Zaza Woods

Zaza Woods

Zaza Woods is opgericht door twee vrienden die elkaar ontmoet hebben door hun gedeelde passie voor hout! Begonnen als zagerij, voornamelijk gericht op de productie van eikenhout en tuinhuisjes. Daarna zijn wij snel gegroeid en nu maken wij unieke handgemaakte tafels en meubelen. Het hele proces ligt in onze handen! Van het zagen van de bomen tot het oliën van de tafel, alles wordt door onze eigen ambachtslieden gedaan. Wij garanderen een uitstekende kwaliteit van alle producten tegen een aantrekkelijke prijs-kwaliteitverhouding.
tafels tafelpoten stoelen
9,4
Filter 184 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 134 met beschrijving

• Bart Jansen
    Geverifieerde klant van Zaza Woods

Prima levering duurde iets langer dan verwacht, product zoals besteld.

• Harm Reijtenbagh
    Geverifieerde klant van Zaza Woods

Duidelijke site, goede prijsstelling, degelijk product en goede levering. Tevreden klant.

• Hoe beoordeel je Zaza Woods?

• Pauline Foppen
    Geverifieerde klant van Zaza Woods

Een mooi en kwalitatief goed product

• Lennart den horder

Fijn bedrijf

• Gio Noziglia

Goeder service, snelle verzending. Top

• Boomstamtafel VOF
    Geverifieerde klant van Zaza Woods

blijven doorgaan jongens, leuke variabel aanbod aan scherpe prijzen

• Marco
    Review voor Zaza Woods

Heb een matrix tafelpoot besteld , werdt de zelfde dag nog verstuurd, was bijzonder verrast door de hoge kwaliteit, mijn tafel heeft nu een tweede leven gekregen dankzij Zaza Woods

• Dos R
    Geverifieerde klant van Zaza Woods

Mooi afgewerkte poten, finishing touch onder m’n nieuwe tafel! Goeie service, uitstekende communicatie

• Berend W
    Geverifieerde klant van Zaza Woods

Super stevige constructie en heel mooi mat zwart afgewerkt. Hoge kwaliteit en zeker voor die prijs. Kwam binnen 4 dagen met de post.
    Ik ben er echt heel blij mee.

• Stappenbeld
    Geverifieerde klant van Zaza Woods

de service was goed, ben telefonisch ook netjes te woord gestaan en de levering vond snel plaats.

• Charise
    Geverifieerde klant van Zaza Woods

Op maat gemaakt product correct geleverd, duurde wel heel lang en vertragingen werden niet goed gecommuniceerd, wij moesten er elke keer achteraan. Verder hele vriendelijke service gehad en uiteindelijk is alles goed gekomen en de tafelpoot past perfect.

• Emmy
    Geverifieerde klant van Zaza Woods

ZazaWoods heeft een goede tafelpoot geleverd voor een redelijke prijs. Ik heb er zelf een blad op gemaakt waardoor het een betaalbare design tafel is geworden. Ook konden ze extra service leveren door de tafelpoot te galvaniseren. Daardoor is hij nu geschikt voor buitengebruik.

• Jose La Fleur
    Geverifieerde klant van Zaza Woods

Goede service, de bestelling was een deellevering en je wordt op de hoogte gehouden van de voortgang van de nalevering , het telefonisch contact is heel goed , je wordt goed geholpen

• Peter Bruinhorst
    Geverifieerde klant van Zaza Woods

Had per ongeluk een verkeerde tafel poot besteld, na goed contact via de mail kon ik hem retour doen en kreeg ik mijn geld snel terug, hiebij beveel ik zaza woords van harte aan.

• Anja Van Doremalen
    Geverifieerde klant van Zaza Woods

Mooie tafelpoot gekocht, erg blij mee! Mooie kwaliteit!

• Debora
    Geverifieerde klant van Zaza Woods

Goede prijs, snelle levering, goede service, probleem met de stelpootjes van onze tafelpoot, snel en netjes opgelost.
    Blij met onze aankoop!

• Buckie
    Geverifieerde klant van Zaza Woods

Snelle levering tegen een nette prijs!

• Bert
    Geverifieerde klant van Zaza Woods

Snelle levering en kwalitatief goed product. Helaas was de verpakking beschadigd geraakt tijdens het vervoer en hierdoor was het frame verbogen. Na dit te hebben gemeld bij ZaZaWoods hebben zij dit uitstekend opgelost.

• Ivonne Hoffman
    Geverifieerde klant van Zaza Woods

Mooi product en super snelle levering
    Wij zijn blij ,zo kan de mooie tafel nog jaren mee.

• Tommy Louers

Snel geleverd