Zoef robot
Zowf robot is een robot merk voor robots in en om het huis.
9,0

• Patrick Grimbergen
    Geverifieerde klant van Zoef robot

Ik heb 4 filters besteld en kreeg er slechts 2 geleverd. Ik heb de voicemail ingesproken, maar hoorde niets tot ik een slechte recensie schreef. Ik kreeg een mail met dat het onderweg was en of ik mijn recensie aan wilde passen. Daarna duurde het nog 4 werkdagen voordat de brievenbuspost aan kwam.

Ik vind het allemaal een beetje verdacht dat dit op deze manier gebeurd.

Antwoord van Zoef robot

Beste Patrick,

Jammer dat je het zo ervaart. We hebben de ontbrekende filters meteen opgestuurd, en hebben je daarvan ook de track& trace gegeven. Hierop kon je de verzenddatum zien. Dat het pakje er 4 dagen over heeft gedaan komt waarschijnlijk door alle drukte rondom de feestdagen. Hierop hebben we helaas geen invloed.

• Dorine Bos
    Geverifieerde klant van Zoef robot

Via de duidelijke en betrouwbare website een goede keuze kunnen maken.

• Hoe beoordeel je Zoef robot?

• Piet Boden
    Geverifieerde klant van Zoef robot

Snelle levering, goed product. Duidelijk handleiding.

• Joppe Jansen
    Geverifieerde klant van Zoef robot

Helemaal top, snelle levertijd & prachtige goedwerkende robots! Echte aanrader!!

• Helen van den Boom
    Geverifieerde klant van Zoef robot

Enige plek waar ik filters voor mijn stofzuiger kon vinden.

• Jan Korf
    Geverifieerde klant van Zoef robot

Mooie prijzen en goede service!

• Taeke Postma
    Geverifieerde klant van Zoef robot

Het is goed en snel geleverd

• Eline

• JA Alblas

Super tevreden
    Snelle reactie en binnen een week mijn zoef gerepareerd en wel weer thuis

• Lea Hendrikx
    Geverifieerde klant van Zoef robot

Heb de Zoef Robot Sjaan nog maar twee dagen, maar ze bevalt uitstekend. Rijdt zich niet vast, maakt uitstekend schoon. Net als bij Emma heb ik wel moeilijkheden om een schema in te stellen. De user interface is niet bepaald intuïtief en coherent, en de handleiding ook niet erg duidelijk. Maar het allerbelangrijkste is natuurlijk het resultaat, en dat is uitstekend. Ik heb zo'n 8 jaar ervaring met stofzuigrobots (Neato & Cleanmate). De Zoefs zijn voor mij met voorsprong de beste. Minpuntje is wel dat het bedrijf geen permanentie heeft tijdens zijn vakantie, maar los hiervan is de service uitstekend.