Zonwering.shop

Zonwering.shop

Zonwering.shop, uw leverancier van scherp geprijsde zonwering en raamdecoratie. Met een sterke focus op eenvoud, klantgemak en snelle service zijn wij volledig gericht op ons groeiende aantal afnemers in Nederland. Wij leveren de voor u op maat gemaakte producten rechtstreeks vanuit onze fabriek naar uw afleveradres. U krijgt uw bestelling binnen 15 werkdagen na uw opdracht thuisbezorgd.

Met het smalle, toegesneden assortiment van bijzonder aantrekkelijke zonwering brengt Zonwering.shop betaalbare schaduw en sfeer in huizen en kantoren. Snel, betrouwbaar en betaalbaar.

Lidmaatschap per 12-02-2021 stopgezet

9,6
  • Dick
    Geverifieerde klant van Zonwering.shop

Uitstekende service. Goede kwaliteit. Alles netjes opgemeten, snel geleverd en gemonteerd.

• Mevrouw Rebecca Woods

Goede service.

• Peter Froon
    Review voor Zonwering.shop

Goede persoonlijke service. Ook met wijzigingen achteraf.

• De heer L. de Ridder (Vleuten)
    Review voor Zonwering.shop

Het enigste bedrijf die elektrische houten jaloezieën met ladderband kan leveren!! Ze hangen supper mooi. Dit bedrijf is zeker aan te bevelen. Ga zo door Edwin en Wouter!

• De heer Dinairy Dossett
    Review voor Zonwering.shop

Ik had de bestelling na 10 dagen in huis. Echter toen bleek de afstandsbediening er niet bij te zitten. Foutje kan gebeuren. Ik heb dit uiteraard meteen gemeld en de volgende dag had ik de afstandsbediening al in huis. Echt super. Zelf afgesteld met de beschrijving die er netjes bij geleverd was en nu werkt het geweldig.

• de Bruijn (Oostzaan)
    Review voor Zonwering.shop

Mooie rolluiken voor een scherpe prijs!

• Boris

Keurig behandeld zeer tevreden prijs kwaliteit een 10

• De heer Marco Hogenboom
    Review voor Zonwering.shop

Super service en snel geplaatst.

• De heer Erik Laanbroek

Prima service!