Zilte Zusjes
Met Zilte Zusjes verkoop ik handgemaakte producten voor kinderen en volwassenen. Ik richt mij voornamelijk op accessoires voor kinderen in de leeftijd 2 t/m 8.
Filter 814 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 445 met beschrijving

• Kim
    Review voor Zilte Zusjes

Ik had zelf een stomme fout gemaakt, door een verkeerde postcode in te geven. Naar de mensen op dit adres geweest en pakketje was hier niet afgeleverd. Kortom pakketje is zoek, en klantenservice reageert niet.

Antwoord van Zilte Zusjes

Ik ben benieuwd op welke manier je contact hebt gezocht want er is op naam, order nummer of e mailadres geen mail van je ontvangen.

Ik vind het dan ook erg vervelend dat je mij beoordeeld voor iets waar ik verder buiten sta.

• Es
    Geverifieerde klant van Zilte Zusjes

Ik heb 3 juni een bestelling geplaatst, vandaag 12 juni krijg ik bericht dat de bestelling verzonden wordt terwijl er aangegeven wordt dat een bestelling de volgende werkdag verzonden wordt. Normaal zou ik het niet zo erg vinden, maar had iets besteld wat als cadeau mee moest naar het buitenland, diegene is nu al vertrokken dus dat is wel heel jammer. Ook kreeg ik de mail voor een review binnen een paar dagen terwijl ik nog geen product ontvangen heb. Ik heb nog steeds de verwachting dat het product wel goed zal zijn, maar moet nu dus nog een half jaar wachten met geven ๐Ÿ˜…

• Hoe beoordeel je Zilte Zusjes?

• Grietje Ekhart

Goede service snelle levering

• Denise
    Geverifieerde klant van Zilte Zusjes

Tot op heden heb ik nog niks ontvangen. op 6 juni heb ik bericht gekregen dat de bestelling afgerond as. Nu is het 12 juni en ik heb nog niks ontvangen. Op mijn mail en telefoontjes is nog niet gereageerd.

• Whitney Smans

Leuke producten

• Evy Grofsmid
    Geverifieerde klant van Zilte Zusjes

Snelle levering en goede hulp bij kiezen van juiste product

• Fatma Vursavas yeniay
    Geverifieerde klant van Zilte Zusjes

Tot op heden helaas nog steeds geen bestelling ontvangen!

• Laura

In 1 woord Super!
    Netjes mooi verpakt , kwaliteit , makkelijk te bestellen geen gedoe en goede snelle levering ๐Ÿ‘Œ๐Ÿผ

• Maria Petersen
    Geverifieerde klant van Zilte Zusjes

Isabel is snel en behulpzaam, bestelling was netjes en snel verzonden. Prachtige producten waar ik weer heel blij mee ben!๐Ÿค

• Laurence
    Geverifieerde klant van Zilte Zusjes

Netjes verpakt en geleverd. Ik bestelde een extra bedel bij een armband, en die was er al gelijk aan vastgemaakt.

• Ans Tabak
    Geverifieerde klant van Zilte Zusjes

Hele goede service, mooie prijzen en hele snelle levering. Dus ben heel te vreden.

• Esther Schuerman
    Geverifieerde klant van Zilte Zusjes

Precies zoals op de website.

• Daphne
    Geverifieerde klant van Zilte Zusjes

Ik wachtte al 10 dagen op mijn bestelling, kreeg geen contact via telefoon, email of IG. Uiteindelijk een mail dat ze het gingen uitzoeken en 2 dagen later -totaal 2 weken na mijn geplaatste bestelling- de bestelde goederen ontvangen.
    Geen verdere communicatie, geen excuus.

Antwoord van Zilte Zusjes

Hoi Daphne,

Jeetje, wat schrik ik van je review. Ik heb even terug gekeken, maar ik heb toch gereageerd op het mailtje met een excuses en dat ik het ging uitzoeken? Aan de hand daarvan heb je je pakketje ontvangen. Ik vraag mij af welke oplossing je dan liever had willen hebben?
    Liefs, Isabel

• Ingeborg
    Geverifieerde klant van Zilte Zusjes

Frambozenzalf werkt prima tegen jeukende uitslag.

• Erik Nijskens
    Geverifieerde klant van Zilte Zusjes

Mooi product dat ik cadeau kon geven waarbij de ontvanger ook erg blij mee was. De service is goed en persoonlijk, ze denkt goed met je mee. Zeker een aanrader om nog eens bij te bestellen!

• Lotte
    Geverifieerde klant van Zilte Zusjes

Mooie producten, snel verzonden.

• Mailey
    Geverifieerde klant van Zilte Zusjes

Mooie armband besteld voor mijn dochter! Snelle levering, de bestelling heb ik ontvangen binnen 2 dagen! Goede kwaliteit, en echt zo leuk verpakt.

• Joanna Groenewold

super snel verzonden

• Sharon Steunenberg
    Geverifieerde klant van Zilte Zusjes

Fijn contact en een feestje om de producten weer in huis te hebben. In iedere kamer inmiddels een blik of pot met frambozen crème

• Hatice Surmeneli
    Geverifieerde klant van Zilte Zusjes

Heb nog niks ontvangen helaas!!!