Zentana

Spirituele webshop
Spirituele sieraden, Edelstenen, Kristallen

• Tanja
    Review voor Zentana

Na een dag mee jn tibetaanse ring en geluksrmand ontvangen, wat een prachtige sieraden. Heb veel aparte ringen maar deze is toch echt mijn mooiste ring en armband ❤️

Hoi Tanja,

Wat leuk om te lezen dat je zo blij bent met je nieuwe armband en ring! We wensen je er veel geluk mee en zien je graag nog eens terug op Zentana.

Fijne dag gewenst!

• Roberto
    Review voor Zentana

2 prachtige armbanden besteld en binnen de 2 dagen geleverd. Dankjewel voor de snelle levering en prachtige armbanden. In het echt veel mooier dan op foto's.
    Grtn Roberto

Hoi Roberto,

Wat leuk om te lezen dat je de armbanden in het echt nog mooier vindt dan op de foto's. We zijn blij om te horen dat je er zo blij mee bent en wensen je er dan ook veel geluk mee!

Zentana.nl

• Hoe beoordeel je Zentana?

• Angela
    Review voor Zentana

Dinsdag besteld, op woensdag al binnen! Prachtige armband met mooie, diepe kleuren.

Antwoord van Zentana

Bedankt voor je mooie review Angela! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de snelle levering en de kwaliteit van je armband. Veel geluk ermee gewenst!

• Anita
    Review voor Zentana

Na een dag mijn bestelling al binnen. Een mooie valkenoog armband. Erg blij mee.

Antwoord van Zentana

Bedankt voor je 5-sterren review Anita! We wensen je veel geluk met je nieuwe valkenoog armband en een hele fijne dag!

• Chrisje
    Review voor Zentana

Heb de turqueniet armband met lotus juweeltje besteld, mooi juweel en vlug en correct geleverd. Bedankt Zentana

Hoi Chrisje,

Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je blij bent met je turqueniet lotus armband en de levertijd. We wensen je er veel geluk mee en zien je graag nog eens terug op Zentana.nl :-)

• celine
    Review voor Zentana

Een zeer mooi sieraad...snelle bezorging...en mooi verpakt...super gelukkig en tevreden ermee...Ik zal snel nog een andere bestelling doen..mooie sieraden!!!!!

Hoi Celine,

Bedankt voor je mooie review en het geven van 5 sterren. Wat fijn dat je zo tevreden bent met de verpakking, de snelle bezorging en de sieraden. Veel geluk ermee gewenst!

We zien je uiteraard graag nog eens terug op Zentana.nl :-)

• Manou
    Review voor Zentana

Prachtige edelstenen hartjes besteld. Mooie kwaliteit. De volgende dag al in huis. Product is zoals afgebeeld op de site. Super blij mee.

Antwoord van Zentana

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met je edelsteen hartjes hangers Manou! Ik wens je er veel geluk mee en wens je ook een hele mooie dag.

• Pınar
    Review voor Zentana

Heb een armband voor mijn zoon gekocht en een geode kristal. Goede prijzen, super netjes verpakt en snel geleverd. Kreeg snel antwoord op mijn mail met een vraag over de kristal. Armband is erg mooi en van goede kwaliteit. Super service😃😃😃

Antwoord van Zentana

Bedankt voor je mooie review Pinar! We zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over de kwaliteit van je armband, de levertijd en het contact. Ik vond het fijn je te kunnen helpen :-)

Ik wens je zoon veel geluk met zijn nieuwe armband en de geode kristal!

• Sam

2 prachtige items gekocht en ben er helemaal blij mee

Hoi Sam,

Wat fijn om te horen dat je zo blij bent met je 2 nieuwe items. We wensen je er heel veel geluk mee!

• Margreet

Geweldige lieve service.
    Mijn ring was kapot, kreeg gelijk een nieuwe opgestuurd.
    Top!!

Hoi Margreet,

Bedankt voor je positieve review. Wat fijn om te horen dat je blij bent met de service. Het was ons een genoegen om je te mogen helpen, zodat je de ring weer met veel plezier kunt dragen.

Veel geluk ermee gewenst!