kunnen we allemaal wel gebruiken in deze tijd

Klopt helemaal, bedankt!

• Richard
    Review voor YOFELIX

Is goed voor de bloeddruk