Ziemi
Ziemi is een extra veiligheidslamp die de biomotion verlicht. Biomotion betekent letterlijk ‘de menselijke beweging‘. Door het zichtbaar maken hiervan word jij gezien en herkend als mens. Daardoor zijn medeweggebruikers automatisch en onbewust voorzichtiger en oplettender.
9,4

• GJP
    Geverifieerde klant van Ziemi

Snelle levering. Mooie producten.

• E.paulussen
    Geverifieerde klant van Ziemi

Snelle levering alleen de montage is nog een dingetje,lukt voor geen meter vreemde moertjes die je niet door kunt draaien,erg ingewkkeld

• Hoe beoordeel je Ziemi?

• Lucia Herfkens
    Geverifieerde klant van Ziemi

Ik heb besteld, duidelijke website, en
    snel geleverd.

• Kees
    Geverifieerde klant van Ziemi

Makkelijk zoeken en bestellen. Product van goede kwaliteit.

• Edo Van Den Assem

Leuk en praktisch product

• Hubert
    Geverifieerde klant van Ziemi

Snelle levering en ik was thuis.

• Adrian Maarleveld

mooi produkt voor vriendenprijs

• Arie Webbe

Was gewoon helemaal goed

• Wiebe
    Geverifieerde klant van Ziemi

Lekker makkelijk en veilig.

• Astrid

Helemaal goed

• Frank Adema
    Geverifieerde klant van Ziemi

Prima ‘omgekeerde’ fietsverlichting. Met korting van de Fietsersbond goedkoop aangeschaft.

• Adriaan
    Geverifieerde klant van Ziemi

Fantastische toevoeging aan je veiligheid met een eenvoudig lampje dat prachtig is uitgevoerd

• Esther Paulussen
    Geverifieerde klant van Ziemi

Leuk lampje ,je fietst echt een stuk opvallender.alleen de tierap wil nogal eens naar beneden schuiven.

• Katja
    Geverifieerde klant van Ziemi

Snel in huis. Product is echt anders dan andere verlichting. Net in gebruik, geen spijt! Extra voordeel: na uitschakelen fiets heb je nog licht en een zaklampje tussen schuur en huis!

• Henk

Prompt en nauwgezet

• Marij Hannen
    Geverifieerde klant van Ziemi

Ik heb mijn product niet gekregen en moet er veel moeite voor doen om mijn geld terug te krijgen. Wat tot op heden nog niet gelukt is. Dus ik ga nooit meer iets bestellen bij Ziemi, en adviseer dat ook aan anderen

Antwoord van Ziemi

Beste Marij, wat vervelend, we hebben contact met u opgenomen maar krijgen u helaas niet te pakken. We lossen het graag op!

• Marin
    Review voor Ziemi

Hele fijne fietsverlichting - ik voel me gezien in het verkeer!

• Stefan Hos
    Geverifieerde klant van Ziemi

Slim lampje :-) veilig fietsen is in Amsterdam een dingetje met zoveel idioten op de weg. Met de Ziemi hoop ik nog vele veilige kilometers te maken!

• Sarah
    Review voor Ziemi

Wat een fijn product! Erg makkelijk te installeren dus kan er gelijk mee veilig de weg op. Raad het iedereen aan, al helemaal in de minder maanden!

• Rose
    Review voor Ziemi

Super snelle levering, zeer tevreden over het product!