Zaklampen.nl

Zaklampen.nl

Zaklamp kopen? Zaklampen.nl! Bij zaklampen.nl vind je alle soorten zaklampen en bijbehorende laders, kleurenfilters en holsters tegen scherpe prijzen.
8,9
Filter 864 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 488 met beschrijving

• Kimmels

Snelle en goede levering

Antwoord van Zaklampen.nl

Hi Kimmels, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven, dat waarderen we enorm! Fijn om te lezen dat je een goede ervaring hebt gehad met onze service. Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel terug! - Team Zaklampen

• Nick Buter
    Geverifieerde klant van Zaklampen.nl

Prijs en kwaliteit perfect, service was goed maar het kon sneller. Dat is waarom ik 4 sterren gaf ipv van 5 maar buiten dat om perfect 👌👌👌

Antwoord van Zaklampen.nl

Hi Nick, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven, dat waarderen we enorm! Fijn om te lezen dat je een goede ervaring hebt gehad met onze service. We nemen je feedback over de snelheid mee in het vervolg! Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel terug! - Team Zaklampen

• Hoe beoordeel je Zaklampen.nl?

• Arno
    Geverifieerde klant van Zaklampen.nl

Moest wel (langer dan 2 dagen) wachten, maar had geen haast. Netjes bericht gekregen wanneer het werd verstuurd, en geleverd via track & trace.

Antwoord van Zaklampen.nl

Hi Arno, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven, dat waarderen we enorm! Fijn om te lezen dat je een goede ervaring hebt gehad met onze service. Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel terug! - Team Zaklampen

• Huub Schulte
    Geverifieerde klant van Zaklampen.nl

Artikel was niet op voorraad, werd keurig op de hoogte gehouden van de situatie, toen de hoofdlamp binnen was, lag ie een dag later op de mat! Lamp helemaal naar wens en volgens verwachting

Antwoord van Zaklampen.nl

Hi Huub, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven, dat waarderen we enorm! Fijn om te lezen dat je een goede ervaring hebt gehad met onze service. Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel terug! - Team Zaklampen

• Bert Vermeulen
    Geverifieerde klant van Zaklampen.nl

Bestelling is netjes verwerkt en bezorgd. Helaas betrof het wel een artikel dat blijkbaar al langere tijd op de plank lag. Het plastic binnenwerk van het doosje was broos en de batterij was gaan lekken (verloopdatum van de batterij een jaar over datum).

Antwoord van Zaklampen.nl

Hi Bert, Bedankt voor je bestelling en dat je de tijd hebt genomen om ons feedback te geven. We nemen je feedback zeer serieus en willen graag begrijpen wat er is misgegaan. We zullen ons magazijn controleren om te zien of er meer producten zijn die te lang op de plank staan en die mogelijk beschadigd zijn. Is er al contact geweest met onze klantenservice om samen tot een oplossing te komen? Zo niet dan kun je contact op nemen door ons te bellen op: 085 - 071 0000 of een mail te sturen naar: klantenservice@multitools.nl

• Peter J.
    Geverifieerde klant van Zaklampen.nl

Na bestelling bleek dat het gevraagde in eerste instantie niet direct op voorraad was. Dit werd echter door Zaklampen.nl vrij snel opgelost en de spullen werden zonder noemenswaardige vertraging geleverd. Correct behandeling en goede service. Chapeau

Antwoord van Zaklampen.nl

Hi Peter, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven, dat waarderen we enorm! Fijn om te lezen dat je een goede ervaring hebt gehad met onze service. Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel terug! - Team Zaklampen

• Raymond van den Bergh
    Geverifieerde klant van Zaklampen.nl

Snelle levering via Postnl en product was zoals beschreven en goedkoper, ik ben heel tevreden.

Antwoord van Zaklampen.nl

Hi Raymond, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven, dat waarderen we enorm! Fijn om te lezen dat je een goede ervaring hebt gehad met onze service. Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel terug! - Team Zaklampen

• Bert van Kordelaar
    Geverifieerde klant van Zaklampen.nl

Vandaag besteld, andere dag geleverd.Top

Antwoord van Zaklampen.nl

Hi Bert, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven, dat waarderen we enorm! Fijn om te lezen dat je een goede ervaring hebt gehad met onze service. Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel terug! - Team Zaklampen

• Joenoes S.
    Geverifieerde klant van Zaklampen.nl

Mooie prijs en snel geleverd

Antwoord van Zaklampen.nl

Hi Joenoes, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven, dat waarderen we enorm! Fijn om te lezen dat je een goede ervaring hebt gehad met onze service. Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel terug! - Team Zaklampen

• Koen Vangenechten
    Geverifieerde klant van Zaklampen.nl

Bangelijke lamp, donderdag besteld, zaterdag geleverd in België, de verkoper beloofde het wel niet maar de lamp was geleverd en ik heb dat klusje in het donker 's maandags kunnen uitvoeren.

Antwoord van Zaklampen.nl

Hi Koen, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven, dat waarderen we enorm! Fijn om te lezen dat je een goede ervaring hebt gehad met onze service. Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel terug! - Team Zaklampen

• Jolanda
    Geverifieerde klant van Zaklampen.nl

Product zelf is helemaal prima; helder licht. Verzending duurde iets langer dan verwacht, maar levering was netjes.

Antwoord van Zaklampen.nl

Hi Jolanda, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven, dat waarderen we enorm! Fijn om te lezen dat je een goede ervaring hebt gehad met onze service. Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel terug! - Team Zaklampen

• Stefan van den Berg
    Geverifieerde klant van Zaklampen.nl

Goede producten voor een scherpe prijs. De enige aanmerking die ik heb is dat de artikelen niet binnen 24 uur werden verzonden, ondanks dat deze wel op voorraad waren.
    Goede bereikbaarheid van de klantenservice, overigens.

• Didii Njamin
    Geverifieerde klant van Zaklampen.nl

Verkocht een product dat niet beschikbaar was, geen lever info over het vervangende product. Wilde een cadeau kopen voor mijn vader, maar die was al jarig geweest voordat het product binnenkwam, wat ik een week van tevoren had besteld.

Antwoord van Zaklampen.nl

Hi Didi, Bedankt voor je bestelling en feedback. We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om ons te helpen onze service te verbeteren. Ik heb je bestelling even nagelopen en gezien dat er wel een mail is verstuurd over de levertijd, het kan zijn dat deze in je spam mailbox terecht is gekomen. We begrijpen dat je een cadeau voor je vader wilde kopen en dat het product te laat is aangekomen, waardoor je hem niet op tijd kon verrassen. We vinden het erg jammer dat dit is gebeurd en we nemen de volle verantwoordelijkheid voor deze fout.

• Mihai Trifan
    Geverifieerde klant van Zaklampen.nl

Good service for a fair Price,will buy again from them,also the products that they sell are difficult to find somewhere else for the price that they offer.

• Alfred Saak
    Geverifieerde klant van Zaklampen.nl

Levering duurde wat langer dan verwacht maar wel verder prima levering.

• E Schuiten
    Geverifieerde klant van Zaklampen.nl

Prima prijs en was snel geleverd.

• Arjen
    Geverifieerde klant van Zaklampen.nl

Precies wat ik nodig had. Makkelijk te vinden!

• Oscar
    Geverifieerde klant van Zaklampen.nl

Via zaklampen.nl de Olight Baton 4 gekocht, en dat is toch wel een erg mooi product. Goed assortiment, snelle levering en reacties, prima ervaring.

• M. Brinkman

Goede prijs,, Snelle verzending. Ervaring gebasseerd op 1 bestelling

• Manuel Seerden
    Geverifieerde klant van Zaklampen.nl

Prijzen zijn prima en service zeer correct.