Zelesta
Bekijk alle reviews en keurmerken van Zelesta en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 14-11-2023 ingetrokken

8,8

• Linda
    Review voor Zelesta

Ik heb op 23 augustus contact gehad met de klantenservice over een dekbed wat niet op voorraad was. Betreffende medewerker gaf toen aan dat ze daar op dat moment geen zicht op hadden. Ze hoopte het in september weer op voorraad te hebben maar dit wisten ze niet zeker. 5 dagen later keek ik nog een keer op de website en stond het dekbed op voorraad. Direct besteld. Maar de levering bleef uit. Opnieuw contact gezocht met de klantenservice, op 31 augustus. Toen werd er aangegeven dat ze hoopte het dekbed diezelfde week te verzenden. 4 september in de ochtend opnieuw een e-mail gestuurd dat ik niks heb vernomen van een verzending. Vervolgens wordt er niet gereageerd op mijn e-mail maar wordt er wel een aanpassing gedaan op de site. Het dekbed kon nu gepre-orderd worden en zou in mei (!!!) geleverd worden. In de avond opnieuw een e-mail gestuurd dat ik het ronduit belachelijk vind hoe hier mee om gegaan wordt en dat ik duidelijkheid wil. Op 6 september wordt er gereageerd dat ze verwachten het dekbed diezelfde week te versturen met daarbij een compensatie van 10% korting. Tevens krijg ik ook een “officiele” mail vanuit Zelesta dat mijn dekbed op vrijdag 8 september 2023 wordt verzonden. Het is inmiddels 11 september 2023 en heb nog steeds geen track and trace ontvangen dus ik heb maar weer eens gemaild….

Hey Linda,
    Onze excuses dat de levering dit keer enorm vertraagd is... We doen ons uiterste best altijd op tijd te leveren, helaas hebben we dit keer te maken met vertragingen van onze leverancier en de levertijd die vanuit hun hele tijd wordt verlengd.

We hebben even mailcontact gehad en hebben je natuurlijk al 2x een leuke tegemoetkoming aangeboden, voor de vertraging. Hopelijk kun je nog genieten van het dekbed, ik zie dat het morgen eindelijk geleverd wordt.

Ik wens je heel veel slaapplezier toe!

• wilma

verkeerde kleur opgestuurd.
    Hoe de webwinkel kan verbeteren? Ze kunnen eens proberen een hand in eigen boezem te steken in plaats van alles bij de klant neer te leggen. Het begint bij hun... zij sturen een verkeerd dekbed. De drama daarna is haast niet te beschrijven, maar in elke mail van de klantenservice wordt alles bij mij neergelegd. Geen enkel excuus van hun kant. Waardeloos bedrijf. Mijn advies, niets bestellen

Hey Wilma,
    Onze excuses dat je het verkeerde dekbed hebt ontvangen, dit soort problemen lossen we natuurlijk altijd graag op. Echter is het dan wel van belang dat de klant ons een foto stuurt van het verkeerd geleverde dekbed, helaas is dit in jouw geval natuurlijk niet gebeurd en heb je het dekbed retour gestuurd niet conform onze retourvoorwaarden. Dan is het voor ons ook heel lastig om een passende oplossing te bieden.

Begrijp dat je vindt dat het probleem niet bij jou ligt, het probleem ligt in deze helaas bij ons beide. Hopelijk kunnen we het de volgende keer beter doen.

• Marleen
    Review voor Zelesta

Levering duurt zeer zeer lang bested 23 mei. Wel reclame het wachten is voorbij, ze zijn er weer… maar dat is ook al weer dagen geleden geen updates meer. Beloofd niet veel goeds

Hey Marleen,
    Mijn excuses voor de latere reactie op jouw review, wat vervelend dat je toen lang hebt moeten wachten op je bestelling.. Hopelijk heb je op dit moment toch nog veel plezier van het dekbed en slaap je er lekker onder. We wensen je in ieder geval nog heel veel slaapplezier toe!

• B
    Review voor Zelesta

2 x foute bestelling ontvangen, eerst verkeerde maat nu verkeerde kleur, nooit weer zelesta

Antwoord van Zelesta

Onze excuses dat je toen een verkeerd dekbed hebt ontvangen, dat zou niet mogen gebeuren. Hopelijk heb je contact opgenomen met de klantenservice, want service staat bij ons op nummer 1! Ik weet zeker dat de klantenservice je toen een passende oplossing heeft geboden.

• Ilse
    Review voor Zelesta

Bestelling geplaatst maar na anderhalve week nog niet ontvangen, terwijl het binnen 1 a 2 werkdagen geleverd zou worden. Telefoonnummer staat niet op de site en als ik het nummer via webwinkelkeur bel krijg ik geen gehoor.

• Carmen Nijland
    Review voor Zelesta

Ik heb op verschillende manieren contact proberen te krijgen, maar het lukt niet. Heb een klacht ingediend en op jullie verzoek heb ik foto's gemaild van het euvel. Wij zijn nu 3 maand verder en nog steeds geen reactie, laat staan een oplossing. Heb inmiddels een aanmaning van Klarna gehad, maar die extra kosten ga ik echt niet betalen? Ben het helemaal zat. Dit is toch van de zotte?

• corrie stuijvenberg
    Review voor Zelesta

Een deel van het stiksel van het pas gekochte dekbed is losgegaan,hier word naar m.i. moeilijk over gedaan,wat ik daar over meld,word een heen en weer gemaild van het is niet duidelijk,wij kunnen het op de foto niet zien,ondanks de beschrijving van mij erbij,

Goedemiddag Corrie,

Dat is er vervelend om te lezen. Wij hebben helaas inderdaad een batch gehad met deze productie fout. Als u ons een mailtje stuurt op info@zelesta.nl gaan we het netjes oplossen.

Mvg,
    Lars van Zelesta