Zaklampen.nl

Zaklampen.nl

Zaklamp kopen? Zaklampen.nl! Bij zaklampen.nl vind je alle soorten zaklampen en bijbehorende laders, kleurenfilters en holsters tegen scherpe prijzen.
8,9
1.413 klantbeoordelingen
Filter 856 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 484 met beschrijving

• Bert Vermeulen
    Geverifieerde klant van Zaklampen.nl

Bestelling is netjes verwerkt en bezorgd. Helaas betrof het wel een artikel dat blijkbaar al langere tijd op de plank lag. Het plastic binnenwerk van het doosje was broos en de batterij was gaan lekken (verloopdatum van de batterij een jaar over datum).

• Peter J.
    Geverifieerde klant van Zaklampen.nl

Na bestelling bleek dat het gevraagde in eerste instantie niet direct op voorraad was. Dit werd echter door Zaklampen.nl vrij snel opgelost en de spullen werden zonder noemenswaardige vertraging geleverd. Correct behandeling en goede service. Chapeau

• Hoe beoordeel je Zaklampen.nl?

• Raymond van den Bergh
    Geverifieerde klant van Zaklampen.nl

Snelle levering via Postnl en product was zoals beschreven en goedkoper, ik ben heel tevreden.

• Bert van Kordelaar
    Geverifieerde klant van Zaklampen.nl

Vandaag besteld, andere dag geleverd.Top

• Joenoes S.
    Geverifieerde klant van Zaklampen.nl

Mooie prijs en snel geleverd

• Koen Vangenechten
    Geverifieerde klant van Zaklampen.nl

Bangelijke lamp, donderdag besteld, zaterdag geleverd in België, de verkoper beloofde het wel niet maar de lamp was geleverd en ik heb dat klusje in het donker 's maandags kunnen uitvoeren.

• Jolanda
    Geverifieerde klant van Zaklampen.nl

Product zelf is helemaal prima; helder licht. Verzending duurde iets langer dan verwacht, maar levering was netjes.

• Stefan van den Berg
    Geverifieerde klant van Zaklampen.nl

Goede producten voor een scherpe prijs. De enige aanmerking die ik heb is dat de artikelen niet binnen 24 uur werden verzonden, ondanks dat deze wel op voorraad waren.
    Goede bereikbaarheid van de klantenservice, overigens.

• Didii Njamin
    Geverifieerde klant van Zaklampen.nl

Verkocht een product dat niet beschikbaar was, geen lever info over het vervangende product. Wilde een cadeau kopen voor mijn vader, maar die was al jarig geweest voordat het product binnenkwam, wat ik een week van tevoren had besteld.

• Mihai Trifan
    Geverifieerde klant van Zaklampen.nl

Good service for a fair Price,will buy again from them,also the products that they sell are difficult to find somewhere else for the price that they offer.

• Alfred Saak
    Geverifieerde klant van Zaklampen.nl

Levering duurde wat langer dan verwacht maar wel verder prima levering.

• E Schuiten
    Geverifieerde klant van Zaklampen.nl

Prima prijs en was snel geleverd.

• Arjen
    Geverifieerde klant van Zaklampen.nl

Precies wat ik nodig had. Makkelijk te vinden!

• Oscar
    Geverifieerde klant van Zaklampen.nl

Via zaklampen.nl de Olight Baton 4 gekocht, en dat is toch wel een erg mooi product. Goed assortiment, snelle levering en reacties, prima ervaring.

• M. Brinkman

Goede prijs,, Snelle verzending. Ervaring gebasseerd op 1 bestelling

• Manuel Seerden
    Geverifieerde klant van Zaklampen.nl

Prijzen zijn prima en service zeer correct.

• Pierre Vanhaeren
    Geverifieerde klant van Zaklampen.nl

Vragen werden vlug en behoorlijk geantwoord 👍

• Jean Comhair

TOP SERVICE

• Kocovski Patrick
    Geverifieerde klant van Zaklampen.nl

Le prix très intéressant je recommande

• Freddy Cornelis
    Geverifieerde klant van Zaklampen.nl

Zoals we van Olight gewoon zijn.