Zelftraktatiesmaken.nl

Zelftraktatiesmaken.nl

Webshop met de leukste traktaties om zelf te maken of om kant en klaar te bestellen.
Gepersonaliseerde traktaties zijn onze specialiteit.
Ook shop je bij ons de mooiste inpakmaterialen, juffen kadootjes en statische raamstickers. Kortom, de leukste traktaties maak je zelf!
Filter 163 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 107 met beschrijving

• Amanda Westerveld
    Geverifieerde klant van Zelftraktatiesmaken.nl

Leuke assortiment, netjes verpakt en verzonden zoals aangegeven. Aanrader!

• Jolanda de Hoop

En snelle afhandeling

• Hoe beoordeel je Zelftraktatiesmaken.nl?

• hein Bouwens

leuk, vlot

• I. Trini
    Geverifieerde klant van Zelftraktatiesmaken.nl

Service is Top. En een zeer snelle levering. Product was precies zoals aangeven op de website.๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ

• Barbara Lek
    Geverifieerde klant van Zelftraktatiesmaken.nl

Leuke spullen en snelle levering!

• Melany Beaumont
    Geverifieerde klant van Zelftraktatiesmaken.nl

Goede en persoonlijke service. En hele mooie artikelen. En snelle levering. Zeker een aanrader, voor kinder traktaties en leuke inpak artikelen.

• Nathalie
    Geverifieerde klant van Zelftraktatiesmaken.nl

Snelle service, ontzettend leuk ingepakt met oog voor detail, goede kwaliteit spulletjes en ontzettend vriendelijke eigenaresse!

Antwoord van Zelftraktatiesmaken.nl

Hi Nathalie, Super bedankt voor de positieve review met 5 sterren. Wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met de aankoop en we zien je graag terug in onze webshop! Groetjes Manuela www.zelftraktatiesmaken.nl

• Safae

Super service!

• Natascha Klappe-Neven
    Geverifieerde klant van Zelftraktatiesmaken.nl

Producten op tijd geleverd en netjes en leuk verpakt! Ik had slechts een kleine bestelling, maar ben heel tevreden!

• Wenda
    Review voor Zelftraktatiesmaken.nl

De verkeerde producten waren me toegezonden, maar dit werd zeer correct gecorrigeerd.

Zal hier zeker vaker bestellen.

Antwoord van Zelftraktatiesmaken.nl

Beste Wenda, Dank je voor je feedback. Ik kan allerlei excuses en uitvluchten bedenken maar die heb ik niet. Behalve dat ik het heel vervelend vind, wil ik je uiteraard mijn oprechte excuses aanbieden. Ik weet dat het de situatie niet goed gaat maken, maar ter compensatie zal ik het gehele aankoop bedrag terugstorten. Naar jullie is een pakketje onderweg met leuke stickers om hopelijk het leed iets te kunnen verzachten. Groetjes Manuela