8,9

• Tjarda Miedema
    Geverifieerde klant van Zoef robot

Goede service, snel contact en snelle levering.

• Bas Derks van de Ven
    Geverifieerde klant van Zoef robot

Goede service en snelle levering

• Hoe beoordeel je Zoef robot?

• Jacobine Makkus
    Geverifieerde klant van Zoef robot

Goede kwaliteit en snelle levering

• ine ter braak koppelman

Perfect

• Henny Meijerink
    Geverifieerde klant van Zoef robot

Mooie website, makkelijk te bestellen. Snelle levering.

• Liesbet Tooten-van Merendonk

Alles snel gegaan

• M. Tijssen

Goede service

• P. Lips

Wordt snel geregeld.

• Marleen Vandebroek
    Geverifieerde klant van Zoef robot

Komt niet in de hoeken van de ramen, wanneer de doekjes natgemaakt worden werkt het apparaat niet en als je alleen product gebruikt heb je strepen. Aan de buitenzijde vd ramen lukt het helemaal niet goed. Er is ook veel te weinig informatie bij het apparaat over hoe je het goed kan gebruiken .

• Tim van den Hooven
    Geverifieerde klant van Zoef robot

Ik koop een Zoef Berta maai robot en na precies een half jaar deed hij niets meer . Die is gerepareerd en na 10 dagen deed hij weer niets. Die konden ze niet repareren dus kreeg ik een andere, maar die kwam binnen en deed het al direct niet goed. Daarop wilde ik de koop ongedaan maken, maar Zoef werkte niet mee en stuurde de machine gerepareerd terug . Deze ging ook weer na 10 dagen kapot . Dat leek mij reden genoeg om mijn geld terug te krijgen. Maar dat kreeg ik niet want volgens Zoef was de machine goed. Dat was niet het geval want dat heb ik met diverse filmpjes bewezen. Uiteindelijk heb met de hulp van jurispundentie van Webwinkelkeur, na veel heen en weer maillen mijn geld terug gekregen en de koop kunnen ontbinden. Voor mij heeft dit bedrijf een min 0.00 . Personeel heeft hij volgens mij niet, buiten een vriendelijke stagiaire en vertegenwoordiger, daarvoor is niet de beoordeling hieronder.

• Fam. Nachtegaal
    Geverifieerde klant van Zoef robot

Prima stofzuiger waarvan deze bestelling inmiddels de 3e is (iedere vloer 1). Ik raad iedereen wel aan er een tweede vuil bakje bij te bestellen, zeker als je een hond hebt, want het bakje zit in no time vol.

• M.Jeanne Van Lierde
    Geverifieerde klant van Zoef robot

Stil, zuigt goed en kan onder mijn meubels

• Lenie van Houten

Snelle levering.

• Bram Andel
    Geverifieerde klant van Zoef robot

Niks aan toe te voegen, gewoon netjes afgehandeld.

• Jeanne Vrijsen
    Geverifieerde klant van Zoef robot

Snelle levering, een eerste gebruik is prima.

• Loraine Schulte
    Geverifieerde klant van Zoef robot

Dit is echt een fantastische hulp in de huishouding. Makkelijk te bedienen ( legen van het bakje en omwisselen naar dweilen) en zuigt werkelijk alles op!! Had ik veel eerder moeten hebben. Echt een enorme aanrader!!

• Diana Roos
    Geverifieerde klant van Zoef robot

Heb geen enkele indicatie over de levering.

• Mascha Fiktorie

Supersnel geleverd.

• martin van schalm
    Geverifieerde klant van Zoef robot

Zeer snel geregeld en vlot ontvangen

• Sverre Oelen
    Geverifieerde klant van Zoef robot

Product dient netjes ingeleverd te worden. Gedaan! Echter is het product erg vies terug gestuurd. De afvalbak was vol met stof/troep, de borstels waren vol met troep en alles was zat volledige onder het stof. Het lijkt mijn eigen apparaat niet.