Zoef robot
Zoef robot is een robot merk voor robots in en om het huis.
9,1

• J.A.G. Sturkenboom-vernooij
    Geverifieerde klant van Zoef robot

Pakket zeer zorgvuldig goed verpakt waardoor geen beschadigingen en snelle bezorging .

• Sabine Koopman
    Geverifieerde klant van Zoef robot

bestellen, betalen, versturen, ontvangen allemaal zonder problemen.

• Hoe beoordeel je Zoef robot?

• Frank Muntslag
    Geverifieerde klant van Zoef robot

Inmiddels twee weken een robotstuifzuiger (in dienst ha ha) en het is echt een aanrader om aan te schaffen bij Zoef, omdat het een Nederlands product is met Nederlandse gebruiksaanwijzing en instructie film. Snel in huis en had vergeten accessoires te bestellen kreeg binnen twee dagen antwoord. Veel is duidelijk aan informatie in webwinkel en echt aanrader is Bep om aan te schaffen. Maak een account aan in de webwinkel en de communicatie en levering is nog sneller.

• Hilde A Van Hecke

• Kristel Moerenhout
    Geverifieerde klant van Zoef robot

Snelle en vriendelijke dienst na verkoop. Bovendien is Cien mijn beste hulp in huis 😃

• Jorien Kooper
    Geverifieerde klant van Zoef robot

mooi dat het wat goedkoper is geworden...

• W. Jonker

Snelle en goede service.

• M. Tijssen

Goede service

• Mieke Raveling
    Geverifieerde klant van Zoef robot

De onderdelen die ik nodig had waren zonder te veel moeite te vinden op de website.
    Ik was een onderdeel vergeten en die werd achteraf aan mijn bestelling toegevoegd.
    Ik ben zeer tevreden over de service!

• Ronny Op de Beeck
    Geverifieerde klant van Zoef robot

Snelle Levering en in duidelijkheid. Top, apparaat, Bep in mijn geval is een zaligheid. Eenmaal per dag doet hij geprogrammeerd zijn ding, mijn hondje mag nu haren laten vallen, alles is clean tegen de randen. Prima