Zhen Zhu - Unique pearls for a personal touch

Zhen Zhu - Unique pearls for a personal touch

Sieraden van Zhen Zhu worden op een ambachtelijke manier met de hand gemaakt. Speciaal ontworpen en met liefde in elkaar gezet.
Zo is ieder Zhen Zhu sieraad een uniek onderdeel van je outfit. Zodat jij met dit sieraad in combinatie met je kledingkeuze aantrekkelijk uitziet.
Sieraden
De zekerheden van https://www.zhenzhu.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Zhen Zhu komt uit het Chinees, waar de meeste parels groeien en betekent kostbare parel of parel. Het bedrijf is opgericht in april 2010.

Zhen Zhu is ontstaan uit een mix van een drietal zaken: passie voor reizen door Azie, sinds jaar en dag een grote voorliefde voor parels en sieraden en het ondernemerschap.
Tijdens de vele reizen door China en Thailand, ben ik in contact gekomen met de lokale bevolking en hun bedrijfjes die de meest prachtige sieraden van parels kunnen maken.
Inmiddels is Zhen Zhu uitgegroeid tot een ware specialist op het gebied van betaalbare parelsieraden, met een zeer uitgebreide collectie. Van klassiek tot elegant en

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017