Zoete Printjes

Zoete Printjes

Shop bij ons de leukste baby & kinder musthaves!
Filter 55 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 39 met beschrijving

• Christel Breugelmans
    Geverifieerde klant van Zoete Printjes

Snelle levering en erg vriendelijke geholpen πŸ‘ŒπŸΌπŸ˜ƒ

Antwoord van Zoete Printjes

Beste Christel, fijn te horen dat alles naar wens is geweest! Liefs, Zoete Printjes

• Caroline Vaasen
    Geverifieerde klant van Zoete Printjes

Snelle levering. Mooie producten, zoals omschreven. Persoonlijke touch in de verpakking.

Antwoord van Zoete Printjes

Beste Caroline, Bedankt voor je review en fijn om te horen dat je tevreden bent over onze levering en producten. Wij pakken alle bestelling met liefde en zorg in. Liefs, Zoete Printjes

• Hoe beoordeel je Zoete Printjes?

• Saskia
    Review voor Zoete Printjes

Goede servicea

Antwoord van Zoete Printjes

Beste Saskia, Bedankt voor je review en fijn te horen dat je tevreden bent over onze service. Liefs, Zoete Printjes

• Monique van Gool-Renes
    Geverifieerde klant van Zoete Printjes

Leuke items en een goede service 🏡

Antwoord van Zoete Printjes

Beste Monique, fijn te horen dat je tevreden bent en bedankt dat je ons hebt willen beoordelen. Liefs, Zoete Printjes

• Kelly Nouwens
    Geverifieerde klant van Zoete Printjes

Ontzettend goede en snelle service! Daarnaast ook erg goed persoonlijk advies. De kids & ik zijn fan! ❀

Antwoord van Zoete Printjes

Beste Kelly, Bedankt voor je fijne review. Goed te horen dat je tevreden bent over het persoonlijk advies wat wij graag geven als je naar iets specifieks op zoek bent. Liefs, Zoete Printjes

• Francina Velders
    Geverifieerde klant van Zoete Printjes

Hele snelle levering en de slofjes waren precies zo als op de foto. En een presentje er in. Een heerlijk chocolade reepje. Erg lief! Zal hier zeker weer bestellen.

Antwoord van Zoete Printjes

Beste Francina, Bedankt voor je fijne review. Leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over de fijn gebreide slofjes en het lekkers wat wij bij iedere bestelling erbij geven. Wij ontvangen je graag opnieuw in onze webshop. Liefs, Zoete Printjes

• Ilse Dietvorst
    Geverifieerde klant van Zoete Printjes

Heel klantvriendelijk, snelle verzending en mooie producten. Helemaal top!

Antwoord van Zoete Printjes

Beste Ilse, bedankt voor je fijne review. Goed te horen dat je tevreden bent over onze service en producten. Liefs, Zoete Printjes

• Maysoun Joele
    Geverifieerde klant van Zoete Printjes

Mooi product goede kwaliteit. Klantgericht en klantvriendelijk.

Antwoord van Zoete Printjes

Beste Maysoun, Bedankt voor je fijne review. Jouw review waarderen wij enorm! Liefs, Zoete Printjes

• Kim Richters
    Review voor Zoete Printjes

Super snelle verzending, waarbij het een feestje is om te ontvangen ivm de leuke manier van inpakken. De artikelen zijn goed, prima prijs kwaliteit verhouding. Het contact dat via inta verloopt is persoonlijk, wat ik erg kan waarderen. Ik kom vaak even spieken of er nog een leuk kadootje te vinden is en slaag eigenlijk altijd.

Antwoord van Zoete Printjes

Beste Kim, Bedankt voor je fijne review en meerdere bestellingen die je bij ons geplaatst hebt. Fijn om te horen dat je zo enthousiast bent over hoe wij de bestellingen leveren en ook wij vinden het erg prettig contact te hebben met onze klanten. Liefs, Zoete Printjes

• Nadia
    Geverifieerde klant van Zoete Printjes

Omdat de producten mooie prijzen heeft, het zijn duurzame producten, contact is super fijn en de bestelling wordt snel verstuurd!

Antwoord van Zoete Printjes

Beste Nadia, Bedankt voor je fijne review. Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze producten en service. Liefs, Zoete Printjes