Yourliving.nl

Yourliving.nl

Blijf altijd op de hoogte van de nieuwste trends in wooninrichting met onze uitgebreide collectie. Ontdek hoe je je huis kunt inrichten.
  • Gretha Nijhof

• Hidde
    Geverifieerde klant van Yourliving.nl

Prima service en snelle afhandeling

• Hoe beoordeel je Yourliving.nl?

• Ilse Visser
    Review voor Yourliving.nl

Een renovatie gedaan van ons binnenzwembad door Yourliving. Vrienden van ons waren enthousiast over het onderhoud wat ze hadden uitgevoerd aan het bestaande zwembad en hierdoor hebben wij dit ook laten uitvoeren. Gekozen voor een compleet nieuwe installatie en dit is allemaal netjes in 4 dagen geplaatst. Tip: jammer dat jullie niet de installatie voor het ontvochtigen en condens konden realiseren. Dan hadden we alles via 1 partij kunnen laten lopen.

Maar qua zwembadtechniek zijn wij dus zeker tevreden, prijs en kwaliteit is Yourliving absoluut aan te raden.

• Emma van Koolen
    Review voor Yourliving.nl

Nieuwe filter en pomp met verwarming gekocht en laten installeren. Communicatie en installatie uitstekend verlopen. Dank hiervoor

• Gerard Schepers
    Review voor Yourliving.nl

bestelling was snel binnen, keurige antwoorden en bevestigingen. Ik zal hier blijven bestellen.

• Walter Kroon
    Review voor Yourliving.nl

in contact gekomen met yourliving om het zwembad in onderhoud te nemen en winterklaar te maken. dit is ons goed bevallen en de medewerkers zijn accuraat en hebben verstand van zaken. volgend jaar willen we opstarten met nieuwe technieken. to be continued in het nieuwe voorjaar en zomer. tot zover zijn wij dus dik tevreden.

• Sil
    Review voor Yourliving.nl

Vakbekwaam , goed en scherp advies met goed inlevingsvermogen wat de klant on kwestie ook persoonlijk nodig heeft

• Jesse
    Review voor Yourliving.nl

Wat een ongelofelijk mooie sauna hebben wij laten plaatsen door yourliving! Erg blij met het eindresultaat en de fantastische help en service in het maken van onze keuze

• Philippe
    Geverifieerde klant van Yourliving.nl

Wij hebben een Aquaforte warmptepomp gekocht via yourliving.nl. Zeer goede prijs kwaliteit. Correcte en snelle communicatie met klantadviseur Gervin. Tijdige levering en vriendelijke chauffeur.

• Colin
    Review voor Yourliving.nl

Top bedrijf met zeer goede service

• Jennifer van Weegen
    Review voor Yourliving.nl

Wat een geweldige ervaring bij YourLiving! De klantenservice was top, het assortiment was ruim, en mijn nieuwe airco werkt perfect. Aanbevolen!

• Johan Los

Mooie Tesla Airco, werkt prima

• Bert van Haasteren
    Review voor Yourliving.nl

Na duidelijk en goed gegeven advies door de verkoper hebben wij weer een perfect draaiend en verwarmend zwembad, helaas te weinig mogen gebruiken door de zon die zich niet liet zien, maar volgend jaar zijn wij ready door de goede hulp en adviezen van Yourliving!

• Norbert
    Review voor Yourliving.nl

Yourliving heeft een lastige renovatie gedaan van ons bouwkundig zwembad. Vanaf het eerste gesprek tot na de oplevering hebben wij bijzonder goede ervaringen. Het advies was deskundig en de communicatie optimaal. Een kleine vertraging werd goed opgelost. De medewerkers verstaan hun vak en zijn heel servicegericht. Kort en goed, het was geen eenvoudige klus en wij zijn zo positief over het bedrijf dat we hen ook zullen benaderen voor het regulier onderhoud. .

• Adriaan van Leeuwen
    Review voor Yourliving.nl

Wij hebben reeds een bouwkundig zwembad gekocht en volledig laten plaatsen door het team van Yourliving, wij zijn hier dan enkel en alleen vol lof over. Komen afspraken na en zijn ten alle tijden bereikbaar! Zwembad is opgeleverd (2 weken terug) en met dit prachtige mooie weer kunnen wij dan ook al volop genieten met de kids van 6 en 9 in het verwarmde zwembad! Wij raden onze kennissen en vrienden Yourliving zeker aan.

• Jan Schakel
    Review voor Yourliving.nl

Nog nooit eerder meegemaakt dat medewerkers altijd op tijd communiceren. Je hoeft nooit ergens achteraan te gaan. Dat is werkelijk fantastisch. Daarnaast zijn de collega's heel erg vriendelijk en geduldig
    Het cijfer 10 is eigenlijk nog te weinig als cijfer.....waren er maar meer van zulke mensen!!! Petje af, van harte aanbevolen!!!

• Harriët
    Review voor Yourliving.nl

Een goede leverancier. Snelle reacties op alles. Keurig en netjes geplaatst door de monteur.

• Maurizio
    Review voor Yourliving.nl

Goede snelle service, prijs kwaliteits verhouding is top. Kennis van zaken. Men komt de gemaakte afspraken na.

• Deugd
    Review voor Yourliving.nl

Goede prijs snelle service toffe installateur werkt snel en netjes is een aanrader

• Anouk
    Review voor Yourliving.nl

Aardig personeel. Zijn goed in het vak, en weten wat ze doen!