YOFELIX
YOFELIX is een webwinkel die zich richt op de verkoop van 100% biologische gemberdranken en gember shotjes. Onze producten zijn gemaakt van verse, biologische gember en bevatten geen toevoegingen of conserveringsmiddelen. Onze gember dranken zijn perfect voor mensen die op zoek zijn naar een natuurlijke manier om hun gezondheid te verbeteren, of gewoon een fan zijn van de unieke smaak van gember. Onze gember shots zijn een snelle en gemakkelijke manier om een boost te krijgen wanneer je ze nodig hebt. Bij YOFELIX geloven we dat de natuur de beste genezer is, en we zijn trots op onze producten die uit de beste ingrediƫnten zijn samengesteld. Bestel vandaag en ervaar zelf de voordelen van biologische gember!
9,9

• Gaby
    Review voor YOFELIX

Heerlijk drankje en niet te scherp van smaak.

• Anke
    Review voor YOFELIX

Fantastische service door Ralf.
    De gemberdrank is erg lekker en flink pittig. Het was even oefenen om te schenken zonder te morsen. En zelfs dat is gelukt :)
    Zeker een aanrader

• Hoe beoordeel je YOFELIX?

• Nick
    Review voor YOFELIX

Dit werkt zeer goed tegen een kater!

• Camiel
    Review voor YOFELIX

Yofelix is super lekker, een echte aanrader voor iemand die ‘s ochtends moeilijk wakker wordt!

• Kirsten
    Review voor YOFELIX

I absolutely adore this drink! I have it all the time - mixed with soda water in the evenings and any other time I feel I need a "pick-me-up". I am not sure I can live without it now!
    The service is also excellent and it is delivered the day after I order without fail.

• V Berak
    Review voor YOFELIX

Gezonde en lekkere gember drank. Snelle service!!! Is zeker een aanrader!!!!

• Saskia

Goede kwaliteit gember

• Cas
    Review voor YOFELIX

Goede service en de biologische gemberdrank smaakt heerlijk!

• Maureen
    Review voor YOFELIX

Goede kwaliteit gembershot én biologisch! Prijs kwaliteit is top en snelle levering. We hadden het flesjes laten personaliseren en dat viel goed in de smaak.

• Peter
    Review voor YOFELIX

Geef mij dagelijks veel meer energie

• Irfan

• Lydia
    Review voor YOFELIX

Voeg dagelijks een kleine hoeveelheid toe aan mijn waterfles. Goed voor o.a. mijn weerstaand. Snelle levering, ben er heel blij mee.

Fijn om te horen!

• Stan Wouters
    Review voor YOFELIX

Heerlijke gemberdrank! Na bestellen erg snel binnen, aanrader.

Dankjewel!

• Ben
    Review voor YOFELIX

Gezond en lekker. Wij gebruiken de gembersap in ons dagelijkse ontgiftingsdrankje. Dat kunnen we allemaal wel gebruiken in deze tijd

Klopt helemaal, bedankt!

• Richard
    Review voor YOFELIX

Is goed voor de bloeddruk

• Vanessa
    Review voor YOFELIX

Vaste prik, elke dag een scheut in de thee of Spa rood. Maak er soms zelfs cocktails mee.

Ben zeer te spreken over de perfecte kwaliteit (beter én lekkerder als aanbod van concurrenten, heb van alles geproefd)

Ook een goede uitleg en tips van de vriendelijke vertegenwoordiger.

Dankjewel Vanessa!

• Martin
    Review voor YOFELIX

Wij zijn vaste klant sinds die keer dat we het tegen kwamen op de feel good market in Eindhoven bestellen nu regelmatig online en het is altijd lekker snel binnen wij gebruiken het elke dag in de thee

• Emiel Verhoeven
    Review voor YOFELIX

Snelle levering en heerlijk spul! echt een uitkomst

• Sandra vd wildenberg
    Review voor YOFELIX

Súper gezonde en lekkere gember drank. Hele snelle service en heerlijke recepten op de site ! Aanrader

Bedankt :)

• Inge
    Review voor YOFELIX

Heerlijke gemberdrank!Ik ben verkocht.Top service!