ZilverVoorJou

ZilverVoorJou

ZilverVoorJou voor moderne, klassieke of basic zilveren sieraden.

• Alexandra
    Review voor ZilverVoorJou

Veel keus uit mooie sieraden, mooie prijzen en snel ontvangen

• Lisa
    Review voor ZilverVoorJou

Ik had een bestelling gedaan en deze is netjes verpakt binnen 1 dag aangekomen. De sieraden zien er mooi uit en voor een mooie prijs :). Ik ben zeer tevreden en zou zeker opnieuw bestellen bij deze webshop. (Ik was erg blij om te zien dat ze kettingen verkochten van 42 cm, deze zijn soms moeilijk te vinden).

• Hoe beoordeel je ZilverVoorJou?

• Marja
    Review voor ZilverVoorJou

Heel goede prijs-kwaliteitverhouding. Wij hadden een kettinkje met hanger van verguld zilver besteld. Erg mooi, en vlot geleverd.

• Rose
    Review voor ZilverVoorJou

Leuke sieraden, leuke prijzen! Ik word er een beetje hebberig van ;-) lekker vlot bezorgd ook. Helemaal top!

• Carmen
    Geverifieerde klant van ZilverVoorJou

Zaterdag 2 paar oorringen gekocht en heb ze op dinsdag ontvangen. Ze zijn echt super schattig. Ben er helemaal blij mee:-)

• Sophie
    Geverifieerde klant van ZilverVoorJou

Snelle levering, goed verpakt, prachtige zilveren ring met onyx steen er in!

• Léone Speelman
    Geverifieerde klant van ZilverVoorJou

Snelle levering. Goede prijs kwaliteit verhouding.

• Renee
    Geverifieerde klant van ZilverVoorJou

Ketting en broche besteld. Lekker snel in huis en ze zijn zoals ik had verwacht. (ketting zat verpakt in een pouche en broche in een leuk wit sieradendoosje). Bedankt hiervoor. Ik kom zeker nog eens terug.

• Nas
    Review voor ZilverVoorJou

Bestelling van een dunne zilveren kabelketting 1mm werd snel geleverd. de ketting was van zo'n slechtte kwaliteit dat het bij de 1e maal omdoen al brak. Direct weer in de envelop gedaan en deze teruggestuurd met de mededeling dat het direct was gebroken en dat ik geen vertrouwen meer in deze kettingen had en graag een ander dikkere exemplaar terug zou willen hebben van beter kwaliteit en ik de meerprijs hiervoor wou bijbetalen. zilvervoorjou zegt de retour niet te hebben ontvangen en ik heb de fout gemaakt het direct retour te zenden en niet eerst een retourmelding te maken bij zilvervoorjou en kan daardoor nergens meer op terug vallen. Maar ik heb wel 3x een mail gestuurd waarbij ik alles heb uitgelegd. Elke keer werd er alleen maar gezegd dat het supervervelend was... en meer niet. Waar ik eigenlijk het meest aan stoorde was dat men volhield dat het een stevige ketting was, terwijl het echt dramatisch was, zo slecht, zo´n kettinkje dat je normaal gesproken bij een kermis wint.

Antwoord van ZilverVoorJou

Heel vervelend dat u een slechte ervaring bij ons heeft. U heeft de bestelling in november vorig jaar geplaatst. We hebben van u geen klacht of retourmelding ontvangen. Wij vragen bij klachten altijd direct contact met ons op te nemen. Ook vragen we om, indien mogelijk, een foto te sturen van het sieraad. Als er dan met de retourzending, iets fout gaat doen we niet moeilijk en sturen we een ander sieraad toe. In uw geval hebben we niets gehoord of ontvangen. Ik snap dat u niet tevreden bent maar hoop dat u het van onze kant ook begrijpt. Zo zijn wij absoluut niet. Wij gaan voor tevreden klanten.

• Marlies Wissink-Lakeman
    Review voor ZilverVoorJou

Snel verstuurd, prima verpakt en een hele mooie ring! Heel blij mee.