Zorghulpmiddelenonline

Zorghulpmiddelenonline

Zorghulpmiddelenonline is uw thuiszorgwinkel. Wij verkopen en adviseren bij de verkoop van kwalitatief hoogwaardige zorghulpmiddelen aan particulieren en instellingen in de gezondheidszorg. Gespecialiseerd in lichamelijk comfort geven wij persoonlijk advies en helpen u bij de keuze van de juiste zorghulpmiddelen.

Of het nu gaat om het behoud van uw mobiliteit, beter zitten of slapen, de juiste brace of zorghulpmiddelen voor uw persoonlijke verzorging of hygiëne? Bij ons heeft u steeds een ruime keus uit de beste producten.

Via onze online thuiszorgwinkel, of na een bezoek aan onze servicewoning, heeft u alle informatie die nodig is om een goede beslissing te kunnen nemen bij de aankoop van één van onze producten.
8,0
Filter 64 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 52 met beschrijving

• Anton
    Geverifieerde klant van Zorghulpmiddelenonline

Goede service, bezorging was iets later dan beloofd, maar er werd goed gerageerd op mijn telefoontje.

• Mo
    Review voor Zorghulpmiddelenonline

Kussen besteld, staat bij binnen 1 a 2 werkdagen dan heeft u hem binnen.nou niet dus. Afgelopen zaterdag besteld het is nu donderdag ( hemelvaartsdag ) hij had dus afgelopen dinsdag bezorgd moeten worden. Dat gebeurde niet. Gister ( woensdag) ook niet. Gister gebeld en de betreffende persoon zeo dood leuk: nee dat komt volgende week pas hoor. Dus ik vroeg waarom er dan 1 tot 2 werkdagen staat? Nou volgens hem was er ook hemelvaart en op zaterdag werkt postnl ook niet. Wat een kul verhaal! O zaterdag bezorgd postnl altijd! Ja maar soms moet het ergens besteld worden en dan duurt het langer.... maar waarom staat er dat dan niet bij? En waarom mailen of bellen jullie mij dan niet even op om te vertellen dat hij vetraging heeft???!
    Ja dan gaan mensen slecht spul kopen want wat wij verkopen is kwalitatief wel beter.... jahoor nog nooit zoveel kul verhalen gehoord. Volgens mij bedoelde hij gewoon te zeggen: als we erbij zetten dat de levertijd pas na 1,5 a 2 weken word bezorgd mensen naar een ander gaan.
    Dat doe ik in elk geval wel de volgende keer. Wel te hopen dat hij morgen if zaterdag bezorgd word. Maar dat zal wel niet want ze hadden het over volgende week...

• Hoe beoordeel je Zorghulpmiddelenonline?

• Marijke Balmaekers
    Geverifieerde klant van Zorghulpmiddelenonline

Zeer goed telefonische advies gekregen. Snelle levering. Goed product!

• K
    Geverifieerde klant van Zorghulpmiddelenonline

Heb nog steeds niks ontvangen. Komen deze pantoffels uit hun zelf naar mijn huis lopen?

• Peter Biever
    Geverifieerde klant van Zorghulpmiddelenonline

Ik heb nog niks ontvangen

• Paul
    Review voor Zorghulpmiddelenonline

Bestelling reeds meer dan 15 dagen geleden betaald maar status nog steeds 'wachten op betaling'
    Reeds 2 tickets aangemaakt maar status blijft 'onbeantwoord'
    Ook op een email wordt niet gerea7?

• Joke
    Review voor Zorghulpmiddelenonline

2 paar schoenen besteld als weken geleden. Gelijk betaald. En er wordt maar 1 paar geleverd. Schandalig.

• Schouten
    Review voor Zorghulpmiddelenonline

Een rollator in de fysieke winkel in Ulft gekocht. Veel test en vergelijk mogelijkheden. Alle tijd om uit te proberen. Goed advies over welke rollator het best bij mij past.

• Theo Hendriksen

Zeer goede service.

• H. Jansen

Super service, snelle levering

• Janny Hoenink Tuinte
    Review voor Zorghulpmiddelenonline

Goed contact, snelle levering en een goede uitleg van het Stoeltafeltje voor schoonouders. Schoonmoeder heel blij👍🏻❤️

• Ada van Hoof

Ik vond wat ik zocht.

• B Kramer

levering was in orde

• Klaas Sytema
    Geverifieerde klant van Zorghulpmiddelenonline

Zeer snel. De ene dag besteld en de volgende dag het pakket reeds inhuis.

• J.B

Zeer slechte webwinkel!
    -Verzending, mits op voorraad voor 15.00 uur besteld dezelfde dag verzonden; wordt niet nagekomen en wordt je ook niet over bericht.
    -Meneer leest en bentwoord geen tickets en email; wordt geen enkele reactie op gegeven.
    -Vragen worden niet beantwoord, annulering van een bestelling wordt daardoor niet gezien en door meneer toch opgestuurd.
    Je betaald zo onnodig nog een keer de verzendkosten van weer retour sturen.
    -Telefonische belofte van geld wordt vanavond aan u terug gestort wordt niet nagekomen. Zelfs niet toen ik nog vroeg of ik ervan op aan kon en hij dat bevestigde met; ja, anders nam ik de telefoon toch niet op...
    Nu een dag later, nog steeds niet mijn geld terug, geen excuus en ook weer geen reactie op mijn mail.
    Eerst nog wel telefonisch bereikbaar, maar sinds vanmorgen krijg je continue de voicemail en is er helemaal geen contact meer te krijgen.
    Hele onaangename manier van omgaan met klanten en geeft geen vertrouwen.
    Voor mij de eerste en laatste keer dat ik hier ooit nog wat bestel!

• Marian Kruijt-Piet

Snelle levering !

• Bernard Fransen

Vanwege het assortiment

• Greta Drent
    Geverifieerde klant van Zorghulpmiddelenonline

Ik moest het adres laten wijzigen werd prima geholpen. En mijn artikel werd op tijd bezorgd en netjes afgeleverd. Ik ben erg tevreden en zal zeker deze web winkel aan raden. Ook ben ik erg tevreden over het artikel dat ik heb aangekocht.

• Buurtzorg IJsselmuiden
    Geverifieerde klant van Zorghulpmiddelenonline

snelle service, en goede contact over betalings wijze.

Ada Genuit

• Birgit Keller
    Geverifieerde klant van Zorghulpmiddelenonline

Mooie sloffen en korte levertijd.