YogaChicks

Yogakleding voor hippe chicks
9,9

• Judith
    Geverifieerde klant van YogaChicks

Houdt je goed op de hoogte van de verzendtijd door contact met je op te nemen. Mooie, kwalitatieve en duurzame artikelen. Persoonlijk berichtje erbij. Ik ben super tevreden.

Antwoord van YogaChicks

Zo fijn om te lezen, daar doe ik het voor :D Tot snel!!

• Iny
    Geverifieerde klant van YogaChicks

Neemt meteen de telefoon op en verpakt het bestelde op originele manier.

Antwoord van YogaChicks

Leuk om te lezen Iny, dank je wel!

Liefs, Marieke - YogaChicks

• Hoe beoordeel je YogaChicks?

• Ravi
    Geverifieerde klant van YogaChicks

Snelle service en je krijgt het echt als een kadootje! De legging zit super fijn!

Antwoord van YogaChicks

Dank je wel Ravi, heerlijk om te horen!

• Heleen
    Geverifieerde klant van YogaChicks

Goede kwaliteit, duurzaam, vriendelijk in het contact en je pakketje is echt een cadeautje

Antwoord van YogaChicks

Wat een fijne review, dank je wel Heleen en tot een volgende keer!

• Annet
    Geverifieerde klant van YogaChicks

Snelle levering, mijn bestelling was de volgende dag in huis. Fijn dat er vooraf nog contact was omdat mijn maat niet op voorraad was en er duidelijke uitleg en een alternatief gegeven werd. En je pakketje is ook nog eens een echt cadeautje. Smaakvol en met liefde en aandacht ingepakt!

Antwoord van YogaChicks

Super om te horen Annet, heel fijn. Dank je wel en hopelijk tot snel weer!

Liefs,

Marieke - YogaChicks

• Ellen

Mooie kwaliteit.
    Ook een persoonlijk kaartje bij aflevering.
    Je ziet de zorg en aandacht voor hun klanten

Antwoord van YogaChicks

Wat fijn om te horen Ellen, dank je wel!

• Marieke
    Geverifieerde klant van YogaChicks

Je ziet dat er aandacht is besteed aan de collectie en de keuze waarom. Maar ook aandacht voor een persoonlijke service: een handgeschreven kaart, mooi ingepakt en een kleine attentie erbij. Dat is onderscheidend in deze markt tussen alle grotere webshops!

• Laura Andrea
    Review voor YogaChicks

Het is een lekkere gladde stof, waardoor de broek heel gemakkelijk zit en aanvoelt. Bij het sporten voel je dus ook niet dat je benen tegen elkaar aan schuren. In de taille zit een soort 'plakstrip' waardoor de broek echt niet afzakt. De broek is ook hoog genoeg in de taille om bijvoorbeeld squats te maken. Je hoeft de broek dus niet de hele tijd omhoog te trekken. Mijn broek is supervrolijk en ik kreeg er direct complimenten over. De maat valt normaal, je kunt bij het shoppen dus je eigen maat bestellen. Het pakketje waar ik de broek in ontving was heel feestelijk. Een mooi versierd doosje met de broek ingepakt in een mooi papiertje. Er zat ook nog een energiegevend theezakje bij. Heel leuk om zo te ontvangen, ik werd er blij van en ik ga nog maar eens kijken op de website! :) Bedankt!!

• Masja
    Review voor YogaChicks

Snelle levering (product eerstvolgende werkdag in huis) en met aandacht verstuurd. Keurig verpakt en voorzien van een persoonlijk kaartje en kleine attentie. Dat geeft mijn yogalegging direct wat extra's! Hij zit ook heerlijk en ik krijg leuke complimenten. Wat me wel opviel is dat hij inmiddels uit de sale is gehaald en als nieuw product op de site staat.

• Maarten van Wieren
    Review voor YogaChicks

Ik had hier de yoga legging golden girl gekocht voor mijn vriendin. Ze vond hem hartstikke mooi en de kwaliteit is top!