Zentana

Spirituele webshop
Spirituele sieraden, Edelstenen, Kristallen

• Thiana
    Review voor Zentana

Artikelen zijn van de hoogste kwaliteit, veilig betalen, goed verpakt en snel geleverd.

Hey Thiana,

Bedankt voor jouw prachtige review. We vinden het super om te lezen dat je tevreden bent met de sieraden, de geschenkdoosjes en de snelle levering.

Veel geluk gewenst met je nieuwe items!

• Yvette
    Review voor Zentana

Mooi sieraden en snelle levering

Beste Yvette,

Bedankt voor je positieve feedback. We hopen dat je nog lang zult genieten van je nieuwe sieraden, en wensen je veel draagplezier.

Wellicht zien we je nog een keer op zentana.nl? :-)

Fijne dag!

Zentana.nl

• Hoe beoordeel je Zentana?

• jolanda
    Review voor Zentana

Geen echte steen gewoon plastic

Beste Jolanda,

Bedankt voor je review. Ik zou dit graag met je willen oplossen.

Ik vind het erg vervelend dat je teleurgesteld bent in de ketting. Onze toermalijn kettingen zijn echt van toermalijn gemaakt, maar als er iets mis is met jouw exemplaar wil ik dit graag voor je onderzoeken.

Zonder het product te zien kan ik helaas niet goed beoordelen of er iets mis is met jouw steen of niet.

Als de hanger gebroken is aangekomen, kan ik je sowieso kosteloos een nieuw exemplaar opsturen. Zou je er eventueel een foto van kunnen maken zodat ik kan meekijken?

Het liefst ontvangen wij zelf de steen terug zodat we een materiaalonderzoek kunnen doen.

Wij zouden nooit liegen over de echtheid van onze stenen. Als er een twijfel is dan wil ik die graag voor je wegnemen.

Ik hoor het graag van je.

• Henny Bonnier
    Review voor Zentana

Snelle correcte levering , mooie producten.

Beste Henny,

Allereerst: bedankt voor je positieve feedback.
    Super fijn dat je blij bent met onze sieraden en dat je tevreden bent met de snelle levering van je nieuwe items.

Ik wens je er veel geluk mee!

• Patricia
    Review voor Zentana

Snelle levering na bestelling. Wat je ziet krijg je ook.

Antwoord van Zentana

Bedankt voor je positieve review Patricia! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze sieraden en de levertijd.

Veel geluk gewenst met je nieuwe items!

• Alberta
    Review voor Zentana

Snelle levering, product is zoals beschreven en nog mooier dan op de foto

Hoi Alberta,

Wat fijn om te lezen dat je blij bent met de snelle levering en je nieuwe sieraad. Fantastisch dat je hem nog mooier vindt dan op de foto! Hopelijk straal je met je nieuwe sieraad om.

We hopen je nog eens terug te zien op zentana.nl

Fijne dag gewenst!

• Emke de Vries
    Review voor Zentana

Snelle levering en mijn bestelling was de volgende dag al thuis. 2 armbandjes besteld en die verschillen niet van de foto's van de site.

Beste Emke,

Bedankt voor je positieve review. Wat fijn om te lezen dat je blij bent met de snelle levering en je sieraden. We wensen je er veel geluk mee! :-)

• Nanette
    Review voor Zentana

Mooie sieraden en een super snelle levering!

Beste Nanette,

Bedankt voor je positieve review. We wensen je veel geluk met je nieuwe sieraden, en hopen je nog eens terug te zien op Zentana.nl

Fijne dag gewenst!

• Marcella Pape
    Review voor Zentana

Supersnelle levering en prachtige armbandjes voor een leuke prijs!

Antwoord van Zentana

Bedankt voor je positieve feedback Marcella :-) Leuk om te lezen!
    We wensen je veel geluk met je armbandjes, en hopen dat je ze met veel plezier draagt.

• mia
    Review voor Zentana

Vlotte afhandeling, en een mooi sierraad ontvangen

Beste Mia,

Allereerst: bedankt voor je positieve review! Het maakt ons erg blij om te lezen dat je tevreden bent met de vlotte afhandeling en je nieuwe sieraden. Veel geluk ermee gewenst! :-)