ZenGrowth
Voorheen DeMassageWinkel.com. Onze slogan is: Magnifying healing hands. Omdat wij er van overtuigd zijn dat de kracht van jouw helende handen pas volledig tot zijn recht kan komen met de juiste kwalitatieve massagespullen.
massagetafels massageproducten
9,5
Filter 3592 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 3551 met beschrijving

Taal

• Jaap Kuiper
    Geverifieerde klant van ZenGrowth

Snelle levering. Goede kwaliteit materiaal. Alles is netjes afgewerkt en de tafel kan mijn gewicht goed hebben

• In de praktijk by Stefan
    Geverifieerde klant van ZenGrowth

Snelle service, goede kwaliteit spullen, zeer tevreden over de comunicatie.

• Hoe beoordeel je ZenGrowth?

• Vincent
    Geverifieerde klant van ZenGrowth

Om 22h30 besteld en dus na de cut-off voor next-day delivery. Pakje was er toch al de volgende en in perfect staat. Dikke merci aan het team.

• Arni
    Geverifieerde klant van ZenGrowth

Snelle levering en goede producten

• Anika

Prima, mooie hoes

• Natalja Herregodts
    Geverifieerde klant van ZenGrowth

Altijd goede service en persoonlijk contact!

• Kirsten Lägers
    Geverifieerde klant van ZenGrowth

Hele fijne massage tafel, ziet er verzorgd uit. Prima service ook. En ik was heel blij met het instructie filmpje.

• ter Horst
    Geverifieerde klant van ZenGrowth

Badstof hoeslaken te klein ondanks dat er op de website wordt vermeld dat ie past op mijn tafel. Tafelafmeting 1.85 cm lang, 71 cm breed, 7.5cm dik. Erg jammer. Materiaal voelt fijn en service was verder goed

• Donna Elen
    Geverifieerde klant van ZenGrowth

Super kwaliteit van massagetafels! Super zacht en heel stevig! Zelfs tijdens het manipuleren van wervels en dergelijke blijft de tafel stabiel staan. Mijn eerste Nimman massagetafel is nu ongeveer 2,5 jaar oud. Ondertussen begint er wat slijtage op te komen. Gezien deze elke dag 5 à 6 keer opgezet en afgebroken word is dat doodnormaal. Omdat ik er zo tevreden over ben, heb ik nu gewoon exact dezelfde tafel besteld. Enige nadeel is het gewicht. Zeker wanneer je trappen moet doen. Dat is het nadeel van een houten onderstel, maar het oog wil ook wat natuurlijk!

• Kitty Stokhuyzen
    Geverifieerde klant van ZenGrowth

Mijn bestelling was de volgende dag binnen (voor 22.00 besteld). Toen bleek dat ik iets miste en gelijk een mailtje stuurde, kreeg ik dezelfde dag een reactie terug omdat het uitgezocht was. Het bleek uit twee pakketjes te bestaan en de Post had er maar 1 afgeleverd. De volgende dag kwam het tweede pakketje. Het was heel fijn om zo snel antwoord te krijgen op mijn vraag, dat noem ik service, TOP!

• Clarien van der Wal

Snelle goede levering

• Pierre Theloosen
    Geverifieerde klant van ZenGrowth

Fijn spontaan team met persoonlijke reactie, snelle levering van mooie artikelen

• Dina De Busser
    Geverifieerde klant van ZenGrowth

Super tevreden met het product en heel snel geleverd!!

• Marcel Jacobs
    Geverifieerde klant van ZenGrowth

Mooi en duidelijke webshop, en binnen 48 uur geleverd top ben tevreden over de service.

• René Snip
    Geverifieerde klant van ZenGrowth

Mooie spullen en netjes geleverd allemaal, contact met hen per email okk adequaat

• Kees Bas

Snelle service,fijne communicatie

• Dineke Maasland

Goede communicatie en service

• Olga Yevdokymova
    Geverifieerde klant van ZenGrowth

I am happy with this product !
    Good quality of massage equipment . Fast delivery . 👍👍👍

• Shirley Dirkzwager
    Geverifieerde klant van ZenGrowth

Fijne producten en een snelle levering

• Esther Nijman
    Geverifieerde klant van ZenGrowth

Snelle levering en erg lekkere smeerbare olie