Zorgheld op Sokken

Zorgheld op Sokken

Bekijk alle reviews en keurmerken van Zorgheld op Sokken en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
9,9

• Anita
    Geverifieerde klant van Zorgheld op Sokken

Leuke sokken om je uniform wat op te leuken. Leuk verpakt, met een persoonlijk kaartje erbij.

• Ro Hendriks

Prima ondersteuning

• Hoe beoordeel je Zorgheld op Sokken?

• Souad Barka
    Geverifieerde klant van Zorgheld op Sokken

J'ai rien reçu et c'est chère donc j'attends le colis et j'espère que elles seront se qualités parce que c'est des cadeaux

• Micheline Bosch
    Geverifieerde klant van Zorgheld op Sokken

Snel geleverd en prachtige sokken!

• Kitty Ooijevaar
    Geverifieerde klant van Zorgheld op Sokken

Snelle levering en ingepakt. Super leuk om kado te doen.

• Lotte
    Review voor Zorgheld op Sokken

Super fijne en kwalitatief goeie sokken! Van verschillende organisaties medische sokken besteld maar deze zitten toch echt het fijnst. Snelle levering en erg klantvriendelijk!

• Anneke Dekker

Prima

• WM
    Geverifieerde klant van Zorgheld op Sokken

Goede service, leuke sokken en dat voor een mooi prijsje!

• Kristin Angenendt
    Geverifieerde klant van Zorgheld op Sokken

Schneller Versand!!! Tolle Socken! Freue mich auf die Arbeit;-)

• Carien de Roos
    Geverifieerde klant van Zorgheld op Sokken

Leuke producten goede prijzen snelle levering

• Sandra
    Geverifieerde klant van Zorgheld op Sokken

Superleuke sokken. Bestelling keurig geleverd met een leuk kaartje erbij !

• Manon De Bruin - Met
    Geverifieerde klant van Zorgheld op Sokken

Geweldig sokken om aan te trekken onder mijn uniform! Stukje humor wat over je zelf zegt tijdens je werkzaamheden!

• OK team Reinier de Graaf Gasthuis
    Review voor Zorgheld op Sokken

Super leuke sokken! Nog mooier in het echt en ze zitten heerlijk. Snel geleverd, super service.

• N.B.
    Review voor Zorgheld op Sokken

Snelle levering en leuk ingepakt!

• Sandra Branderhorst
    Geverifieerde klant van Zorgheld op Sokken

Fijne, snelle service en geweldige sokken waar ik geheid commentaar op ga krijgen in de gezinnen.

• Denise Bol
    Geverifieerde klant van Zorgheld op Sokken

Super service van 'Zorgheld op Sokken' Kirsten! En een top cadeau om aan m'n werkbegeleiders te geven!

• Pleun Bontjer
    Geverifieerde klant van Zorgheld op Sokken

Hele snelle levering en sokken van goede kwaliteit. Goede hulp!

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Zorgheld op Sokken

Een bestelling gedaan voor 3 paar sokken en een scharen set. Daarbij kaartjes laten schrijven waaruit zorgheld op sokken kon opmaken dat ik geslaagd was. Zij heeft toen voor mij als cadeau ook een paar sokken erbij gedaan. Super lief! De sokken zitten echt fantastisch! En de printjes zijn zo leuk. Ik kan niet wachten tot er weer wat gave ontwerpen bij komen.

• Sanne
    Geverifieerde klant van Zorgheld op Sokken

Fijne sokken met leuke printjes! En ze zitten heerlijk door de brede band bovenaan. Snel geleverd door de brievenbus, met een persoonlijk handgeschreven kaartje er bij. Erg blij mee!

• Spoedeisende Hulp Beatrixziekenhuis
    Review voor Zorgheld op Sokken

Voor onze SEH afdeling een leuke diverse bestelling geplaatst als kerstattentie. Want hoe leuk is het om vrolijke, werkgerelateerde sokken onder je uniform te dragen. Kirsten dacht goed mee in oplossingen en de bestelling was snel en vooral leuk ingepakt geleverd! Echt top!