Zorghulpmiddelenonline

Zorghulpmiddelenonline

Zorghulpmiddelenonline is uw thuiszorgwinkel. Wij verkopen en adviseren bij de verkoop van kwalitatief hoogwaardige zorghulpmiddelen aan particulieren en instellingen in de gezondheidszorg. Gespecialiseerd in lichamelijk comfort geven wij persoonlijk advies en helpen u bij de keuze van de juiste zorghulpmiddelen.

Of het nu gaat om het behoud van uw mobiliteit, beter zitten of slapen, de juiste brace of zorghulpmiddelen voor uw persoonlijke verzorging of hygiëne? Bij ons heeft u steeds een ruime keus uit de beste producten.

Via onze online thuiszorgwinkel, of na een bezoek aan onze servicewoning, heeft u alle informatie die nodig is om een goede beslissing te kunnen nemen bij de aankoop van één van onze producten.
7,4
Filter 77 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 60 met beschrijving

• Daniel
    Review voor Zorghulpmiddelenonline

Op 19 juni een bestelling geplaatst, op 25 juli nog steeds niets geleverd gekregen. Heb eind juni telefonisch contact gehad, het was onderweg zeiden ze, maar er kon geen track en trace gegeven worden. Nu terug van vakantie en is er niets geleverd. Hopelijk komt het nog. Let op met bestellen hier.

• Esther B
    Geverifieerde klant van Zorghulpmiddelenonline

Prettige contant en snelle levering :-)

• Hoe beoordeel je Zorghulpmiddelenonline?

• Wil Van der Jagt
    Geverifieerde klant van Zorghulpmiddelenonline

Best lang op mijn bestelling moeten wachten,had ook een extra deksel besteld die zat er niet bij. Gebeld en die meneer storten het geld terug tijdens ons gesprek zei hij, maar een dag verder heb ik mijn geld nog niet terug!

• Marianne Klaassens
    Geverifieerde klant van Zorghulpmiddelenonline

Zondag 7 juli een hulpmiddel besteld en betaald. Inmiddels 2 mails ontvangen voor de beoordeling over de levering. Het bestelde hulpmiddel is echter nog niet ontvangen. Hoe moet ik dan de levering beoordelen?
    Een paar dagen terug een mail verzonden naar Zorghulpmiddelenonline. Vandaag gebeld, en een wederom een mail verstuurd. Helaas nog geen reactie.
    Marianne Klaassens

• Natascha Noordenbos
    Geverifieerde klant van Zorghulpmiddelenonline

Pakket heb ik nog steeds niet ontvangen, 14 juni besteld, 24 juni bericht gehad dat het verzonden is en het is nog niet binnen.

• Marjo Koeken
    Geverifieerde klant van Zorghulpmiddelenonline

Ik heb nog niks ontvangen, dus kan ik niet hoe het artikel bevalt. Hoop dat het snel komt.
    Met vriendelijke groet Marjo Koeken

• Jeroen
    Review voor Zorghulpmiddelenonline

Product niet geleverd maar wel betaald. Reageren niet op meerdere emails. Hier absoluut niet bestellen!!

• M. Elburg
    Geverifieerde klant van Zorghulpmiddelenonline

Communicatie, service en nazorg matig. Ik zou niet aanraden hier te bestellen. Wel tevreden over het ontvangen product.

• Anton
    Geverifieerde klant van Zorghulpmiddelenonline

Goede service, bezorging was iets later dan beloofd, maar er werd goed gerageerd op mijn telefoontje.

• Mo
    Review voor Zorghulpmiddelenonline

Kussen besteld, staat bij binnen 1 a 2 werkdagen dan heeft u hem binnen.nou niet dus. Afgelopen zaterdag besteld het is nu donderdag ( hemelvaartsdag ) hij had dus afgelopen dinsdag bezorgd moeten worden. Dat gebeurde niet. Gister ( woensdag) ook niet. Gister gebeld en de betreffende persoon zeo dood leuk: nee dat komt volgende week pas hoor. Dus ik vroeg waarom er dan 1 tot 2 werkdagen staat? Nou volgens hem was er ook hemelvaart en op zaterdag werkt postnl ook niet. Wat een kul verhaal! O zaterdag bezorgd postnl altijd! Ja maar soms moet het ergens besteld worden en dan duurt het langer.... maar waarom staat er dat dan niet bij? En waarom mailen of bellen jullie mij dan niet even op om te vertellen dat hij vetraging heeft???!
    Ja dan gaan mensen slecht spul kopen want wat wij verkopen is kwalitatief wel beter.... jahoor nog nooit zoveel kul verhalen gehoord. Volgens mij bedoelde hij gewoon te zeggen: als we erbij zetten dat de levertijd pas na 1,5 a 2 weken word bezorgd mensen naar een ander gaan.
    Dat doe ik in elk geval wel de volgende keer. Wel te hopen dat hij morgen if zaterdag bezorgd word. Maar dat zal wel niet want ze hadden het over volgende week...

• Marijke Balmaekers
    Geverifieerde klant van Zorghulpmiddelenonline

Zeer goed telefonische advies gekregen. Snelle levering. Goed product!

• K
    Geverifieerde klant van Zorghulpmiddelenonline

Heb nog steeds niks ontvangen. Komen deze pantoffels uit hun zelf naar mijn huis lopen?

• Peter Biever
    Geverifieerde klant van Zorghulpmiddelenonline

Ik heb nog niks ontvangen

• Paul
    Review voor Zorghulpmiddelenonline

Bestelling reeds meer dan 15 dagen geleden betaald maar status nog steeds 'wachten op betaling'
    Reeds 2 tickets aangemaakt maar status blijft 'onbeantwoord'
    Ook op een email wordt niet gerea7?

• Joke
    Review voor Zorghulpmiddelenonline

2 paar schoenen besteld als weken geleden. Gelijk betaald. En er wordt maar 1 paar geleverd. Schandalig.

• Schouten
    Review voor Zorghulpmiddelenonline

Een rollator in de fysieke winkel in Ulft gekocht. Veel test en vergelijk mogelijkheden. Alle tijd om uit te proberen. Goed advies over welke rollator het best bij mij past.

• Theo Hendriksen

Zeer goede service.

• H. Jansen

Super service, snelle levering

• Janny Hoenink Tuinte
    Review voor Zorghulpmiddelenonline

Goed contact, snelle levering en een goede uitleg van het Stoeltafeltje voor schoonouders. Schoonmoeder heel blij👍🏻❤️

• Ada van Hoof

Ik vond wat ik zocht.