YogaChicks

YogaChicks

Yogakleding voor hippe chicks

• Laura Andrea
    Review voor YogaChicks

Het is een lekkere gladde stof, waardoor de broek heel gemakkelijk zit en aanvoelt. Bij het sporten voel je dus ook niet dat je benen tegen elkaar aan schuren. In de taille zit een soort 'plakstrip' waardoor de broek echt niet afzakt. De broek is ook hoog genoeg in de taille om bijvoorbeeld squats te maken. Je hoeft de broek dus niet de hele tijd omhoog te trekken. Mijn broek is supervrolijk en ik kreeg er direct complimenten over. De maat valt normaal, je kunt bij het shoppen dus je eigen maat bestellen. Het pakketje waar ik de broek in ontving was heel feestelijk. Een mooi versierd doosje met de broek ingepakt in een mooi papiertje. Er zat ook nog een energiegevend theezakje bij. Heel leuk om zo te ontvangen, ik werd er blij van en ik ga nog maar eens kijken op de website! :) Bedankt!!

• Masja
    Review voor YogaChicks

Snelle levering (product eerstvolgende werkdag in huis) en met aandacht verstuurd. Keurig verpakt en voorzien van een persoonlijk kaartje en kleine attentie. Dat geeft mijn yogalegging direct wat extra's! Hij zit ook heerlijk en ik krijg leuke complimenten. Wat me wel opviel is dat hij inmiddels uit de sale is gehaald en als nieuw product op de site staat.

• Hoe beoordeel je YogaChicks?

• Maarten van Wieren
    Review voor YogaChicks

Ik had hier de yoga legging golden girl gekocht voor mijn vriendin. Ze vond hem hartstikke mooi en de kwaliteit is top!

• Frieda Kemker
    Review voor YogaChicks

Ben heel blij met Mn yoga legging.
    Lekker stofje en mooie kleuren.
    Hij blijft inderdaad goed zitten .
    En de levering was supersnel .
    Frieda Kemker🧘🏻‍♀️

• renee
    Geverifieerde klant van YogaChicks

Kleinschalige webshop met aandacht voor persoonlijke details.
    Producten van hoge kwaliteit en snelle service!

• Dorien
    Geverifieerde klant van YogaChicks

Heel tevreden, gister besteld, de volgende dag al in huis. Leuk ingepakt met een persoonlijk kaartje! Echt een kado'tje.

Antwoord van YogaChicks

Top Dorien, worden wij blij van!

• Esther
    Geverifieerde klant van YogaChicks

Super snelle levering! En bij de verpakking een lief zelfgeschreven kaart! Top!!!

Antwoord van YogaChicks

Dank voor je mooie beoordeling Esther!

• Corinne
    Geverifieerde klant van YogaChicks

Heel tevreden. Bestelling was de volgende dag in huis. Ook contact via de mail liep heel vlot.

Antwoord van YogaChicks

Dankjewel Corine, fijn om te lezen :)

• Hester
    Geverifieerde klant van YogaChicks

Heel klantvriendelijk en willen alles voor je doen. Super snel ontvangen en het is een kadootje om het pakje uit te pakken. Zo leuk hoe ze het versturen. Top meiden!

Antwoord van YogaChicks

Super leuk om te lezen Hester, dankjewel!

• Yolanda
    Geverifieerde klant van YogaChicks

Door mijn dochter besteld en ivm Sinterklaascadeau naar mijn huisadres verzonden. Prima kwaliteit, leuk verpakt en snel verzonden. Wat mij alleen opviel is dat er echte pakbon/geen informatie in het pakket zat m.b.t. retourneren.

Antwoord van YogaChicks

Dankjewel Jolanda! Reden dat wij geen pakbon leveren is omdat onze ervaring is dat die vaak word weggegooid en dat vinden wij zonde van het papier. Misschien wel een idee voor ons om deze info in de bevestigingsmail te verwerken.