ZNOET
Exclusief Ontworpen & Duurzaam houten speelgoed.
Houten Speelgoed, Duurzaam & Kwalitatief Hout, One Tree Planted Partner
De zekerheden van https://shop.znoet.com
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Het doel van Znoet:
We zouden het liefst zoveel mogelijk kinderen blij willen maken met ons exclusief en zelf ontworpen speelgoed. Ons speelgoed is niet alleen duurzaam en gemaakt van FSC-hout, we willen ook graag iets teruggeven aan de natuur. Daarom werken we samen met OneTreePlanted en planten we via deze mooie stichting voor elk verkocht product een nieuwe boom. Hiermee maken we niet alleen kinderen blij met ons speelgoed, maar zorgen we er ook voor dat ze opgroeien in een betere leefomgeving.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020