Zonneboiler shop

De zonneboiler leverancier van Nederland met 10 jaar ervaring
9,7

• Eric
    Review voor Zonneboiler shop

We hebben een arc 3 systeem van Zizon gekocht na overleg met Zizon en in combinatie met een warmtepomp nu na een half jaar gebruik kan ik concluderen dat het systeem heel goed functioneert met weinig zon komt er al snel warm water in het systeem en bij zonnige dagen is het voldoende voor alle warmwater benodigdheden.
    De installatie werkt prima met de warmtepomp samen en ben dus erg tevreden over de set die Zizon mij heeft aangeraden.
    De materialen die Zizon levert zien er degelijk uit en doen hun werk super .
    Al met al erg tevreden

• Erik
    Review voor Zonneboiler shop

Het gekozen zonneboilersysteem werkt prima! Goede prijs/prestatie. Velen malen beter dan ons oude vlakkepaat systeem. Er is echt veel meer warm water beschikbaar nu.
    In het keuze proces heeft Frits geduldig al onze vragen beantwoord. Zelf-installatie kostte wat meer moeite dan gedacht door verkeerde inschattingen van mij en het uitijndelijk lekdicht krijgen van een aantal aansluitingen.
    De dertig vacuumbuizen leveren nu zoveel warm water dat ik ze ook op het zwembad ga aansluiten om alle opgevangen warmte te benutten.

• Hoe beoordeel je Zonneboiler shop?

• Tom
    Review voor Zonneboiler shop

Reageert goed op vragen, Is geduldig en duidelijk met uitleggen wat er mogelijk is. Ook na de verkoop heeft Frits alle vragen die tijdens de installatie optraden vlot te beantwoorden. Zelfs tijdens zijn vakantie reageerde hij vlot.
    Installeren van een Zonneboiler met heat pipes was toch wel een hele onderneming. Wel erg tevreden met het eindresultaat. Frits, bedankt

Antwoord van Zonneboiler shop

Tom hartelijk dank voor jou positieve reactie, wij hopen dat je nog jaren plezier van je zonneboiler hebt. Bij vragen weet je ons te vinden.

• Weststrate
    Review voor Zonneboiler shop

Na wat speurwerk op het internet gekozen voor een aanbieding van 3 vlakke plaatcollectoren. Het plaatsen van de installatie leverde eigenlijk geen problemen op. Als iets niet duidelijk was, was een telefoontje voldoende om weer wat backup van Frits te krijgen. De hulp die ik kreeg vanuit Zizon bij het aanvragen van de subsidie was ook erg waardevol. Inmiddels draait het systeem gecombineerd met een pellet-cv vlekkeloos: Op naar weer een warme en energiebesparende zomer!

• Johan Bosma
    Review voor Zonneboiler shop

Spullen zitten goed in elkaar en zijn netjes geïnstalleerd. Ook met de subsidieaanvraag heeft Frits enorm geholpen, wat nogal wat werk voor hem betekende, het was namelijk niet een standaardsysteem. Omdat ik de zonnecollectoren (vlakke plaat, 3x) wilde combineren met mijn warmtepomp heb ik gekozen voor een ander warmwatervat (die bij de warmtepomp meekwam) met 2 spiralen waardoor e.e.a. extra aangeleverd moest worden. De officiele berekeningen en aanvullingen zijn door Frits gemaakt.
    Het systeem draait sinds begin oktober en ook nu in de winter levert al het warm water :-D

• A
    Review voor Zonneboiler shop

Zeer tevreden over de duidelijke en vriendelijke uitleg van Frits. Prettig bedrijf met echt expertise in huis. Kon snel vinden waar ik naar op zoek was en ontving ook snel een offerte op maat. Ga zo door!