Zeldenrust Haystack

Zeldenrust Haystack

Verkoop van ons eigen merk slowfeeders, groot assortiment losse kruiden voor dieren.
Filter 472 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 292 met beschrijving

• Maarten Rijpma
    Geverifieerde klant van Zeldenrust Haystack

Zeer tevreden of de kwaliteit van de slowfeeder. Ook een groot voordeel is dat in de shop alle bevestiging materialen kunnen worden meebesteld.

• J
    Geverifieerde klant van Zeldenrust Haystack

Mooie maat netten voor 3 a 4 kg porties over de dag (maat M). De mazen zijn een klein beetje elastisch, dus ik stop de maat M netten in grotere netten met een grotere maas zodat het hooi in een dubbel net zit. Dan is de eet snelheid prima.

• Hoe beoordeel je Zeldenrust Haystack?

• Sharon Verheijden
    Geverifieerde klant van Zeldenrust Haystack

Goede kwaliteit slowfeeders en fijn contact over de levering

• Odette
    Geverifieerde klant van Zeldenrust Haystack

Absoluut mijn favoriete hooinetten, gaan enorm lang mee, goeie service en ruime keus!

• Monique Klasens
    Geverifieerde klant van Zeldenrust Haystack

De hooinetten zijn zeer handig in gebruik. Je kunt de bovenkant goed en gemakkelijk afsluiten voor de slimme paarden die alles er bovenuit plukken. Ik heb de M 3x3 en M 2x2 in de stal hangen. De 2x2 is niet om mee te beginnen. Ze moeten er echt aan wennen.

• Marian Buivenga Lammers
    Geverifieerde klant van Zeldenrust Haystack

Geweldige producten, geweldige service. Helemaal niets op aan te merken!

• Anna Degelin
    Geverifieerde klant van Zeldenrust Haystack

Zeer snelle 'levering en mijn paard en ik zijn erg tevreden van het hooinet!

• Robin Guijt

snelle service!

• Marbel
    Geverifieerde klant van Zeldenrust Haystack

Goede service, goede kwaliteit!

• Carina Braams
    Geverifieerde klant van Zeldenrust Haystack

Ik had 6 jaar geleden al netten besteld en ondanks dat de paarden er iedere dag aan staan te trekken zijn ze nog zo goed als nieuw. Nu nieuwe nodig omdat ik meer klaar wil kunnen zetten. Wederom prachtige netten en super snel geleverd.

• Yvette Van der Meer
    Geverifieerde klant van Zeldenrust Haystack

Al jaren een tevreden klant, ik kom graag iedere keer terug voor een aanvulling op mijn collectie hooinetten.

• Jeannette Jongenelen

• Ingeborg
    Geverifieerde klant van Zeldenrust Haystack

Super mooie ,stevige hooinetten, hufterproof, ook voor bokjes. Prima service !

• Esther
    Geverifieerde klant van Zeldenrust Haystack

Super hooinetten! Eerste keer in 7 jaar dat ik ze nu moet vervangen. Zeer slijt vast en geen beschadiging aan de tanden

• Louise
    Geverifieerde klant van Zeldenrust Haystack

Fijne kruiden mixen en goede service

• Marisca
    Geverifieerde klant van Zeldenrust Haystack

Ik wilde 3 hooinetten bestellen waarvan er 1 niet leverbaar was. Hier kreeg ik vrij snel een mail over met verschillende optie's om het op te lossen. Het mail contact was snel en duidelijk, en het pakket werd hierna snel verzonden en bezorgd.

• Peter Graafland
    Geverifieerde klant van Zeldenrust Haystack

Snelle levering, als ze iets goedkoper zouden zijn gaf ik vijf sterren..😉

• Nicole

Slowfeeder van mooie kwaliteit

• Monique

Prima

• Harry van Voorthuijsen
    Geverifieerde klant van Zeldenrust Haystack

Jammer dat niet de volgende dag kan worden geleverd

Antwoord van Zeldenrust Haystack

Hallo Harry,
    Je hebt helemaal gelijk. Bestellingen die vrijdags na 17.00 uur worden gedaan worden normaliter Maandag verzonden. Door alle drukte van de EquiFair in Someren op Zondag is het pakketje helaas Dinsdag verstuurd. Dit is inderdaad een dag later dan gebruikelijk. Onze excuses voor de trage levering. Nina Smit - Zeldenrust Haystack