Yazgibi
Verkoop van wellness & lifestyle artikelen
9,9

• Peter

Snel en netjes bezorgd

• Bernadette
    Geverifieerde klant van Yazgibi

supere snelle levering van mooie kussens

Dankjewel!

• Hoe beoordeel je Yazgibi?

• Tine

Snelle levering, mooie producten

• Hester
    Review voor Yazgibi

Om te beginnen: kelim kussensloop en kussen waren goed en mooi verpakt (leuk als cadeau). Het kussen ging zonder wringen in de sloop, ook op de rits is niet bespaard. Het kelimsloop is schoon en het staat weergaloos. Na aankoop telefonisch contact gehad met Margo over een nieuwe bestelling, waaruit bleek dat geen moeite haar teveel is. Een 10!

Antwoord van Yazgibi

Dankjewel voor de mooie woorden!

• Claudia
    Geverifieerde klant van Yazgibi

Zeer mooie en kwalitatief goede spullen. Heel fijn en persoonlijk advies om tot een goede keuze te komen. Snelle levering. Kortom, hier winkel ik graag nog een keer.

Antwoord van Yazgibi

Dankjewel voor de recensie. Heel veel plezier van het kelimkussen en het tuinhuis natuurlijk!

• Agriturismo Anna-Rosa
    Geverifieerde klant van Yazgibi

Zeer mooie kwaliteit, goede communicatie en keurige levering. Kortom wij raden Yazgibi van harte aan!

Antwoord van Yazgibi

Dankjewel voor de recensie. Heel veel succes met de prachtige agriturismo in Toscane!

• Tine
    Geverifieerde klant van Yazgibi

Goede service en mooie producten. Een minpuntje omdat ik kussens had besteld, en kussenhoezen heb aangekregen. Bleek uiteindelijk wel ergens verstopt in de productomschrijving te staan, maar zou duidelijker mogen zijn. 😊

Antwoord van Yazgibi

Hartelijk dank voor uw recensie. Ik ga kijken of ik dat nog wat duidelijker kan aangeven in de omschrijving.

• Daniel
    Geverifieerde klant van Yazgibi

Goede service, erg snel en accuraat
    Helemaal goed

Hartelijk dank!

• Anita
    Geverifieerde klant van Yazgibi

Fijne website , duidelijke foto's. Snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden. Keurig verpakt, een echt kadootje

Antwoord van Yazgibi

Dank voor de genomen moeite en de mooie woorden!

• Claire
    Geverifieerde klant van Yazgibi

fairtrade en klantvriendelijk, snelle service

Hartelijk dank!