Zentana

Spirituele webshop
9,5

• Daphne dc
    Review voor Zentana

Super tevreden van mijn wikkelarmband, is zeer mooi en goede prijs!

Antwoord van Zentana

Bedankt voor je 5-ster beoordeling Daphne! We wensen je veel geluk met je nieuwe wikkelarmband :-)

• Chrisje
    Review voor Zentana

Mooie chakra balans armband, ben er blij mee. Gaat me zeker helpen om mij in balans te brengen en te houden.
    Bedankt

Antwoord van Zentana

Fijn om te horen dat je zo blij bent met je chakra balans armband Chrisje! We wensen je veel draagplezier.

Zentana.nl

• Hoe beoordeel je Zentana?

• Barbara
    Review voor Zentana

Net de Labradoriet Wikkelarmband gekocht. Staat heel mooi en geloof in de werking die de labradoriet mij zal geven alsook van de Tibetaanse Lotus Ring . Zoals reeds meerdere malen bij Zentana besteld steeds keurig en tijdig geleverd.

Antwoord van Zentana

Bedankt voor je positieve review Barbara! We wensen je veel geluk met je Zentana-juwelen.

• Monique
    Review voor Zentana

prachtige ring het is een pareltje zo blij mee .en een zeer goede service

Antwoord van Zentana

Bedankt voor je positieve review Monique! We wensen je heel veel geluk met je nieuwe ring.

• Stenen Zentana
    Review voor Zentana

Beschrijving bij de stenen erg fijn. Ooit armband besteld die in een zakje verstuurd is. Zakje was los gescheurd en armband verdwenen. Na uitleg aan Zentana kreeg ik zo een armband toe gestuurd. Geweldig.

Antwoord van Zentana

Fijn om te horen dat je blij bent met onze service en de bijgeleverde uitleg van de stenen. Veel geluk gewenst met je nieuwe sieraden en een prettige dag!

• Iza

Echt mooie & smaakvolle sieraden . Ik ben er ontzettend blij mee 😀

Antwoord van Zentana

Bedankt voor je 5-ster review en je mooie woorden Iza! Ik wens je veel geluk met je nieuwe sieraden en een hele fijne dag.

• Ingrid
    Review voor Zentana

Goedemiddag. Binnen een paar dagen had ik de bestelling in huis. 6 sets prachtige oorknopjes. En elke kleur voor een ander gevoel of stemming. Ik ben er blij mee.

Antwoord van Zentana

Wat fijn om te lezen dat je zo blij bent met je nieuwe oorknopjes Ingrid! Ik wens je er veel geluk mee :-)

• isabelle saeys
    Review voor Zentana

Wat een service! Ik deed een bestelling en nog geen uur erna was de bestelling al ingepakt én verzonden!

Antwoord van Zentana

Bedankt voor je positieve review Isabelle! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de snelle levering :-)

Ik wens je veel geluk met je nieuwe sieraden!

• Eva
    Review voor Zentana

Heel erg duur voor wat het is. En dan zie je dat hetzelfde product 2 euro is bij AliExpress,.
    Afzetters!!

Beste Eva,

Bedankt voor je recensie. We hebben contact met je opgenomen over de herkomst van onze sieraden. Je gaf daarna zelf aan de ketting alsnog te willen houden en verder contact niet op prijs te stellen. We willen dat graag respecteren en zullen daarom niet nogmaals contact met je opnemen. Wel hopen we dat je je mening kunt heroverwegen. We kunnen ons niet vinden in de beschuldigingen.

Alsnog veel geluk gewenst met de ketting. De deur voor een oplossing/retour staat nog altijd open.

• Lammy
    Review voor Zentana

De armband is prachtig van kleur en snelle levering.

Antwoord van Zentana

Wat fijn om te horen dat je zo blij bent met je nieuwe armband en de snelle levering Lammy. Veel draagplezier gewenst!

• Annemie
    Review voor Zentana

Goede prijs, snelle verzending, mooi ingepakt en fantastisch leuke ring. Zeer tevreden met mijn aankoop! Aanrader!

Antwoord van Zentana

Bedankt voor je positieve review Annemie! Ik wens je veel geluk met je nieuwe ring :-)

• Vera1975
    Review voor Zentana

Ik was al een hele tijd op zoek naar een mooie hanger waar ik een beetje as van mijn vader in kon doen. Uit eindelijk kwam ik een mooie amethist hanger tegen op deze site, besteld en de volgende dag al in huis. Zelf geknutseld met een ketting zodat ie goed draagbaar is. Ik ben tevreden.

Antwoord van Zentana

Bedankt voor je mooie review Vera. Ik wens je heel veel sterkte met het verlies van je vader!

• Wendy
    Review voor Zentana

Een mooie winkel met prachtige sieraden.
    Ook een goede en snelle levering en service!
    Erg blij mee en ik raad het iedereen aan!

Antwoord van Zentana

Bedankt voor je 5-ster review en je lieve woorden Wendy! We wensen je veel geluk met je nieuwe sieraden en zien je graag nog eens terug op Zentana :-)

• L.R
    Review voor Zentana

Snelle levering, zeer tevreden over produkt

Antwoord van Zentana

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze levertijd en het ontvangen sieraad. Bedankt voor de 5-ster beoordeling!

Veel geluk met je nieuwe sieraad gewenst!

• Judith
    Review voor Zentana

Mooie sieraden, fijne energie en supersnelle service en levering! En voor een betaalbare prijs. Ik kom nog eens terug :)

Antwoord van Zentana

Wat lief, dankjewel voor deze mooie beoordeling Judith! Veel draagplezier gewenst :-)

We zien je graag nog eens terug op Zentana en wensen je een prachtige dag.

• Nienke
    Review voor Zentana

Fijne service toen pakje even zoek was. Snel bericht terug via e-mail

Antwoord van Zentana

Ik vond het fijn je te kunnen helpen Nienke! Gelukkig is alles goedgekomen, en kun je nu gaan genieten van je nieuwe sieraden. Veel draagplezier gewenst!

• Josien

Lavasteen Armband - Turqueniet - Verstelbaar - Positiviteit
    Super mooie armband van goede kwaliteit. Leuk verpakt en snel bezorgd. De bezorger was even de weg kwijt maar super goed opgepakt. Vriendelijke klantenservice (Sanne). Een erg leuk cadeau om te geven.

Hoi Josien,

Bedankt voor je positieve feedback! Ik vond het fijn je te mogen helpen, en ben blij dat de postbezorger het alsnog netjes heeft geleverd bij je :-)

Veel geluk gewenst met de armband!

• Sylvia
    Review voor Zentana

Goede service, aardig mailcontact met Sanne, snelle verzending. Ketting was erg mooi en verpakt in een mooi doosje met een kaartje erbij over waar deze ketting spiritueel voor staat. Ik ben heel erg tevreden en weet nu zeker waar ik mijn spirituele sieraden ga bestellen. Top!

Antwoord van Zentana

Bedankt voor je mooie, positieve review Sylvia!

We wensen je heel veel geluk met je nieuwe ketting :-)

• Liesbeth
    Review voor Zentana

Geweldige sier raden blijven erg mooi ook in het vele gebruik

Antwoord van Zentana

Bedankt voor je positieve review Liesbeth! Veel plezier en geluk gewenst met je sieraden :-)

• NEL DE JONG

Snelle levering mooie armbandjes
    Er was een probleemje maar werd zeer snel op gereageerd en naar vollen tevredenheid opgelost .
    Mooie verpakking en beschrijving
    Ik kan het je aanraden.

Hoi Nel,

Fijn om te lezen dat je tevreden bent met de levertijd, de sieraden en de oplossing die we samen hebben gevonden. Ik vond het fijn om je te mogen helpen en wens je veel geluk met je nieuwe sieraden!