YogaChicks

Lidmaatschap per 31-08-2023 stopgezet

9,7

• Maike
    Review voor YogaChicks

Snelle levering, liefdevol ingepakt, kwaliteits kleding

• Evita de Lange
    Review voor YogaChicks

Uitstekende service. Goede levering. Prachtige kwaliteit.

• Hannelore
    Review voor YogaChicks

superaardige service, persoonlijk, leuk verpakt, artikelen van mooie kwaliteit

Antwoord van YogaChicks

Wat ontzettend fijn om te lezen Hannelore, veel plezier van je mooie kleding en tot snel. Dank!

• Suzanne
    Review voor YogaChicks

Snelle levering, mooi verpakt met een persoonlijk kaartje! Heel blij mee!

Antwoord van YogaChicks

Superfijn om te lezen, veel plezier met je mooie setje!

• Sofie

Dank je wel Sofie!!

• Michelle
    Review voor YogaChicks

Geweldig merk met hele unieke kleding en ook nog eens duurzaam gemaakt! Marieke van Yogachicks denkt met je mee als je vragen hebt over de producten en de kwaliteit van mijn bestelde producten was echt top. Absoluut een aanrader!

Antwoord van YogaChicks

Dank je wel Michelle, ontzettend fijn om te lezen!

• Rachel
    Review voor YogaChicks

Heel mooie producten, precies zoals de omschrijving. En blijven mooi na dragen en wassen. Fijn dat de producten duurzaam zijn.
    Een product pastte niet goed en ook retoursturen ging heel gemakkelijk en klantvriendelijk.

Antwoord van YogaChicks

Wat een lieve review! Ontzettend bedankt Rachel, daar doe ik het voor!!

• Elvira
    Review voor YogaChicks

Mooi puka-pakkie, super blij mee!
    Persoonlijk vind ik het heel fijn dat je bij vragen snel antwoord krijgt van Marieke!

Antwoord van YogaChicks

Ik ben blij dat jíj blij bent Elvira! Bedankt voor je leuke review en hopelijk tot snel in de shop!

• Yvonne
    Review voor YogaChicks

2 prachtige yoga leggings met mooie kleurrijke print gekocht. Fijne pasvorm en draagt comfortabel.

Antwoord van YogaChicks

Dank voor je review Yvonne, fijn om te horen!

• Lonneke
    Review voor YogaChicks

De bestelling was super ingepakt! Verzorgd, een hoop positieve vibes, helemaal leuk, daar word je blij van!
    En van tevoren even kunnen overleggen via DM over de maat, dat maakte het bestellen nog makkelijker voor mij. Dankjewel!

Antwoord van YogaChicks

Wat een fijne review Lonneke, heel erg bedankt en tot snel!

• Sanne
    Review voor YogaChicks

Love Yogachicks! Overzichtelijk, mooie kleding, goede beschrijving en fijne service. Ik kocht de Yamadhi harembroek en die zit heerlijk. Het is mijn favoriete broek voor sport, maar ook om op de bank te hangen of lekker op de camping. Ik heb 'm al veel gedragen en hij ziet er nog steeds mooi uit. En het is fijn om bij een kleine, persoonlijke winkel te kopen. ❤️

Antwoord van YogaChicks

Ontzettend bedankt voor je uitgebreide review Sanne, leuk om te lezen! En graag gedaan!!

• Inez
    Review voor YogaChicks

Wat een super fijne broek! En super persoonlijk met zo’n kaartje erbij!

Antwoord van YogaChicks

Superfijn om te horen Inez, graag gedaan!

• Christel
    Review voor YogaChicks

Fijn meegedacht toen ik niet het juiste model had besteld en heel blij met het aangedragen alternatief.

Antwoord van YogaChicks

Dank je wel voor je review Christel, heel graag gedaan. Mooie dag en hopelijk tot een volgende keer!

• Corina
    Review voor YogaChicks

Materiaal en model viel tegen (topjes)

Hallo Corina,

Wat jammer dat de tops niet helemaal aan je verwachtingen voldeden! Ik had dit graag van je vernomen, zodat we samen hadden kunnen kijken naar een eventueel alternatief. Hopelijk bevallen de legging en longsleeve je goed en zie ik je snel weer een keer terug in de shop!

Liefs en een mooie dag,

• Marlot
    Review voor YogaChicks

Snelle bezorging en héél leuk verpakt. Echt een cadeautje! Verder vind ik het fantastisch dat YogaChicks alleen duurzame merken aanbiedt. Ik ben fan!

• Guusje
    Review voor YogaChicks

Goede en vriendelijke service, mooie en geweldige producten.

• Iny

Mooi product

• Ada
    Review voor YogaChicks

Wat mij erg aanspreekt is dat de outfits van natuurlijke materialen zijn. Iets langere levering is in dit geval ook groener.

• Anke
    Review voor YogaChicks

Persoonlijke & supersnelle service!

• Nancy
    Review voor YogaChicks

Goeie service. Beantwoord eventuele vragen snel.